Mainos

Nyt vituttaa!

• 3 111 268
  • 11 771

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Vaikka maalaisjärki sanoisi Jokerien oikeusjutun olevan ajanhaaskuuta niin kannattaa muistaa että tuo menisi markkinatuomioistuimen päätettäväksi.

Kyseinen elin on tuominnut huumoriryhmä Justimuksen kymmenien tuhansien korvauksiin kun Justimus kehtasi väittää että Wunderbaum hajustekuusi liittyisi jotenkin amiskulttuuriin ja täten loukkasi Wunderbaumin brändiä.

Jos Jokerit haluaa kostaa niin voihan ne laittaa markkinatuomioistuimeen loton vetämään ja katsoa mitä sieltä suklaarasiasta käteen jää.

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Kaikella kunnioituksella, kyllä logon pyhyys katosi sinä päivänä kun Harkimo laittoi nimet paperiin ja antoi Jokerit venäläisille. Siitä päivästä eteenpäin tuo logo alkoi tarkoittaa jotain aivan muuta kuin ennen sitä.

Samoilla linjoilla. Mitä tulee tuohon logon käyttöön HS:n jutussa niin ymmärrän sen vituttavan niitä, joille Jokerit on Jokerit riippumatta siitä missä sarjassa Jokerit pelaavat. Kuitenkin tuo logon käyttäminen on kuitenkin vain yksityiskohta kokonaisuudessa. Tuo kokonaisuus, josta valtaosan muodostaa jutun sisältö, on saanut aivan liian vähän huomiota ja logon käyttö liikaa. Itse juttuhan on kaikinpuolin varsin laadukas sekä sisällöltään että faktojen osalta. Ja kun asiavirheitä tai suoranaisia valheita ei jutusta löydy, vaan pelkästään epämiellyttävää totuutta Jokereiden kannalta, on kissan lelu nostettava pöydälle kissan sijaan.

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
1.9.2018 klo 15.16.

Tuliko tuossa jutussa esille mitään uutta vai oliko vain vanhan toistoa? Kyseisen paskalafkan juttuja en ole lukenut enää vuosiin enkä lue jatkossakaan.

1.8.2018 klo 20.28 Lihavointi tässä.

Totta, mutta esim. Iltalehti kykenee negatiivisten uutisten vastapainoksi kirjoittamaan myös positiivisia uutisia Jokereista ja KHL:stä. Sanomalla on sama agenda vuodesta toiseen, vain negatiivisista asioista kirjoitetaan ja yleensä niitä ilmestyy silloin kuin Jokereilla menee hyvin. Viime kaudella kiinnitin huomiota erityisesti siihen että otteluista ei tullut minkäänlaisia raportteja, ainakaan silloin kun tuli voitto ;) tai sitten ne oli nettisivuilla piilotettu johonkin pieneen tilaan. Onhan tuo valittu linja ihan selkeä. Aika tyhmä tai sokea saa olla jos sitä ei huomaa.

Eiköhän sinun motiivisi ja agendasi ole tullut jo selväksi. Miehitetty.... hauska mies.

Tajusit siis vitsin. Mä luulen, että mäkin arvaan sun vaikuttimet...

Tuamas

Jäsen
Vaikka maalaisjärki sanoisi Jokerien oikeusjutun olevan ajanhaaskuuta niin kannattaa muistaa että tuo menisi markkinatuomioistuimen päätettäväksi.

Kyseinen elin on tuominnut huumoriryhmä Justimuksen kymmenien tuhansien korvauksiin kun Justimus kehtasi väittää että Wunderbaum hajustekuusi liittyisi jotenkin amiskulttuuriin ja täten loukkasi Wunderbaumin brändiä.

Jos Jokerit haluaa kostaa niin voihan ne laittaa markkinatuomioistuimeen loton vetämään ja katsoa mitä sieltä suklaarasiasta käteen jää.

Niinno, Justimus kuitenkin teetti ja myi Motonetissä wunderbaum-kopioita, joka taisi olla se viimeinen niitti.

Tuosta markkinaoikeuden päätös:
http://www.markkinaoikeus.fi/fi/ind...atekijanoikeudellisetasiat/1467878883056.html

Näiden rinnastus menee vähän höpönassuttelun puolelle.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miehitetty.... hauska mies.
Tälle oon itekki naurahdellu. Ei noiden joidenkin nimimerkkien takana vaan voi olla aikuisia ihmisiä. Jopa vituttamaan laittaa välillä, mut ei pikkulapsille saa olla vihanen.

Itse ketjun aiheeseen. Näin kauden kynnyksellä vituttaa suunnattomasti ettei saatu naarattua kärkiketjuihin hyökkääjää joka tiputtas Joensuun sieltä pois. No, jospa se vielä tulis vaikka kesken kauden.

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Tälle oon itekki naurahdellu. Ei noiden joidenkin nimimerkkien takana vaan voi olla aikuisia ihmisiä. Jopa vituttamaan laittaa välillä, mut ei pikkulapsille saa olla vihanen.

Itse ketjun aiheeseen. Näin kauden kynnyksellä vituttaa suunnattomasti ettei saatu naarattua kärkiketjuihin hyökkääjää joka tiputtas Joensuun sieltä pois. No, jospa se vielä tulis vaikka kesken kauden.

Voit olla oikeassa. Voihan siellä olla aikuinen ihminen, mutta ei kyllä Jokereiden "kannattaja".Muutenkin kirjoitustyyli viittaa uhkaavasti yhteen toiseen nimimerkkiin. Taitaa olla pari nickiä käytössä...

Jälkimmäisestä samaa mieltä. Joensuun paikka ei ole kärkiketjuissa. Tuurata voi muttei vakituisesti.

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
Niin tarkkailin tuleeko niitä juttuja. Lukeminen ja tarkkailu on eri asia.

Katsoit siis vain kuvat.

Melko ikävää palstatoverin dissaamista.

On muuten melko vituttavaa huomata millaisen kuilun KHL on repinyt jokerikannattajien välille.

Voit olla oikeassa. Voihan siellä olla aikuinen ihminen, mutta ei kyllä Jokereiden "kannattaja".Muutenkin kirjoitustyyli viittaa uhkaavasti yhteen toiseen nimimerkkiin. Taitaa olla pari nickiä käytössä...

Nyt Valleseni heität vakavaa syytöstä. Eikö useammat nickit ole kielletty. Kerro vaikka YV:llä mun toinen nimimerkki, niin osaan käydä kurkkaamassa YV:t siltäkin.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On muuten melko vituttavaa huomata millaisen kuilun KHL on repinyt jokerikannattajien välille
Tästä ollaan samaa mieltä. Mut tähän tää on menny. Jokainen jos vaan hyväksyisi muiden suhtautumisen nykymeininkiin, oli se sitten puolesta, vastaan tai neutraalia, niin tämmöistä tuskin olisi. Mun mielestä se on jokaisen oma asia kannattaako nykymenoa. Ei kukaan oo sanomaan muille et se on väärin tai oikein. Tehkää ite miten tykkäätte, mut älkää nyt helvetti tulko sanomaan miten muiden pitäs elää.

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitenkä tämä sovitteleva ja ymmärtäväisempi linja on toiminut tähän asti sanomaa kohtaan.. Niinpä. On aika pistää vastaan eikä niellä kaikkea paskaa.
Miten tämä sovitteleva linja on tähän asti näkynyt? Lähinnä tähän asti on näkynyt uhriutumista milloin Liigan tai Liiga-seurojen suuntaan, milloin Kohosen, milloin Harkimon suulla...

AaWikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HPK
En itse ole tekstin sisältöä lukenut kyseisestä jutusta, mutta kansikuvan näin.

Itselle henkilökohtaisesti ihan sama mitä tunkeevat Jokerilogon sisälle. Siinähän laittaa vaikka perseen sinne jos se niitä tyydyttää. Olis kyllä myös mukava kuulla mitä mieltä itse Putin on kyseisestä logomuokkauksesta. Paras tietysti olis, että Veli Vladimir ottais luurin kouraan ja rimpauttais tälle hesarin toimittajalle sekä kertois henkilökohtaisesti hänen kuvansa käytöstä mielipiteen.

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Paras tietysti olis, että Veli Vladimir ottais luurin kouraan ja rimpauttais tälle hesarin toimittajalle sekä kertois henkilökohtaisesti hänen kuvansa käytöstä mielipiteen.
Hesarin päätoimittaja voisi tällöin linkata humanisti-Vladimirille linkin tähän keskusteluun. Muutaman kirjoittajan tekstit, joiden tahaton komiikka kaikessa ironisuudessaan saisi varmasti jopa Vladimirin suupielet ylöspäin. Todennäköisesti kiittelisi tämän jälkeen Hesaria erinomaisesta kansikuvasta.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Paras tietysti olis, että Veli Vladimir ottais luurin kouraan ja rimpauttais tälle hesarin toimittajalle sekä kertois henkilökohtaisesti hänen kuvansa käytöstä mielipiteen.

Hyvä toveri AaWikko, näin toimitaan ainoastaan Venäjällä. Tai no, yhteyttä ei ole Vladimir itse. Ja ehkäpä mennään tapaamaan soittamisen sijaan. Toimittajan kalmo ei tämän jälkeen mitään ikävää kirjoita.

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
Tästä ollaan samaa mieltä. Mut tähän tää on menny. Jokainen jos vaan hyväksyisi muiden suhtautumisen nykymeininkiin, oli se sitten puolesta, vastaan tai neutraalia, niin tämmöistä tuskin olisi. Mun mielestä se on jokaisen oma asia kannattaako nykymenoa. Ei kukaan oo sanomaan muille et se on väärin tai oikein. Tehkää ite miten tykkäätte, mut älkää nyt helvetti tulko sanomaan miten muiden pitäs elää.

Se miksi tämä ei onnistu on Jokerit, seura. Minä en esimerkiksi kykene olemaan hiljaa ja olematta asioihin, jotka minusta on pielessä. Kiinnostaako minua se kuinka Jokerit pärjää KHL:ssä alkavalla kaudella, ei tippaakaan. En koe nykyistä toimintaa omakseni. En kuitenkaan osaa päästää irti, koska tiedän millaista rakastamansa seuran kannattaminen voi parhaimmillaan olla. Tuomitsenko KHL-Jokereita kannattavat? En oikeastaan. Eräiden täysin sinisilmäistä nykytoiminnan palvontaa kummeksun ja pyrin esim. seuran talouteen liittyviä epäloogisuuksia haastamaan.

Minä tuon omia mielipiteitäni julki ja pyrin, totta kai, vaikuttamaan myös muiden ajatteluun. En välttämättä niin, että minun kantani omaksuttaisiin, vaan että asioita kyseenalaistettaisiin. Vastaavasti toivon, että minua tai rakkauttani seuraa kohtaan ei kyseenalaistettaisi. Ei minua tai muita jotka ovat kriittisiä saa leimata väärinkannattajiksi.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mun mielestä tämmöstä ei oo tapahtunukkaan? Taitaa olla tuo väärinkannattajaleima vaan niiden otsassa ketkä on tän joukkueen mukana nykysinkin. Leima tulee niiltä ketkä ei ole.
No eipä kyllä pidä paikkaansa. Luepa vähän tarkemmin näiden tiettyjen nimimerkkien heittoja. Tietysti aika moni Tube ja haukka täältä on jo noista syistä kengitty poiskin, että sikäli.

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Miten tämä sovitteleva linja on tähän asti näkynyt? Lähinnä tähän asti on näkynyt uhriutumista milloin Liigan tai Liiga-seurojen suuntaan, milloin Kohosen, milloin Harkimon suulla...

Olen saanut sellaisen käsityksen, että Jokerit haluaisi olla Liigan suuntaan hyvissä väleissä. Jokerit haluaisi tehdä yhteistyötä. Liiga ei tätä halua. Siellä on käännetty selkä ja on nostettu nenä pystyyn. Samalla ollaan hyvin kiukkuisia ja vihaisia eikä enään haluta edes jutella. Viisasta olisi jos vanhat kaunat unohdettaisiin ja oikeasti alettais hyvässä hengessä keskustelemaan asioista.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen saanut sellaisen käsityksen, että Jokerit haluaisi olla Liigan suuntaan hyvissä väleissä. Jokerit haluaisi tehdä yhteistyötä. Liiga ei tätä halua. Siellä on käännetty selkä ja on nostettu nenä pystyyn. Samalla ollaan hyvin kiukkuisia ja vihaisia eikä enään haluta edes jutella. Viisasta olisi jos vanhat kaunat unohdettaisiin ja oikeasti alettais hyvässä hengessä keskustelemaan asioista.

Jokereiden kannattaa tehdä aloite ja kertoa summa, jonka he maksavat Liigalle yhteistyöstä. Uskoisin, että kolmella miljoonalla (200.000€/ seura) he saavat neuvottelut käyntiin.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

Kyllähän Jokerit kusivat isosti Liigan pesään kun hyppäsivät pois KHL:ään, kilpailevaan sarjaan jonka tarkoitus on palvella venäläistä jääkiekkoa. Liiga ja sen seurat eivät tarvitse harjoitusmatseja Jokerien kanssa, Jokerit olisivat enemmän tämän tarpeessa. Samoin Liiga-seurat eivät tarvitse mitään farmisopimusta Jokerien kanssa, jälleen kerran tarve on suurempi Jokerien puolelta. Itse en yhtään ihmettele miksi yhteistyötä välillä Jokerit ja Liiga ei nähdä, Jokerit (Hjalls) valitsi oman tiensä ja kulkevat nyt valittua tietä, ihan turha itkeä Liigan suuntaan miksi asiat ovat näin...

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Olen saanut sellaisen käsityksen, että Jokerit haluaisi olla Liigan suuntaan hyvissä väleissä. Jokerit haluaisi tehdä yhteistyötä. Liiga ei tätä halua. Siellä on käännetty selkä ja on nostettu nenä pystyyn. Samalla ollaan hyvin kiukkuisia ja vihaisia eikä enään haluta edes jutella.

Tästä on nostettava hattua Liigalle. KHL-Jokereiden kanssa kun ei pidä ikinä veljeillä millään tasolla, sillä tuo on olemassa vain ajaakseen venäjämielikuvaa ja Putinin poliittisia tavoitteita. Myöntymällä tähän politisointiin mukaan, Liiga-seurat osallistuisivat saman agendan levittämiseen. Eli syystä ja on syytäkin pitää ryssät erossa omasta hiekkalaatikostaan. Hyvä Liiga!

Suosikkijoukkue
Pittsburg Penguins & Bobi Lehtonen
Tohon on otettava kiinni, ettei Liiga tarvitse Jokereita. Kyllähän se asia on niin, että aivan satavarmasti Jokerit houkuttelisi enemmän katsojia harjoituspeleihin kuin mikä tahansa muu Liiga joukkue. Kuitenkin kyseessä on sarjaporrasta ylempänä pelaava joukkue ja paremmat pelaajat. Mielestäni on täysin naurettavaa, katkeraa ja kateellisten surkeaa touhua tämä, ettei saa pelata Jokereita vastaan. Jokerit meni KHL:ään ja sillä selvä. Siitä vaan täytyy selvitä ja sen kanssa pärjätä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy