Minua surettaa se vielä enemmän, että Jokerit aloittaa seitsemännen kautensa KHL:ssä ja edelleen entiset kannattajat roikkuvat pelkästään provoamassa ja haukkumassa nykymeininkiä. Alkaa miettimään, että minkälainen ihminen pitää olla? Ripustautuva narsisti tulee ihan ensimmäisenä mieleen. Jos itse en saa iloa, en sitä suo muillekkaan, vaan yritän pilata muidenkin fiilikset.Tällaiset viestit ja fanien hajaantuminen eri leireihin surettaa minua.
Tottakai mielipiteet on sallittuja, ja niitä on niin paljon kun on ihmisiäkin. Mutta onko tuo enää mielipiteiden jakelua soittaa samaa levyä vuodesta toiseen, vai ihan jotain muuta? Ei osallistuta yhtään muuhun keskusteluun, paitsi ryssän kätyrit, palkkasoturit ja maksetut kannattajat sitä ja tätä. Mullakin löytyisi paljonkin mielipiteitä esimerkiksi Liigasta, mutta en mä sinne mene tasaisin väliajoin kertomaan provosoivasti samoja asioita, koska tiedän, että muut fanittaa ja seuraavat innoissaan, ja se ei olisi hyvää käytöstä niitä kohtaan. Itsekkään en ole puhdas pulmunen. Välillä on läikkynyt tarkoituksella yli, mutta se on pientä, jos verrataan esimerkiksi näihin Villeihin sun muihin, jotka elää menneisyydessä edelleen vuosien jälkeen, ja edelleen kuuden vuoden jälkeen tiirailee nurkan takaa sitä entistä vaimoaan mustamaalaten häntä nykyiselle kumppanilleen. Harkitsisin oikeasti jollekkin puhumista. Tuo ei ole normaalia käytöstä enää. Suosittelen, koska itselläni puhuminen on auttanut moniin pään sisäisiin ongelmiin.
En mä sano, että ongelmista pitää vaieta ja olla hiljaa. Tottakai niistä pitää puhua, ja moni pystyykin siihen rakentavasti ja asiallisesti. Ei siinä mitään. Se on tervetullutta aina. Moni taas ei. Sama levy soi ja se on ihan vitun rasittavaa. Ihmettelen, miten @Moderaattorit ei palstan yleisen viihtyvyyden vuoksi laita tälle stoppia. Ilmeisesti Jokerit on aihe, jonka päälle saa paskoa laillisesti monta kertaa. Käsittämätöntä, miten moni kirjoittaja astuu lapsen kenkiin, kun kirjoitetaan Jokereista tai Kohelosta.
Jokerit on nyt KHL:ssä ja thats it. Seitsemäs kausi jo alkamassa, joten suosittelen pääsemään yli asiasta hiljalleen, ja antaa niiden nauttia, jotka pystyy. Jotka ei pysty, ei siinä mitään. Enkä edelleenkään tarkoita, että ongelmista vaietaan. Niistäkin voi keskustella, eikä pelkästään provosoida kaikkea, mikä ei sovi omaan agendaan.
Ja ennenkun joku tulee kertomaan, miten tässä oli uhriutumisen esimerkki, niin ei ole. Voisin väittää, että ei mennyt kauheasti vikaan.
Tämä vituttaa.
Vituttaa myös, kun Eeli Tolvasella on sopimusta jäljellä. Preds tippui jatkosta ja olisi ollut parempi kun sata majavaa, kun Tolvasen lärvi olisi pamahtanut eetteriin.