Nyt vituttaa!

  • 3 016 499
  • 11 368

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Ensin Kekäläisen lähtö ja nyt Winchesterin pelit ohi Jokereissa. Eivät tietenkään ole millään tavalla samanarvoisia menetyksiä ei, mutta minusta Jesse Winchester (vittu, että on muuten siisti nimi jätkällä - kuin suoraan jostain spagulänkkäristä) vaikutti juuri sellaiselta palaselta, mistä olisi keväällä ollut hyötyä. Hyödyllinen vähän kaikilla osa-alueilla, eikä huono missään.

Sen yhden lasikoristeen loukkaantumisista ei osannut enää edes vitttuuntua, koska jatkuva vemppailu kuuluu Eavesin kohdalla ikään kuin asiaan. Ben oli lopulta Kekun harvoja huteja, loukkaantumisherkkyys, hinta ja ulkkaripaikka huomioiden.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kun Karlssonin paha loukkaantuminen voidaan laskea tämän mustan viikon saldoon niin viime yönä saatiin myös ainakin näiden Jokerilasien takaa katsoen jälleen yksi luku lisää mustalle viikolle, eli Dallasin veskari Kari Lehtonen loukkaantui viime yön pelissä ja kärsii Dallasin mukaan alaraajavammasta (nivunen) jonka tarkempi tilanne selviää tutkimuksien jälkeen.
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
..tai vaikka Jarkko Ruudun, joka on kohtuullinen aloittaja ja osaa myös rikkovan roolin hyvin.

Mäki funtsin kun teksti-tv:ltä Jesse W:n loukkaantumisesta luin, että Rudi voisi olla kokeilemisen arvoinen sentterinä. Rudi stunttasi änärissäkin, tosin nelssonin senana, kun Ottawan kärkisenat huilasi/ paranteli mestojaan. Osaa helvetin hyvin rikkovien kenttien sentteripelin ja itse ainakin kokeilisin Rudia 4:ssa, Heino 3:een, Hahl ja Filppula..
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Siellä se on taas Tyrväinen 2.ketjun keskellä. Vituttaa olla oikeassa siitä mitä Winchesterin loukkaantuminen meidän ketjuhierarkiassa tarkoittaa. Jokerit siis laittaa kakkosen keskelle miehen joka oli Winchesterin tultua mukaan siirretty jo rotaatioon ja neloseen, joka kertoo oikeasti sen minkä tasoinen mies Tyrväinen on.

Eikös se näin meniskään teillä?

Miltäs tänään näyttää, kuka nousi kakkosen keskelle?
 
Viimeksi muokattu:

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Siellä se on taas Tyrväinen 2.ketjun keskellä. Vituttaa olla oikeassa siitä mitä Winchesterin loukkaantuminen meidän ketjuhierarkiassa tarkoittaa. Jokerit siis laittaa kakkosen keskelle miehen joka oli Winchesterin tultua mukaan siirretty jo rotaatioon ja neloseen, joka kertoo oikeasti sen minkä tasoinen mies Tyrväinen on.

Et oo ikinä tullut ajatelleeksi, että siellä olisi haettu juurikin pelaajia tuohon "rotaatioon" ketjuttain? Ei haluta hajottaa koostumuksia? Ruutu-Hahl, Ilu-Moses(Joojoo, Steve katsomossa, mutta toi on vaan herätyspuhelu miehelle)?

Mielestäni ihan hyvä, ettei lähdetä hajottamaan hyvin pelaavaa kolmosketjua sen takia, että kakkosesta tippuu sena. Tyrsky pystyy kyllä hoitamaan tuon tontin kunhan siihen saadaan Teuvo Pulun kaveriksi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mielestäni ihan hyvä, ettei lähdetä hajottamaan hyvin pelaavaa kolmosketjua sen takia, että kakkosesta tippuu sena. Tyrsky pystyy kyllä hoitamaan tuon tontin kunhan siihen saadaan Teuvo Pulun kaveriksi.

