Nyt vituttaa!

• 3 218 565
  • 12 356

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo itse mietin jo etukäteen että laahaavat mollibiisit lätkämatsissa ei ainakaan kiimaa lisää. Vaikka hieno tulkitsija Vesku onkin mutta ei oikeen vauhtia ollut. Maalibiisin vaihto oli kyllä melko iso miinus. Toki, nauru tuossa toivottavasti vihulaista vitutti. Näillä mennään. Eiköhän tästä joku oppinut.

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo itse mietin jo etukäteen että laahaavat mollibiisit lätkämatsissa ei ainakaan kiimaa lisää. Vaikka hieno tulkitsija Vesku onkin mutta ei oikeen vauhtia ollut. Maalibiisin vaihto oli kyllä melko iso miinus. Toki, nauru tuossa toivottavasti vihulaista vitutti. Näillä mennään. Eiköhän tästä joku oppinut.
Kyllä ne Veskun tulkinnat olisi olleet ihan ok ja hyvä valinta erätaukojen ajaksi, mutta ei ne kiekkopelin katkoille sovi.

SalmiakApina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä nimittäin näkyi myös pelaajien maalin jälkeisissä tuulettamisissa omaan silmään ettei sitä maalibiisin tuomaa energiaa ollu samalla lailla. Paikanpäällä olijat voi korjata tämän, mutta TV:n välityksellä tein tämänlaisen huomion.
En allekirjoita. Aikamoiset tuuletukset oli kaikilta kolmelta maalintekijältä.

Maalibiisin olisin kyllä pitänyt perinteisenä ja pitäisin aina hamaan loppuun asti samana. Mutten menettäisi yöuniakaan tästä tapahtuneesta virheestä.

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
En allekirjoita. Aikamoiset tuuletukset oli kaikilta kolmelta maalintekijältä.

Maalibiisin olisin kyllä pitänyt perinteisenä ja pitäisin aina hamaan loppuun asti samana. Mutten menettäisi yöuniakaan tästä tapahtuneesta virheestä.

Näistä voittomaalin tekijä Salonen melkein syöksyi A3 katsomoon tuulettaessaan. Melkein sakon paikka, mutta säästyyköhän sakkokenraali tältä?
Hienoja hetkiä.

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
En osaa nyt sitten varmasti sanoa tehtiinkö tämä jotenkin väärin tämä Loirin tribuuttihomma. Mielestäni Vesku ansaitsee kuitenkin kaiken hehkutuksen. Vesku oli täysin poikkeuksellinen ihminen. Hän oli todellinen monilahjakkuus. Vesku osasi ja teki paljon. Suomi menetti suuren taiteilijan ja ihmisen kun Vesku poistui keskuudestamme. En halua vähätellä muita joille on tribuuttiottelu järjestetty mutta Vesku oli täysin omassa sarjassa. Kuten jo sanoin hän oli todellinen monilahjakkuus. Mielestäni täysin ylivertainen Suomalainen ihminen mitä liittyy hänen osaamiseen ja tekemisiin eläessään.

Ei oo ku Jokerit. Vittu.

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
En halua vähätellä muita joille on tribuuttiottelu järjestetty mutta Vesku oli täysin omassa sarjassa. Kuten jo sanoin hän oli todellinen monilahjakkuus. Mielestäni täysin ylivertainen Suomalainen ihminen mitä liittyy hänen osaamiseen ja tekemisiin eläessään.
Täysin samaa mieltä. Mutta laulaa se ei osannut. Siitäkin syystä olin aivan äimän käkenä pelikatkoilla soitetusta musasta.

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täysin samaa mieltä. Mutta laulaa se ei osannut. Siitäkin syystä olin aivan äimän käkenä pelikatkoilla soitetusta musasta.
Veskuhan oli tulkitsija, ei laulaja jos tarkkoja ollaan. Makuasioita, mutta kyllä häneltä hienoja kappaleita löytyi. Viimeiset sanelut nyt ei enää niinkään sytyttänyt. Siitä kuitenkin samaa mieltä, että näille olisi oikea paikka joku muu kuin pelikatkot. Mutta oli ja meni ja hienoa, että tribuutti järjestettiin.

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koittakaa nyt päästä jo yli tästä Vesku tribuutista. Kaksi päivää matsista mennyt ja vielä vingutaan samasta asiasta. Vesku oli hieno taiteilija ja tulkitsija jolla oli paljon hyviä biisejä ja ansaitsi täysin lauantai illan nordiksella.
Mutta nyt nokka eteenpäin ja valmistaudutaan seuraaviin koitoksiin joita kolme tällä viikolla. Ja kyllä! Yllä oleva on mun mielipide ja hyväksyn erilaiset ajatukset.

Suosikkijoukkue
Jokerit
Koittakaa nyt päästä jo yli tästä Vesku tribuutista. Kaksi päivää matsista mennyt ja vielä vingutaan samasta asiasta. Vesku oli hieno taiteilija ja tulkitsija jolla oli paljon hyviä biisejä ja ansaitsi täysin lauantai illan nordiksella.
Mutta nyt nokka eteenpäin ja valmistaudutaan seuraaviin koitoksiin joita kolme tällä viikolla. Ja kyllä! Yllä oleva on mun mielipide ja hyväksyn erilaiset ajatukset.
Yks peli, sen kyllä kestää vaikka päällä seisten. Enempi mua tympäs sen opiskelijapelin sekoilut väärine maalibiiseineen(väärä versio), mutta sekään nyt ylitsepääsemättömäks muodostunut!

(1)
  • Tykkää
Reactions: Jvg

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Suuret tunteet kuuluneet aina Jokerifaniuteen, välillä läikkyy yli kuten tässä tapauksessa.

Ei ole vielä löytynyt lääkettä Jokerihulluuteen. Pari kylmää huurteista ja sauna lämpimäksi on auttanut pahimpaan hätään.

Tää on elinkautinen, välillä on vähän tutinaa ja tötinää. ;)

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Onkin mielenkiintoinen keissi siinä mielessä, että tuleeko Ry:lle pelikieltoa palstalle?

Jos joku on ottanut tilin haltuun eikö silloin olla sana-sanaa vastaan tilanteessa?

Kuka silloin tuomitaan?

Jokerit tarjoaa ikuista vuoristorataa,
Se on varma!

Wessel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins

Näin sitä Jokereiden brändiä luodaan.
On kyllä niin sääli. Koko elämän kannattanut Jokereita ja tuntuu että vähän väliä sitä saa hävetä, millon mistäkin syystä. Tälläkin kaudella kannatus on ollut huikeaa ja samaan aikaan jatkuvasti ihan ihmeellisiä ylilyöntejä ja pelkurimaisia tekoja kannatajajoukon sisällä. Eikö sitä jumalauta vois keskittyä siihen omien kannattamiseen ja positiivisen ilmapiirin luomiseen.

Joku matsien jälkeinen pieni kuittailu on enemmän ku ok ja kuuluu asiaan mut kaikenlainen huorittelu ja muiden kannattajajoukkojen alaspainaminen ja häirintä jopa ottelutapahtumissa on säälittävää touhua.

Olisi kiva että vois edes joskus vaikka YHDEN kauden ajan olla ylpeä siitä mitä joukkuetta kannattaa.

Swindon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Swindon Town FC
Minulla oli sellainen kuvitelma että RYn johdossa olisi ihan asiallista kiekkoväkeä. Lapsellinen huorittelu (oletettavasti kännissä, mutta silti) vähän romutti uskottavuutta. Voisin uskoa hyvin tälläistä käytöstä kolikonheittäjäsoihduttajahupparijonnelta, en Eteläpääty RYltä.

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit | Neule |Vaasalainen rahtari (2025)
Vituttaa tämä munaton ja tunteeton esitys, 3709 katsojaa joutui tästä kärsimyksestä jotain maksamaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy