Jokeriarska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Palautetta toimistolle. Pitää tehdä selväksi, että ei todellakaan näin vastaisuudessa.
Kyllä ne Veskun tulkinnat olisi olleet ihan ok ja hyvä valinta erätaukojen ajaksi, mutta ei ne kiekkopelin katkoille sovi.Joo itse mietin jo etukäteen että laahaavat mollibiisit lätkämatsissa ei ainakaan kiimaa lisää. Vaikka hieno tulkitsija Vesku onkin mutta ei oikeen vauhtia ollut. Maalibiisin vaihto oli kyllä melko iso miinus. Toki, nauru tuossa toivottavasti vihulaista vitutti. Näillä mennään. Eiköhän tästä joku oppinut.
Ei, mutta se pitää varmistaa, että samaa virhettä ei toisteta.Sen verran kuitenkin peruuttelen ja sanon että ei tämän maalilaulu asian kanssa tarvitse kuitenkaan yöunia menettää. Ens pelissä soi taas tutut sävelet.
En allekirjoita. Aikamoiset tuuletukset oli kaikilta kolmelta maalintekijältä.Tämä nimittäin näkyi myös pelaajien maalin jälkeisissä tuulettamisissa omaan silmään ettei sitä maalibiisin tuomaa energiaa ollu samalla lailla. Paikanpäällä olijat voi korjata tämän, mutta TV:n välityksellä tein tämänlaisen huomion.
En allekirjoita. Aikamoiset tuuletukset oli kaikilta kolmelta maalintekijältä.
Maalibiisin olisin kyllä pitänyt perinteisenä ja pitäisin aina hamaan loppuun asti samana. Mutten menettäisi yöuniakaan tästä tapahtuneesta virheestä.
Täysin samaa mieltä. Mutta laulaa se ei osannut. Siitäkin syystä olin aivan äimän käkenä pelikatkoilla soitetusta musasta.En halua vähätellä muita joille on tribuuttiottelu järjestetty mutta Vesku oli täysin omassa sarjassa. Kuten jo sanoin hän oli todellinen monilahjakkuus. Mielestäni täysin ylivertainen Suomalainen ihminen mitä liittyy hänen osaamiseen ja tekemisiin eläessään.
Veskuhan oli tulkitsija, ei laulaja jos tarkkoja ollaan. Makuasioita, mutta kyllä häneltä hienoja kappaleita löytyi. Viimeiset sanelut nyt ei enää niinkään sytyttänyt. Siitä kuitenkin samaa mieltä, että näille olisi oikea paikka joku muu kuin pelikatkot. Mutta oli ja meni ja hienoa, että tribuutti järjestettiin.Täysin samaa mieltä. Mutta laulaa se ei osannut. Siitäkin syystä olin aivan äimän käkenä pelikatkoilla soitetusta musasta.
Yks peli, sen kyllä kestää vaikka päällä seisten. Enempi mua tympäs sen opiskelijapelin sekoilut väärine maalibiiseineen(väärä versio), mutta sekään nyt ylitsepääsemättömäks muodostunut!Koittakaa nyt päästä jo yli tästä Vesku tribuutista. Kaksi päivää matsista mennyt ja vielä vingutaan samasta asiasta. Vesku oli hieno taiteilija ja tulkitsija jolla oli paljon hyviä biisejä ja ansaitsi täysin lauantai illan nordiksella.
Mutta nyt nokka eteenpäin ja valmistaudutaan seuraaviin koitoksiin joita kolme tällä viikolla. Ja kyllä! Yllä oleva on mun mielipide ja hyväksyn erilaiset ajatukset.
Suuret tunteet kuuluneet aina Jokerifaniuteen, välillä läikkyy yli kuten tässä tapauksessa.Koittakaa nyt päästä jo yli tästä Vesku tribuutista. Kaksi päivää matsista mennyt ja vielä vingutaan samasta asiasta. Vesku oli hieno taiteilija ja tulkitsija jolla oli paljon hyviä biisejä ja ansaitsi täysin lauantai illan nordiksella.
Mutta nyt nokka eteenpäin ja valmistaudutaan seuraaviin koitoksiin joita kolme tällä viikolla. Ja kyllä! Yllä oleva on mun mielipide ja hyväksyn erilaiset ajatukset.
Juuri näin.![]()
Jokerien kannattajatililtä lävähti törkyviesti yön pikkutunteina – "Tämä on vakava asia"
Eteläpääty ry:n Roope Räty kommentoi kohua.www.iltalehti.fi
Näin sitä Jokereiden brändiä luodaan.
Löytyisikö niin paljon selkärankaa?Nyt helvetti soikoon käsi pystyyn kuka on mokannut.
Kauden tähän mennessä olleiden näyttöjen näyttöjen perusteella ei.Löytyisikö niin paljon selkärankaa?
On kyllä niin sääli. Koko elämän kannattanut Jokereita ja tuntuu että vähän väliä sitä saa hävetä, millon mistäkin syystä. Tälläkin kaudella kannatus on ollut huikeaa ja samaan aikaan jatkuvasti ihan ihmeellisiä ylilyöntejä ja pelkurimaisia tekoja kannatajajoukon sisällä. Eikö sitä jumalauta vois keskittyä siihen omien kannattamiseen ja positiivisen ilmapiirin luomiseen.![]()
Jokerien kannattajatililtä lävähti törkyviesti yön pikkutunteina – "Tämä on vakava asia"
Eteläpääty ry:n Roope Räty kommentoi kohua.www.iltalehti.fi
Näin sitä Jokereiden brändiä luodaan.
Yhtä normaalia kuin vierasmatkoilla tarrojen liimaaminen huoltoasemalla vessan seiniin ja mihin ne kallut niitä liimailikaan. Todella kypsää menoa, näiltä luultavasti aikuisikäisiltä.Toki ehkä vähän kallua mennä huutelemaan, mutta ei tuo nyt mikään sairas juttu ole.