Nyt vituttaa!

  • 3 006 067
  • 11 368

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tässä tapauksessa Jokereiden olisi pitänyt ostaa oikeudet Kohelolta ja olla itse jakelija
No minä käsitin että Jokerit neuvottelee Viasatin kanssa KHL:n mandaatilla Pohjoismaiden oikeuksista. Siis ihan sen perusteella mitä täällä on kirjoitettu. Ilmeisesti se oli sitten väärää tietoa.

EDIT: Olikin tuolla Viasat -ketjussa.

 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olisi kyllä ihan mielenkiintoista jos noi katselijaluvut olisivat julkisia. Itse oon jopa asemassa, jossa noi voisi kaivaa esiin, vetäisiköhän Viasatilla joku herneen nenään jos ne laittaisi jakoon...
 

PetriVaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä itse pidän tota CMorea jostain syystä niin vitun junttina juttuna että jos saisin valita a) pelit CMorella b) pelejä ei näy ollenkaan niin valitsisin mieluummin jälkimmäisen ratkaisun.

Nyt pojat barrikadeille ja huutoa yhteen ääneen... 1...2...3...

”No more - CMore!!!”

Sama homma. Kaikki mihin Maikkari koskettaa, muuttuu vääjäämättä kasaksi paskaa. Tähän päälle vielä selostajat kuten Mertsi ja Saukkonen, niin ei voisi muuta tuumata kuin että Herra anna meitille Barabbas.

Jokerit ja NHL-pelit saatava samaan pakettiin, Liiga ei kiinnosta niin paljoa että siitä kuukausimaksua maksaisin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Miten sä edes löysit tänne tiesi alunperin? Eihän tämän asian kaiken järjen mukaan pitäisi liikuttaa teitä ulkopuolisia millään tasolla ja silti tasaisin väliajoin teitä putkahtelee esiin kertomaan miten ketään ei kiinnosta. Meitä ei kiinnosta että teitä ei kiinnosta.

Klikkasin keskustelun auki. Ajattelin että jotain voisi kiinnostaa se mitä tiedän varmasti asiasta ja kommentoin sen mukaan. Henkkoht mulle ihan sama vaikka Jokerit vetäisi miljoonakatsojamääriä, mutta kun se totuus on eri. Noh. Tämä tästä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Siksi varmaan jokaisen liigajoukkueen matseja katsoo kymmenkertaisesti enemmän ihmisiä.

Tätä voisit vähän valaista. Puhuit Jokereiden kohdalla tuhansista katsojista. Kookoon ja Ässien peliä seuraa siis tuosta vielä kymmenkertainen määrä? SELVÄ HOMMA. Et kai sä laske kaikkia Liigan tilaajia yhteen ja vertaa niitä Jokereihin pelkästään?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kun Teliasta yllä puhutaan, jokaisen Liigan matsin tilasi vuonna 2018 noin 38 000 tilaajaa + seura- ja ottelukohtaiset tilaajat sitten päälle. Nämä tiedot ovat julkisia ja julkaistu myös Jatkoajassa:

 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meitä ei kiinnosta että teitä ei kiinnosta.
Tämä on hyvin kiinnostava ilmiö ihmisissä tällä palstalla ja muuallakin sosiaalisissa medioissa. Jokereiden "reviirille" tullaan kertomaan miten joukkue ei kiinnosta ketään. Ilmiöstä kiinnostavan tekee sen, että juuri Jokereiden "reviirille" pitää tulla tämä kertomaan. Ei mennä kertomaan hevospoolon katsojille, miten hevospoolo ei kiinnosta. Ei mennä kertomaan Sportin faneille, miten Sport ei kiinnosta. Ei mennä minnekkään muualle. Vain Jokerit on se juttu mikä ei kiinnosta "ketään" ja se on tarpeellista kertoa. Ei tietenkään kiinnosta. Ei muakaan kiinnosta Liiga-jengit, koska siellä ei oo suosikkijengiä. Menenkö huutamaan Jypin faneille, miten ulkopuolisia ei kiinnosta? En. Miksi? Koska ei oo mitään tarvetta, koska ei oikeasti kiinnosta yhtään.

Se kertookin näistä huutelijoista lopulta aika paljon
 

Adonis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma perhe
Vituttaa ku Jokereiden pelejä ei kukaan katso eikä niitä ensi kaudella tämän takia ilmeisesti kukaan halua edes näyttää. Toivottavasti pääsee edes hallille kotimatseja katsomaan. Sielläkin yli puolet on ilmaislipuilla, perkele. Ja kaiken tämän päälle vielä Marjamäki.

Voi vittu.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samanalaisiin kun kaikki muutkin täällä.

Huomaatko itsekään sitä ironian riemua, kun samalla sivulla keskustelussa vaadit ensin toiselta henkilöltä faktoja katsojaluvuista, kun ne tiedot ei sua miellytä ja lähes seuraavassa kommentissa kerrot ”faktana” tuhansista mahdollisista tilauksista ilman minkäänlaista faktapohjaa, eikä sellaista sulla ole edes aikomustakaan esittää. Kun ei sellaista sulla luonnollisesti ole olemassakaan. Sellasta se on, kun suu käy sokeiden silmien viestinviejänä ilman, että on mitään sanottavaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomaatko itsekään sitä ironian riemua, kun samalla sivulla keskustelussa vaadit ensin toiselta henkilöltä faktoja katsojaluvuista, kun ne tiedot ei sua miellytä
Missä kohtaa ne ei ole miellyttänyt? Olenko siis jossain kiistänyt Mikon tiedot katsojaluvuista? Vai kenties keskustelinko juuri niiden lukujen pohjalta? Vai oletko vittu aivan kassalla?

lähes seuraavassa kommentissa kerrot ”faktana” tuhansista mahdollisista tilauksista ilman minkäänlaista faktapohjaa, eikä sellaista sulla ole edes aikomustakaan esittää.
Kyllä, yhtä faktana kuin muidenkin väitteet. Ja jos nyt ajatellaan sitä hc-fania, kuka sen kausikortin ostaa, niin kyllä se hyvin suurella todennäköisyydellä haluaa myös ne vierasmatsit katsoa.

Jos faktojen perään olet, niin koko keskustelu on turhaa kaikilta osin, koska kellään täällä ei ole 100% varmaa tietoa nykytilanteesta. Ja jos on, niin tänne se ei sitä kirjoita.

Sellaista se on
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan nämä Jokereiden kauden aloitukset KHL aikakaudella olleet draamaa täynnä. Milloin HS on oksentanut kk-liitteessä Jokereiden päälle, viime vuonna oli poliittista kohua Valko-Venäjällä, nyt ei ole TV-sopimuksia tehtynä jne...

Mä voin kyllä vieraspelit katsoa jostain striimistä mutta toivotaan että Jari & Toimisto ymmärtää että pelien näkyminen on kyllä elinehto jos KHL sarjan mielenkiinto halutaan pitää yllä.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Onhan nämä Jokereiden kauden aloitukset KHL aikakaudella olleet draamaa täynnä. Milloin HS on oksentanut kk-liitteessä Jokereiden päälle, viime vuonna oli poliittista kohua Valko-Venäjällä, nyt ei ole TV-sopimuksia tehtynä jne...

Mä voin kyllä vieraspelit katsoa jostain striimistä mutta toivotaan että Jari & Toimisto ymmärtää että pelien näkyminen on kyllä elinehto jos KHL sarjan mielenkiinto halutaan pitää yllä.

Samaa toivon myös minä täällä. Kyllähän nyt Jokereiden koko kauden kaikki pelit PITÄÄ näkyä Viasatilla. Tai ihan sama mistä näkyy, kunhan vaan näkyy. Täytyy laittaa toimistolle palautetta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
... toivotaan että Jari & Toimisto ymmärtää että pelien näkyminen on kyllä elinehto jos KHL sarjan mielenkiinto halutaan pitää yllä.

Tää on iso understatement. Joku ei ole tehtäviensä tasalla jos pelit ei näy päivästä 1. Ja pelien pitää näkyä muualtakin, kuin streamista. Ja suomalaisella selostuksella, eikä millään puolivillaisella kyhäelmällä. Tää on niin perustavaa laatua oleva perusasia, että eihän tätä voi kusta.

Sen vuoksi olenkin vielä melko maltillisin mielin. Tv-sopparin ja laadukkaan tuotannon kun pitäisi olla selviö. Ja eiköhän se ole.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Höpöhöpö. Ihan kuin jättäisit pelejä katsomatta sen takia. Se CMore tänne ja heti! Liiga & KHL, kelpais kelpais.
Kyllä kombinaatio NHL & KHL olisi meikäläiselle mieluisin. Parasta mahdollista kiekkoa, joista toista pelataan rapakon takana ja toista lähellä, myös täällä ”meillä”.

Olen katsomassa Pitsiturnausta ja huomasin vieraantuneeni SM-liigasta. Aloitin harjoitusturnauksen seuraamisen vasta klo 12.30 Ässät - KooKoo - ottelusta ja huomasin, etten tuntenut yhtäkään pelaajaa. Kaukalo näyttää olevan täynnä junioripelaajia, jotka ovat vaiheessa kohti kiekkoammattilaisuutta. Yhteensä 10 peliä ja yritän raahautua katsomoon vielä neljään otteluun, jolloin tulee viisi ottelua nähdyksi.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ei jumalauta jos MTV:lle menee. Kaikista huonoin vaihtoehto. Tietysti pääasia että pelit näkyvät jostain joten ei kai siinä auta kun tilata paketti Hannu Virtamainen irvistys naamalla.

Mä oon taas alkanut lämpenemään maikkarille. Ns. orgaaninen näkyvyys lisääntyisi, kun maikkari haluaisi panostaa tuotteeseen. Kunnon asiantuntijat (AJ Niemi!) kehiin ja Niki Juusela formuloiden puolelta selostuskoppiin. Se Saukkonen on varmaan hyvä studioisäntä, kunhan ei selostaisi.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Mä oon taas alkanut lämpenemään maikkarille. Ns. orgaaninen näkyvyys lisääntyisi, kun maikkari haluaisi panostaa tuotteeseen. Kunnon asiantuntijat (AJ Niemi!) kehiin ja Niki Juusela formuloiden puolelta selostuskoppiin. Se Saukkonen on varmaan hyvä studioisäntä, kunhan ei selostaisi.

Tulee migreeni jo pelkästä ajatuksesta Mika Saukkonen selostamassa pelejä. Onhan tuolla hyviäkin selostajia, mutta luulenpa että selostavat Liigaa. Ei tuo Viasat täysin kuopattu vielä ole. Näin haluan uskoa. Jännäksi menee mistä tulevat.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei jumalauta jos MTV:lle menee. Kaikista huonoin vaihtoehto. Tietysti pääasia että pelit näkyvät jostain joten ei kai siinä auta kun tilata paketti Hannu Virtamainen irvistys naamalla.

Minusta on hyvä jos Maikkari näyttää pelejä. Toivottavasti vaan Saukkosta ei päästetä Jokereiden peliin. Mertaranta on toinen jota ei jaksa kuunnella. Julius Sorjonen olisi hyvä selostaja tai Juho Kokko.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harvoin mua mikään vituttaa mutta esim nämä seuraavat Maikkarin skuuttijonnet saa myötähäpeää aikaan...

Siim ”sheriffi” Liivik...Mertsi ”me ollaan hävitty tää peli” Mertaranta, Täti Saukkonen,Karri Kivi, Lasse ”poro’ Kukkonen, Tuomas ”Total Hockey forever” Nyholm... on niitä varmasti muitakin mutta nämä tulee ekana mieleen.

En tiedä mitä tekee nykyisin Jani ”Macho” Alkio tai Jii-Pee Jalo mutta nämä olisivat vielä OK selostajia jotta voisin edes harkita NoMore paketin hankintaa...
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siim ”sheriffi” Liivik...Mertsi ”me ollaan hävitty tää peli” Mertaranta, Täti Saukkonen,Karri Kivi, Lasse ”poro’ Kukkonen, Tuomas ”Total Hockey forever” Nyholm... on niitä varmasti muitakin mutta nämä tulee ekana mieleen.
Janne "ämmä" Pesonen, Oskar "mikepelinoisgod" Osala, Alina "Laurikommentitillanpelistä" Voronkova, Antti "Henu nähdään autoilla" Mäkinen.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Ei jumalauta jos MTV:lle menee. Kaikista huonoin vaihtoehto. Tietysti pääasia että pelit näkyvät jostain joten ei kai siinä auta kun tilata paketti Hannu Virtamainen irvistys naamalla.

MTV merkitsisi itselläni mustan listan pitenemistä. Jokaisten mainoksilla höystettyjen kisojen osalta lista pitenee. Viimeisin listalle päätynyt tuote on Humble tuoremehu. Niin kauan kun kaupasta löytyy kilpailevia tuotteita, ostan niitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös