Nyt vituttaa!

  • 3 009 448
  • 11 368

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Siis täälläkö ollaan käärmeissään, kun Viasat haluaa keskittyä niihin asioihin, jotka tuottavat rahaa?
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis täälläkö ollaan käärmeissään, kun Viasat haluaa keskittyä niihin asioihin, jotka tuottavat rahaa?

Mitä se julli nyt sössöttää? Täällä on porukka irtisanonut Viasat pakettinsa, koska tällä hetkellä näyttää siltä, että kannattamansa seuran pelejä ei tuolta ensi kaudella näe. Jos tuohon tulee muutos ennen kauden alkua ja Viasat ja Kohelo pääsee sopimukseen, eiköhän Viasatin paketit lähde takaisin tilaukseen. Mikä tässä on nyt niin vaikea ymmärtää?
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis täälläkö ollaan käärmeissään, kun Viasat haluaa keskittyä niihin asioihin, jotka tuottavat rahaa?
Ei kai täällä Viasatille ole kukaan käärmeissään. Itseäni ainakin harmittaa tämä epätietoisuus siitä mistä pelit näkyvät tulevalla kaudella, mutta tuo 35€/kk Viaplay se nyt ei sitten ilmeisesti ainakaan ollut, joten jäi siksi itseltäni pois.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis täälläkö ollaan käärmeissään, kun Viasat haluaa keskittyä niihin asioihin, jotka tuottavat rahaa?
Pitäisikö mun siis maksaa hyvää hyvyyttäni Viasatille 35e/kk, vaikka sisältöä en katsoisi? Olenko siis käärmeissäni, jos en lahjoita rahaa heille? Aika erikoinen ajatusmaailma.

Pelkästä änäristä en maksa ja jalkapallostakin katson vain kun Zidane pelaa
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Piiri pieni pyörii... Hjallishan osti juuri kesällä osuuden Alfa TV:stä. Miettikääpä jos KHL ei pääsisi muiden toimijoiden kanssa sopimukseen lähetyksistä, Hjallis ojentaa sopivasti auttavan kätensä ja on taas välillisesti osa Jokereiden bisnestä.

Kuten sanottu, itselleni worst case olisi CMore ja nämä aikaisemmin linkittämäni pellet. Toisaalta jos sieltä voisi ostaa pelkän Jokerit / Kohelo paketin ja se olisi rakennettu esim Nuutti Vihtilän ympärille ja mukana kommentoimassa vaikkapa sitten AJ Niemi niin samahan se toisaalta olisi miltä operaattorilta tuo lähetys tulisi.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jotenkin taas joutuu kaivelemalla kaivelemaan sitä fiilistä alkavaan kauteen.

Epävarmuus hallille pääsystä nihkeyttää hommaa ja ylipäätään olisi kiva pian tietää minkä kanavapaketin sitä joutuu tilaamaan. C More tai joku Discovery ei kyllä yhtään ainakaan nostata kiimaa jos ennakkostudion tarjoaa Mervi Kallio tai Oskar Osala. Mitään kusista striimiä en rupea kaivelemaan, mutta eiköhän jollekin taholle nuo oikeudet lyödä vaikka sitten pilkkahintaan viime tingassa.

Varmaan vieläkin hiertää myös se viime kevään perseily ja nolo esitys pudotuspeleissä. Hyvänoloista ukkoa tullut toki sisään, mutta kuka saa joukkueen ladattua peleihin niin, ettei puolet kauden peleistä ole taas ohipelejä? Marjamäki tai Anttila se ei ainakaan kyllä Jokereissa tunnu olevan, joten ehdotan Brianille tai Hännikäiselle rintaan C-kirjainta. Hyvä kuitenkin, että faijajengi on vaihtumassa osittain ainakin eteenpäin menevien pelaajien joukkueeksi ja se muutos itsessään varmaan takaa sen, että ohipelit jäänee vähän edes vähemmälle, vaikka laivaa johtaisikin samat kaverit viime vuosilta.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
7 vuotta ja yhteistyö loppui täälläkin Viasatin kanssa. Uutta matoa koukkuun
Jep ja täältä lähtee tilaukseen kunhan NHL alkaa. Pääsee näkemään taas maailman parasta kiekkoa. Kehoituksena siis muillekin, joille pelin taso on se juttu. Ja onhan se mukavaa nähdä niitä muutamia Jokerikasvattejakin, jotka nousivat kirkkaimpiin valoihin Liiga-Jokereista.

Mutta kun vitutusketjussa ollaan niin vituttaahan se, että viimeiset Jokeripelaajat NHL:ssä ovat Esa Lindell, Teuvo Teräväinen ja Joonas Korpisalo.

Sen jälkeen ollutkin sitten vähän hiljaisempaa.
 
Viimeksi muokattu:

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Mutta kun vitutusketjussa ollaan niin vituttaahan se, että viimeiset Jokeripelaajat NHL:ssä ovat Esa Lindell, Teuvo Teräväinen ja Joonas Korpisalo.

Sen jälkeen ollutkin sitten vähän hiljaisempaa.
Jos vaatimuksena on junioripolku Jokereissa, niin Olli Juolevi on oma jätkä. Otto Somppi myös lähellä NHL-paikkaa. Jos taas puhutaan siitä, että on siirtynyt Jokereista rapakon taakse niin Eeli Tolvanen on meidän miehiä. Oikein jos venytetään, niin Bobi Lehtonenkin otti täällä isoja steppejä urallaan kohti änäriä ja on vähän kuin semi-adoptoitu meille.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Nopeasti ketjua selattuani on kyllä hämmentävää muutaman kirjoittajan junttimainen agressio CMorea kohtaan.

Ensinnäkin on sanottava, että MM-kisoja näyttävä kokonaisuus on hyvin kaukana siitä, mitä liigakauden aikana CMorelta nähtiin. Lisäksi kuluttajana on sanottava, että CMoren näytti liigaa viime kaudella tuotannollisesti parhaalla tavalla, mitä itse olen liigaa nähnyt näytettävän. Ja aika monta vuosikymmentä olen lätkää katsonut töllöstä. Viaplaylle ei CMoren liigatuotannot hävinneet, ja Viaplaykin oli kuitenkin kova.

Itse katselisin CMoresta mielelläni kannattamaani seuraa.
 
Viimeksi muokattu:

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nopeasti ketjua selattuani on kyllä hämmentävää muutaman kirjoittajan junttimainen agressio CMorea kohtaan.

Ensinnäkin on sanottava, että MM-kisoja näyttävä kokonaisuus on hyvin kaukana siitä, mitä liigakauden aikana CMorelta nähtiin. Lisäksi kuluttajana on sanottava, että CMoren näytti liigaa viime kaudella tuotannollisesti parhaalla tavalla, mitä itse olen liigaa nähnyt näytettävän. Ja aika monta vuosikymmentä olen lätkää katsonut töllöstä. Viaplaylle ei CMoren liigatuotannot hävinneet, ja Viaplaykin oli kuitenkin kova.

Itse katselisin CMoresta mielelläni kannattamaani seuraa.

Joo mäkään en oikein ymmärrä tätä Cmoren dissaamista. Joo MM-kisat ei ole mitään varsinaista herkkua, mutta kyllä liigapelien suhteen ollut tyytyväinen. Selostajissa ehkä suurimmat miinukset ja sekin vaan Saukkosen ja Mertarannan takia. Muuten ollut kyllä tyytyväinen ja liigapaketti on parasta mitä ollut mun mielestä oikeastaan koskaan.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti menee pelit Alfalle. Hjallis selostaa ja Sanna Ukkola kommentoi.

Erätaukohaastattelut ja Arenan aitioisännöinnin hoitaa Jethro Rostedt. Tauoilla huutokaupataan Hjalmarin vanhoja veneitä ja hu...viplippuja Jethron yökerhoon. Otteluiden jälkeen suututetaan Makwan Amirkhani ja jälkipuidaan Valavuori Livessä (ulko-)ottelullinen anti, koko paketti 50€/kk. Ostaisin.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Erätaukohaastattelut ja Arenan aitioisännöinnin hoitaa Jethro Rostedt. Tauoilla huutokaupataan Hjalmarin vanhoja veneitä ja hu...viplippuja Jethron yökerhoon. Otteluiden jälkeen suututetaan Makwan Amirkhani ja jälkipuidaan Valavuori Livessä (ulko-)ottelullinen anti, koko paketti 50€/kk. Ostaisin.
Ennustaja-TV:n selvännäkijä katsoo Taroteista pelin jälkeen Marjamäelle maalipaikkojen määrän.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei ole VIELÄ julkista tietoa siitä, kuka pelit näyttää.

Viestisi perusteella on tiedossa lähettävä taho?

Jos joku jakelusopimus olisi tehtynä, niin miksi sitä ei olisi julkistettu? Markkinoinnin kannalta tämä olisi pitänyt julkistaa jo aikoja sitten, jos lähettäjä on selvillä.

Ei se niin voi mennä, että lähettäjä nostaa kättä pystyyn, kun Viaplay sanoo, että me ei näytetä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös