Nyt vituttaa!

• 3 147 476
  • 11 938

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Mää oon leffassa pelin aikana. Toinen matsi joka skippaantuu tällä kaudella, mutta voisi tilanne olla huonompikin.
NIin voisi. Oon missannu jokasen himamatsin töiden takia.
Vuorotyö on kivaa

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tänäänkään en pääse paikalle. Tuli tapaturman kautta hankalia juttuja, viimeksi ollut omalla paikalla yli kk sitten.

Tänään vähän mietin josko kunto kestäisi, mut jätän väliin. Olen sohvalla.

Swindon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voittoja napsitaan ja silti vituttaa? Kyllä! Eihän tämmöisellä pelillä voiteta mitään karsintoja, ja sulaminen kun jatkuu, niin ei ole 100% luottoa että mestaruuttakaan tulee.

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Voittoja napsitaan ja silti vituttaa? Kyllä! Eihän tämmöisellä pelillä voiteta mitään karsintoja, ja sulaminen kun jatkuu, niin ei ole 100% luottoa että mestaruuttakaan tulee.
No ollaan voitettu huonolla esityksellä, niin kyllä se mestaruus tulee. Ei meitä siinä kukaan pysäytä. Karsinnat on sitten toinen juttu. Ehkä nekin lopulta kääntyy meille.

Vielä 1,5kk odotettavaa/höntsittävää. Se on vitun pitkä aika.

Kikkarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt alkaa toivomaan muutaman ottelun tappioputkea jengille, että palaavat maan pinnalle. Niin huonolta otteet nyt näyttävät.

Tällä hetkellä näyttää siltä, että viimeistään poffien tokaa rundia edemmäs ei mennä. Jos RoKi vastassa ensimmäisellä niin ekan matsin shokkitappio alkaa muistuttamaan liiankin läheisesti viime kevättä. Tää on nähty niin ****n monta kertaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy