massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Jos jengi pitää sisällään myös valmennuksen niin samaa mieltä.Toivottavasti tää jengi alkas nyt heräilemään kun huomataan että tukkaan tulee jos löysäilee tarpeeksi
Jos jengi pitää sisällään myös valmennuksen niin samaa mieltä.Toivottavasti tää jengi alkas nyt heräilemään kun huomataan että tukkaan tulee jos löysäilee tarpeeksi
Eikös valmennus kuulu jengiin? Kyllähän tuo touhu on lähtöisin RD:stä. Risto saisi kaivaa itsestään sen nuoren hullun vielä viimeisen kerran, niin yksikään jätkä ei löysäilisi kentällä.Jos jengi pitää sisällään myös valmennuksen niin samaa mieltä.
Vaikka kuinka erinäiset asiat vituttaisi niin kyllä tänään saa katsoa itseään peliin. Eihän kukaan laita oikeasti pimppiä rankkareihin. Muutenkin arvonta oli Filppulaa lukuunottamatta perinteinen Jokereiden rankkarikisa hyvin väsyineineen yrityksineen.Vituttaa turkulaiset sukelluspellet ja pillipiipareiden pelistä toiseen, päin vittua viheltäminen.
Kuumia pelaajia pitäisi laittaa kehiin. Vainikainen ja Lemberg ehdottomasti niitä. Toki viimeksi osui kaikilla niin siinä mielessä perusteltua, mutta Phillu...Muutenkin arvonta oli Filppulaa lukuunottamatta perinteinen Jokereiden rankkarikisa hyvin väsyineineen yrityksineen.
Keskimäärin joka toinen päivä näköjään ovat lähettäneet nyt kuukauden ajan. Ei mitään järkeä.Kysehän on siitä, että silloin tälläin oleellisia asioita sisältävä sähköposti on ihan tervetullut. Nyt on lähtenyt ihan spämmilinjalle.
En ole hetkeen edes vaivautunut avaamaan näitä. Kertoo liiallisesta tuputtamisesta.Keskimäärin joka toinen päivä näköjään ovat lähettäneet nyt kuukauden ajan. Ei mitään järkeä.
Teet toki omat päätöksesi, mutta tämä yhteisö oli valmis kuittaamaan velat puolestasi samalla kun itse uhriuduit ja syytit selkeitä ohjeita, sen sijaan että olisit heti ottanut vastuun ja nostanut käden pystyyn virheen merkiksi. Mutta tämä tästä, eteenpäin.Ottaa päähän että monet menivät henkilökohtaisuuksiin, kun en heti maksanut vetoa mestiksen hattutempuvedossa. Olen selittänyt miksi näin kävi.
Tällä hetkellä voisin jättää tämän yhteisön kokonaan. Nin ottaa päähän.
Näin se on. KV tyhjensi voimakolmikkonsa viime kaudella meille vaikka oli saumat säälipleijareihin. Ja toki meni sitten konkkaan. Tokihan Jokeritkin lainaili kakkossentteriään Liigaan, jonka en myöskään usko tapahtuvan mikäli jonkinlainen A/B-sarja malli olisi olemassa.Karu katsaus Mestiksen arkeen.
itse en tulkinnut RDn puheita lupauksiksi vahvistuksista. Enemmän yleiseksi joulupuheeksi. Näyttää siltä että liigatason pelaajat menevät liigaan, ja viimeaikaiset toimiston puheet antavat vaikutelman että Jokerit on valmis jos jostain yllättäen löytyisi mestiksestä kiinnostuneita laatupelaajia.Kohta pari viikkoa Joulusta ja pidempi aika siitä kun Risto vinkkasi isommista paketeista. Hukkuikohan Yrjänheikillä tärkeämpi puhelu vastaajaan vai höperöikö Dufva vaan vanhuuttaan, saas nähdä.
Sama. Mielestäni viittasi niihin kahteen käsillä olleeseen peliin. Joista molemmista tulikin voitot.itse en tulkinnut RDn puheita lupauksiksi vahvistuksista. Enemmän yleiseksi joulupuheeksi. Näyttää siltä että liigatason pelaajat menevät liigaan, ja viimeaikaiset toimiston puheet antavat vaikutelman että Jokerit on valmis jos jostain yllättäen löytyisi mestiksestä kiinnostuneita laatupelaajia.
Itselleni jäi tästä vahvasti sama mielikuva. Eli Riston haastattelussa mainitsemat kovat paketit olivat vain dufvismi ja taisi sillä viitata enemmänkin siihen, että joukkue on pelannut hyvin ja sitä myöten pelaajat ansaitsevat paljon kovia paketteja, kun ovat olleet niin kiltisti.itse en tulkinnut RDn puheita lupauksiksi vahvistuksista. Enemmän yleiseksi joulupuheeksi. Näyttää siltä että liigatason pelaajat menevät liigaan, ja viimeaikaiset toimiston puheet antavat vaikutelman että Jokerit on valmis jos jostain yllättäen löytyisi mestiksestä kiinnostuneita laatupelaajia.
Mihin Liigan ilmoitukseen tässä viitataan ja milloin Liiga on viimeksi sanonut, että ei ottaisi uusia hakemuksia vastaan? Omiin silmiini ei ole tällaista tietoa osunut hetkeen.Moni huutelee että Liiga tarvitsee meitä mutta kyl nuo tuossa ihan hetki sitten ilmoitti että eivät ota edes hakemusta sisään.
Mä käsitin, että tolla RD viittasi siihen 21.12 Hokki-otteluun, jota mainostettiin Joulupukin Nordikselle saapumisella.Kohta pari viikkoa Joulusta ja pidempi aika siitä kun Risto vinkkasi isommista paketeista. Hukkuikohan Yrjänheikillä tärkeämpi puhelu vastaajaan vai höperöikö Dufva vaan vanhuuttaan, saas nähdä.
Liigan ulostulo ennen kautta oli, että kokurssi ei avaa liigapaikkaa, vain karsintojen kautta. Toki liiga voi puliveivata, kun sellaista on useasti havaittu, mutta tällä hetkellä ei ole oikotietä muiden talousvaikeuksien kautta.Muutamakin liigajoukkue on konkurssikypsä enkä olisi kovinkaan yllättynyt jos kauden päätteeksi Jokerit nousisi Liigaan ja joku talousvaikeuksissa rypevä liigajoukkue pudotettaisiin Mestikseen.
Tällä hetkellä varmaan lähes jokainen Liigajengi jopa toivoo sarjan supistamista, mutta kukaan ei suostu olemaan se, jolle näytetään ovea. Konkurssit on ainakin toistaiseksi Liigan ainut keino saada joukkuemäärää pienemmäksi. Olisi tyhmää jättää tuo kortti käyttämättä jos sanotaan "Sport" tai "Jukurit" tekisi konkurssin kesken kauden tai vaikka kauden päätteeksikin.Liigan ulostulo ennen kautta oli, että kokurssi ei avaa liigapaikkaa, vain karsintojen kautta. Toki liiga voi puliveivata, kun sellaista on useasti havaittu, mutta tällä hetkellä ei ole oikotietä muiden talousvaikeuksien kautta.
Mä luulen: Joten vasta sarjajärjestelmän muutos toisi helpomman tien, koska liigassa on halua pienentää joukkuemäärää ja se ei ilman jonkun seuran kuperkeikkaa onnistu nykyisillä askelmerkeillä.
Näin sanottiin toki ennen kautta, mutta kaikki varmaan tietää millainen tuuliviiri Liiga on ”päätöstensä” kanssa.Liigan ulostulo ennen kautta oli, että kokurssi ei avaa liigapaikkaa, vain karsintojen kautta. Toki liiga voi puliveivata, kun sellaista on useasti havaittu, mutta tällä hetkellä ei ole oikotietä muiden talousvaikeuksien kautta.
Mä luulen: Joten vasta sarjajärjestelmän muutos toisi helpomman tien, koska liigassa on halua pienentää joukkuemäärää ja se ei ilman jonkun seuran kuperkeikkaa onnistu nykyisillä askelmerkeillä.
Pitäisi siis vaan lopettaa jos ollut kirosanan aikana mukana? Selvä. Mielipiteensä toki kullakin.Vituttaa kovasti, kun tylsänä hetkenä luin vanhoja viestejä Jokereista ja KHL:stä. En silloin ollut täällä, ja luulin näiden KHL:n rakastajien poistuneen takavasenmalle, mutta tuttuja nimiä siellä oli ihastelemassa Putinin propagandaliigaa tyyliin viikko ennen hyökkäystä. Pistää aidosti miettimään, haluanko olla tässä yhteisössä.