Ai Tyrväinen on mestaruudesta taistelevan joukkueen 2.sentteri? Tyrväinen pysyy auttavasti kahden laiturinsa mukana, mitään peliä edistävää mies ei tuossa tee ja pelintekijänä Tyrväinen on Jokereiden tän päivän senttereistä selvästi heikoin. Mäki on sentterinä saman tasoin pelintekijä, mutta Mäki pelaakin oikealla paikallaan laidassa. Se hyvin toimiva 3.ketju on jo rikottu kun Rita pelaa ykkösessä. Ei olisi mitään syytä miksei muitakin muutoksia siihen olisi voitu tehdä. Lämsän mukana Lahdesta tullut Tyrväinen on vain ilmeisesti niin hyvä selänpesijä muulla tuota pelipaikkaa ei voi selittää.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jarkko Ruutu se hommasi itsensä taas lehtiin ja jätti joukkueen positiivisen esityksen varjoonsa mediassa!

Se on lehtien valinta jos kärkipelistä nostaa esiin Jarkko Ruudun turhan taklauksen ja kirjoittaa siitä, eikä suinkaan niistä positiivisista asioista mitä pelissä tapahtui.

Mitä tulee omaan vitutukseen niin nyt ei taas vituta mikään. Tyrväinenkin oli erinomainen kuten koko Jokerijoukkue, ehkä Jarkko Ruutua ja tuota typerää ulosajoon johtanutta tilannetta lukuunottamatta. Tyrväinen keräsi hyvällä esityksellä hienot 1+1 tehotkin. Hyvä Tyrväinen! Ja minä olin tänään täysin väärässä Tyrväisen suhteen.
 

Pande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Laitetaan vaikka tänne. Suoraan sanottuna vitutti tänään fanikatsomomme reaktio, kun Lehkonen nousi ylös ja talutettiin koppiin. Hän ei tehnyt tilanteessa mitään väärää vaan joutui Ruudun aivopierun kohteeksi ja pää kolahti kovaa jääähän.

Itse olisin toivonut normaalia reaktiota tuollaisessa tilanteessa eli taputuksia, kun kaveri nousee ylös ja on pääosin kunnossa.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Laitetaan vaikka tänne. Suoraan sanottuna vitutti tänään fanikatsomomme reaktio, kun Lehkonen nousi ylös ja talutettiin koppiin. Hän ei tehnyt tilanteessa mitään väärää vaan joutui Ruudun aivopierun kohteeksi ja pää kolahti kovaa jääähän.

Itse olisin toivonut normaalia reaktiota tuollaisessa tilanteessa eli taputuksia, kun kaveri nousee ylös ja on pääosin kunnossa.

Taputuksiahan siitä tuli, kun kaveri nousi ylös ja näytti olevan pääosin kunnossa.
 

Pande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Taputuksiahan siitä tuli, kun kaveri nousi ylös ja näytti olevan pääosin kunnossa.

En tiedä missä päin itse istuit, mutta itse kuulin ympärilläni Eteläpäädyssä vain vihellyksiä ja buuauksia. Toivottavasti muu katsomo tosiaan taputti. Hyvä niin.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
En tiedä missä päin itse istuit, mutta itse kuulin ympärilläni Eteläpäädyssä vain vihellyksiä ja buuauksia. Toivottavasti muu katsomo tosiaan taputti. Hyvä niin.

Eteläpäädyn keskisektorissa ja buuaus muuttui taputuksiksi, kun kaveri nousi ylös.
 

Lazuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä missä päin itse istuit, mutta itse kuulin ympärilläni Eteläpäädyssä vain vihellyksiä ja buuauksia. Toivottavasti muu katsomo tosiaan taputti. Hyvä niin.
Keskisektorissa on se porukka siinä keskellä, jotka nyt aina buuaa. Muuten minä ja muut keskisektorissa taputimme. Olihan se taklaus niin puun takaa tullut, että valot menee ymmärrettävästi vähäksi aikaa pois päältä. Idioottimaista buuata Lehkoselle.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Keskisektorissa on se porukka siinä keskellä, jotka nyt aina buuaa. Muuten minä ja muut keskisektorissa taputimme. Olihan se taklaus niin puun takaa tullut, että valot menee ymmärrettävästi vähäksi aikaa pois päältä. Idioottimaista buuata Lehkoselle.

Eipä siellä kukaan Lehkoselle buuannut, vaan sille, että puhtaasta taklauksesta tuli jäähy.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Eipä siellä kukaan Lehkoselle buuannut, vaan sille, että puhtaasta taklauksesta tuli jäähy.
Täytyy olla todella sokea, jos pitää Jaken taklausta puhtaana. Vaikka osuma oli olkapää olkapäätä vasten ja Jaken vauhti oli matala, oli Lehkonen kiekoton pelaaja eikä taklaus ollut puhdas.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Mitä tulee omaan vitutukseen niin nyt ei taas vituta mikään. Tyrväinenkin oli erinomainen kuten koko Jokerijoukkue, ehkä Jarkko Ruutua ja tuota typerää ulosajoon johtanutta tilannetta lukuunottamatta. Tyrväinen keräsi hyvällä esityksellä hienot 1+1 tehotkin. Hyvä Tyrväinen! Ja minä olin tänään täysin väärässä Tyrväisen suhteen.

Hyvä, että myönnät. =) Oli kyllä Julle aivan liekeissä eilen. Vielä kun Ilu alkaisi heräämään tuosta syväjäästään, tänään oli hyvä YV:llä ja väläytti muutaman kerran harhautuksiaan, mutta välillä sitten puolustaminen oli vaikeaa koko ykköskentälle.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Sitten voi miettiä, että buuaako sille jäähylle juuri silloin, kun loukkaantunutta kannetaan pois kentältä. Olihan siinä aikaa purnata sen jälkeen.

Siksikö ettei vastustajille tai heidän kannattajilleen tulisi paha mieli? Paikattomasta kuului myös ''Kuole pois'' chänttiä mutta en kokenut aiheelliseksi purnata siitä. Välillä läikkyy yli mutta tuskin kukaan oikeasti toivoi Lehkoselle kirjaimellisesti sitä mitä kyseisessä chäntissä sanotaan.
 

Lazuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siksikö ettei vastustajille tai heidän kannattajilleen tulisi paha mieli? Paikattomasta kuului myös ''Kuole pois'' chänttiä mutta en kokenut aiheelliseksi purnata siitä. Välillä läikkyy yli mutta tuskin kukaan oikeasti toivoi Lehkoselle kirjaimellisesti sitä mitä kyseisessä chäntissä sanotaan.
Mulle on kannattajana tärkeää, että myös vastapelaajia kunnioitetaan. Kyllä minäkin sille jäähylle sen jälkeen buuasin. Itse en tuota chanttia kuullut, joten sitä en lähde analysoimaan sen enempää.

Eiköhän tämä riitä tästä.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei nyt ehkä suoranaisesti vituta, mutta harmittaa Jokrrttt-taptaptap. Kun vertasi KalPa fanien vastaavaan huutoon niin ero oli kuin yöllä ja päivällä. Vielä kun se Kuopiolaisten bassorumpu takoi biittiä lähes taukoamatta niin vierasfanien meininki oli todella messevää. Katsomoon 315 kuunneltuna vieraat veivät fanien taiston selvästi Eteläpäädyn laulujen jäädessä taustalle. Toki Kuopiolaiset istuivat siellä ylhäällä melkein 315 vastapäätä, eli ei ihme jos kuului paremmin.

Varsinkin pelin alussa harmitti kun koko Areena olisi varmaan yhtynyt yksinkertaiseen "Jo-ke-rit-tap-tap-tap" huutoon niin Eteläpääty lauloi jotain omaa biisiään, johon ei pystynyt yhtymään vaikka olisi halunnut. Vähän pelisilmää noihin. Ekan vaihdon voisi vaikka vetää jotain perusJokerit-huutoa, niin saisivat kaikki äänen auki.

Kaikenkaikkiaan huikeaa meininkiä ja hallissa loistava tunnelma. Mutta tuo Jokrrrrrtttt -taptaptap on kyllä surkeassa jamassa...
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Ei nyt ehkä suoranaisesti vituta, mutta harmittaa Jokrrttt-taptaptap. Kun vertasi KalPa fanien vastaavaan huutoon niin ero oli kuin yöllä ja päivällä. Vielä kun se Kuopiolaisten bassorumpu takoi biittiä lähes taukoamatta niin vierasfanien meininki oli todella messevää. Katsomoon 315 kuunneltuna vieraat veivät fanien taiston selvästi Eteläpäädyn laulujen jäädessä taustalle. Toki Kuopiolaiset istuivat siellä ylhäällä melkein 315 vastapäätä, eli ei ihme jos kuului paremmin.

Varsinkin pelin alussa harmitti kun koko Areena olisi varmaan yhtynyt yksinkertaiseen "Jo-ke-rit-tap-tap-tap" huutoon niin Eteläpääty lauloi jotain omaa biisiään, johon ei pystynyt yhtymään vaikka olisi halunnut. Vähän pelisilmää noihin. Ekan vaihdon voisi vaikka vetää jotain perusJokerit-huutoa, niin saisivat kaikki äänen auki.

Kaikenkaikkiaan huikeaa meininkiä ja hallissa loistava tunnelma. Mutta tuo Jokrrrrrtttt -taptaptap on kyllä surkeassa jamassa...

Anna mun kaikki kestää. Se, että vieraat huutavat muutaman huudon kovaa ei tarkoita sitä, että halli olisi jotenkin heidän hallussaan. Perushuutojen rytmissä on selviä ongelmia mutta kyllä ainakin Kiima-Jokerit ja Minä Me, saivat muutkin katsomot mukaan. Välillä tuntuu, että täällä toivotaan paluuta siihen janarimeininkiin missä on vain muutama huuto. Ideaalitilanteessa perusmateriaali koostuu chänteistä ja yksinkertaisilla huudoilla aktivoidaan koko katsomo esimerkiksi yv-tilanteissa. Eilen chäntit raikuivat pitkästä aikaa komeasti, kun pääty oli täynnä.

Kuopiolaisille retardeille taas lähinnä huutonaurua. Aikuiset ihmiset hakkaavat jotain leluja ihan kiimassa.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Anna mun kaikki kestää. Se, että vieraat huutavat muutaman huudon kovaa ei tarkoita sitä, että halli olisi jotenkin heidän hallussaan. Perushuutojen rytmissä on selviä ongelmia mutta kyllä ainakin Kiima-Jokerit ja Minä Me, saivat muutkin katsomot mukaan. Välillä tuntuu, että täällä toivotaan paluuta siihen janarimeininkiin missä on vain muutama huuto. Ideaalitilanteessa perusmateriaali koostuu chänteistä ja yksinkertaisilla huudoilla aktivoidaan koko katsomo esimerkiksi yv-tilanteissa. Eilen chäntit raikuivat pitkästä aikaa komeasti, kun pääty oli täynnä.

Halli on suuri ja ainakin katsomoon 315 kuului Kuopion ansiokkaasti kannustanut faniryhmä paljon Eteläpäätyä kovemmalla volyymillä. Ei se ollut vain pari huutoa, vaan sieltä tuli tuutin täydeltä kunnes peli oli selvä ja senkin jälkeen sieltä tuli hienoa meteliä. Mielestäni se oli vain positiivista.

Ja olet siis samaa mieltä että sopivissa väleissä yksinkertaiset, koko hallin mukaan tempaavat huudot ovat poikaa. Esimerkiksi pelin ekan vaihdon aikana olisi mielestäni hyvä kohta. Kun siinä alussa olisi ollut kiva huutaa mukana, mutta en oikein kuullut mitä laulettiin, enkä osaa sanoja. Eli katsoin sitten peliä ja kuuntelin Kuopiolaisten yksinkertaista "Kalpa taptap" huutoa.

Ja siis nämä "epäkohdat" ovat pienenpieniä juttuja kokonaisuudessaan mahtavassa meiningissä ja kommenttini ovat subjektiivisia muutaman kaljan jälkeen tehtyjä huomioita hallissa lauantaina vallinneesta dynamiikasta.
 
Voi vitun vittu. Ihan kuin Moseksen loukkaantuminen ei olisi ollut tarpeeksi niin vielä perään pahimpaan mahdolliseen paikkaan pahimman mahdollisimman vastustajan pelaajan loukkaantuminen Maston taklauksesta. Vittu mitä sarjaorgasmeja saadaan just nyt iltapaskojen toimituksissa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Olkon kuinka leveä ja hyvin rakennettu joukkue tahansa, niin kyllä tämä alkaa pikkuhiljaa vituttamaan, kun pelaajia loukkaantuu taas pienen tauon jälkeen kovaa tahtia!

Niinvain se sairaslista on vaivihkaa taas kasvanut aika komeaksi(mm. kaikki 4 P-amerikkalaista):
Eaves
Henritius
Lamberg
Dehner
Winchester
Moses
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tshekki vs Itävalta
  • 1.12
  • 10.00
  • 12.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös