Nyt vituttaa!

  • 3 010 089
  • 11 368

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomasin saman, kun oltiin fanireissulla Imatralla joulukuun lopulla. Maalien jälkeiset ylimielisyydet nyt vielä yritän ymmärtää, mutta pelin ja kättelyiden jälkeiset lällättelyt meidän fanien suuntaan ei ollut tyylikästä toiminta. Ehkä tuonkin ymmärtäisi, jos kentälle olisi huudeltu jotain törkeyksiä meidän puolesta, mutta kun ei.

Me otettiin Savonlinnassa Jokereilta turpaan 9-1. Siinä olisi ollut jo vara vaikka minkälaisiin tuuletuksiin ja muihin elkeisiin teidän joukkueelta ja faneilta. Näin ei kuitenkaan tapahtunut. Tehkää palvelus ja menkää tänä vuonna päätyyn asti.
Kiitos viestistäsi. Olin itsekkin Savonlinnassa ja täytyy sanoa ,että Joensuun Kiekkopoikien fanien kanssa joiden kanssa keskustelin kaikki sujui hyvin asiallisesti. Teidän maskotin Laten kanssa otettiin selfiet pelin päätyttyä hyvässä hengessä.
Jos jostain syystä pääsette pelamaan playoffeissa Ketterää vastaan, niin tiputtakaa ne tylysti maanpinnalle.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miks edes luet tätä lankaa? Keskittykää siihen että vältätte sääliplayoffit :D

En kovin usein luekaan, mutta nyt eksyin tänne, kun nimim. AC/DC man kävi eilen sekoilemassa Tepsiketjussa, niin tulin sitten tsekkaamaan, että jatkuuko sekoilu täällä ja törmäsin sitten tuohon lainaamaani viestiin. Kyseinen nimim. nimitti Imatralaisia "melkein venäläisiksi", mikä oli mielestäni aika huvittava kommentti huomioiden Jokereiden lähihistorian. Mutta, se siitä, poistun omalle puolelle spekuloimaan.
 

LoneWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Kiitos viestistäsi. Olin itsekkin Savonlinnassa ja täytyy sanoa ,että Joensuun Kiekkopoikien fanien kanssa joiden kanssa keskustelin kaikki sujui hyvin asiallisesti. Teidän maskotin Laten kanssa otettiin selfiet pelin päätyttyä hyvässä hengessä.
Jos jostain syystä pääsette pelamaan playoffeissa Ketterää vastaan, niin tiputtakaa ne tylysti maanpinnalle.
Mukava kuulla, että hyvät kokemukset on olleet molemminpuoleisia. Se on tässä parinkymmenen vuoden aikana eri halleissa reissanneena tullut todettua, että keskinäinen kunniotus löytyy nopeasti niiden kanssa, joilla on kulttuuria fanituksen saralla (toki eri mittakaavoissa, mutta kuitenkin). Tämän kauden pelaajabudjetilla tuskin keväällä juhlitaan Joensuussa. Jospa sitä vuoden-parin päästä uuden hallin ollessa täydessä iskussa täälläkin päästäisiin takaisin kärkikahinoihin. Tervetuloa vierailemaan uudistuneelle Mehtimäelle, kun sen aika taas on.
 

Hokiameeba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Viime keväänä seurasin sivusilmällä Mestiksen playoffseja ja huomioin jo silloin, miten Ketterän porukka mouhisi netissä. Vaikka mulle oli käytännössä ihan sama kumpi voittaa, niin aloin toivoa finaaleissa K-Espoon voittoa just näiden imatralaisten lässyttämisen takia. Ja nyt sitten saa lukea täältä tämmöstä ylimielistä käytöstä muuten täysin hiljaisessa hallissa (pl. Jokerikannattajat). Keskitytään me jatkossakin omaan tekemiseen, annetaan junttien lällätellä ja itkeä viime kevään mukapaitsiomaalista ;D
 

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Keuruulla olleet mainitsivat myös että jengi siellä oli jokseenkin vastenmielistä.

Imatralle ja Keuruulle voimia siis, kyllä se vielä joku päivä helpottaa.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Keuruulla olleet mainitsivat myös että jengi siellä oli jokseenkin vastenmielistä.

Imatralle ja Keuruulle voimia siis, kyllä se vielä joku päivä helpottaa.
Keuruulla heitettiin yläkatsomosta juomaa meidän faniporukan päälle. Ottelun aikana kaksi Keuruun fania tuli heiluttamaan omia isoa lippuja meidän fanikatsomon lähelle, että emme näkisi peliä. Tämä homma loppui, kun menin oman Jokerilipun kanssa heidän eteen. Naiset kysyivät oletko tosiaan siinä ja oletko tosissaan. Sanoin että olen. Leidit päättivät poistua siitä.
Lappeenrannassa ennen kolmannen erän alkua eräs vanhempi mies tuli haukkumaan minulle, että Jokerit on rupusakki ja Suomi kiekkoilun häpeä. Muutenki hänen huutelunsa oli hyvin ala arvoista huutelua. Onneksi tuttu järkkäri ohjasi hänet pois, kun annoin vinkin. Osa Ketterän ( SaiPan) kannattajista ovat jostain syystä hyvin ylimielisiä muita kohtaan.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itselleni tämän vuoden vierasreissut ovat jääneet vain Turku, Tampere, Forssa, Espoo, Vantaa akselille, ja niissä on homma mennyt hyvin. Mukavin tapaaminen vierasfanien kanssa oli varmaan silti kotimatsi IPKta vastaan, kun pelin jälkeen otettiin hallilta taksi baariin parin Iisalmen fanin kanssa ja juteltiin mukavia. Olen tänä vuonna säästynyt noilta huonoilta vierasfani kokemuksista, vaikka niitä varmasti edessä onkin. Propsit myös Forssaan aivan upeasti järjestetystä tilaisuudesta ylimääräisine bajamajoineen ja kiskapisteineen.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Keuruulla heitettiin yläkatsomosta juomaa meidän faniporukan päälle. Ottelun aikana kaksi Keuruun fania tuli heiluttamaan omia isoa lippuja meidän fanikatsomon lähelle, että emme näkisi peliä. Tämä homma loppui, kun menin oman Jokerilipun kanssa heidän eteen. Naiset kysyivät oletko tosiaan siinä ja oletko tosissaan. Sanoin että olen. Leidit päättivät poistua siitä.
Lappeenrannassa ennen kolmannen erän alkua eräs vanhempi mies tuli haukkumaan minulle, että Jokerit on rupusakki ja Suomi kiekkoilun häpeä. Muutenki hänen huutelunsa oli hyvin ala arvoista huutelua. Onneksi tuttu järkkäri ohjasi hänet pois, kun annoin vinkin. Osa Ketterän ( SaiPan) kannattajista ovat jostain syystä hyvin ylimielisiä muita kohtaan.
Toi juoman heittäminen toisten päälle on kyllä niin ala-arvoista, kuin olla ja voi. Kertoo aika paljon noista Keuruulaisista. Hyvä, että pysyit kylmänä ja puolustit itseäsi ja omia. Minulla ois keittänyt yli ja tiedä sit miten ois käynyt.
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Keuruulla heitettiin yläkatsomosta juomaa meidän faniporukan päälle. Ottelun aikana kaksi Keuruun fania tuli heiluttamaan omia isoa lippuja meidän fanikatsomon lähelle, että emme näkisi peliä. Tämä homma loppui, kun menin oman Jokerilipun kanssa heidän eteen. Naiset kysyivät oletko tosiaan siinä ja oletko tosissaan. Sanoin että olen. Leidit päättivät poistua siitä.
Itseäni eniten yllättää se, että Keuruun jääladossa on edes yläkatsomo.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Lappeenrannassa ennen kolmannen erän alkua eräs vanhempi mies tuli haukkumaan minulle, että Jokerit on rupusakki ja Suomi kiekkoilun häpeä. Muutenki hänen huutelunsa oli hyvin ala arvoista huutelua. Onneksi tuttu järkkäri ohjasi hänet pois, kun annoin vinkin. Osa Ketterän ( SaiPan) kannattajista ovat jostain syystä hyvin ylimielisiä muita kohtaan.

Tätä on saanut kokea Lappeenrannassa aina. Muistan sen itsekin Liigan ajoilta jo. Pahoittelut omasta puolesta ainakin Ketterän kannattajien osalta, maailmaan mahtuu jos jonkinlaista seppää ja säveltäjää. Läikkyyhän tuo itselläkin joskus verbaalisesti yli, mutta aina on pystynyt lyömään kättä vastustajan kanssa.


Huutonaurua teille. Ootte ihan vitun juntteja. Halli oli hiljaa koko pelin ja sit juhlitte maaleja kuin jossain finaaleissa. Saatte turpaan ihan kunnolla pudotuspeleissä. Imatra on Lappeenrannan esikaupunki!

Kauas on tultu näköjään niistä ajoista kun Lappeenrannassa chantattiin Eteläpäädyn toimesta "SaiPa on Ketterän farmijoukkue" :D
 

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin siis se baari on ihan siinä katsomon yläpäädyssä... Ja kuulemma yksi pullokin oli KeuPan fanikatsomosta.
Näytti pullo löytäneen tiensä myös Nordiksen katsomoon, jossa espoolaiset spedet piti omaa möykkää eivätkä luovuttaneet pulloa veke eivätkä totelleet edes järkkäriä. Vähän jäi harmittamaan ettei järkkäri vienyt hommaa loppuun, mutta onneksi karma iski ja saivat sentään lähteä tappio niskassa kotiin jo ennen päätössummeria. Vähiin jäi espoo-huudot 4-2 osuman jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ei nyt välttämättä kannata polttaa päreitä siitä jos kaikki kolme (3) Ketterän kannattajaa on vähän kusipäitä tai muuten vaan mokeltavia idiootteja. Kateus, alemmuudentunne ja pakolliset maataloustyöt ovat omiaan aiheuttamaan tässäkin ketjussa kuvattua "ketteräläistä toimintaa".

Hienoa että ovat saaneet lisää väkeä hallille tällä kaudella. Heidän kannaltaan vaan vähän huolestuttavaa ja harmillista, että Jokerit kiinnostaa omaa jengiä enemmän.

Jokereille erittäin hyvä, että ollaan se jengi, joka herättää tunteita. Jokaisella on Meistä joku mielipide ja hyvä niin. Monesta jengistä, kuten Ketterästä, on vaikea sanoa samaa. Oman kuplan ulkopuolella täysin HMV.
 

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, LeKi
Seisoin koko pelin fanikatsomossa Keuruulla enkä huomannut mitään juoman heittelyä? Vai tapahtuiko sen jälkeen, kun matsi oli ohi?
Ne jotkut +50v naisoletetut juntit tuli kyllä siihen meidän eteen heiluttelemaan lippujaan eikä oikein järkkäreitäkään näyttäny aluksi kiinnostavan se homma.

Kyllä siellä useampi vanhempi herrasmies tuli juttelemaan ja toivotti Keuruulle tervetulleeksi, ettei nyt liian nega kuva synny.

Se fanikatsomoiden vierekkäin sijoittelu ja 25 rumpua olivat tosin farssi
 

Oikku89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensimmäisen erän aikana huomasin että kokonainen rivi on tyhjillään ja päädyin katsomaan toisen erän alun noilta paikoilta. Sain hetken päästä vittuilua joten pitäkää porvarimulkut sitä itseään syvässä kurkussanne......mulkut. Vähän mulla muuta.
 
Viimeksi muokattu:

Oikku89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensimmäisen erän aikana huomasin että kokonainen rivi on tyhjillään ja päädyin katsomaan toisen erän alun noilta paikoilta. Sain hetken päästä vittuilua joten pitäkää porvarimulkut sitä itseään syvässä kurkussanne......mulkut. Ei mulla muuta.
Ja pointti tässä viestissä oli että vittuako olla ylimielinen mulkkku vai eikö olla. Ei mulla muuta ja näillä mennään.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ensimmäisen erän aikana huomasin että kokonainen rivi on tyhjillään ja päädyin katsomaan toisen erän alun noilta paikoilta. Sain hetken päästä vittuilua joten pitäkää porvarimulkut sitä itseään syvässä kurkussanne......mulkut. Vähän mulla muuta.
Kannattaa muistaa, että olet Keravalla. Siellä näköjään omillekin vittuillaan.

Ja joo, ihan hauska tätä Keravalla vierailua on muistella joskus kiikkustuolissa, mutta ei mielellään jatkossa pelata muualla kuin Helsingissä.
 

Steve Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katsoin alkuperäistä playoff-otteluohjelmaa varatessani teatterilippuja. Myöhemmin sain huomata, että Pentin päivänä 21.3. pelataankin Nordiksella kolmas kotiottelu. Sarjan venyessä mahdollisesti viidenteen otteluun, tulee tästä ensimmäiset missatut peliminuutit koko kaudella. Toivottavasti vaimo osaa arvostaa etten kuitenkaan edes ehdota teatterilippujen käyttämättömyyttä.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Katsoin alkuperäistä playoff-otteluohjelmaa varatessani teatterilippuja. Myöhemmin sain huomata, että Pentin päivänä 21.3. pelataankin Nordiksella kolmas kotiottelu. Sarjan venyessä mahdollisesti viidenteen otteluun, tulee tästä ensimmäiset missatut peliminuutit koko kaudella. Toivottavasti vaimo osaa arvostaa etten kuitenkaan edes ehdota teatterilippujen käyttämättömyyttä.

Vaimolle 21.3 illalla side silmille ja lupaat yllätyksen. Siteen saa poistaa sitten Nordiksen katsomossa.

Voittaa minkä tahansa teatteriesityksen any given day.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Vähän kyllä ketuttaa että kotiedusta huolimatta ei saatu ainuttakaan vklp peliä kotiin (pl. yksi sunnuntain matsi). Lisäksi vituttaa että joutuu kuuntelemaan sitä Hermeksen aivan kamalan huonoa selostajaa kaikissa vieras otteluissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös