Kuten arvasinkin, et pysty vastaamaan kysymyksiin.
Suotakoon minulle vielä tämä vastausviesti, kun sitä oikein minulta anellaan. Lupaan olla palaamatta enää aiheeseen, josta mielipiteeni oli ilmeisen väärä, nimittäin tämä: Areenan yleisömäärä.
”Mihinkään henkilökohtaisuuksiin en ole mennyt. En ylä- tai alatyylisiin.”
Tästä meillä on selkeästi eri näkemys. Mikäli jaksaisin kaivaa aikaisemmat tekstisi, olisi niistä helppo kopioida ne esiin. Niin lapsellinen en ole. Toisin, kuin sinä, joka näytät päivästä toiseen käyvän läpi tekstejäni.
” Henkilö, joka ei kritiikkiä ja/tai eriäviä mielipiteitä kestä voi toki sen sellaisena kokea.”
Saako tässä kohtaa taas nauraa? Ikävä kyllä minulle on muodostunut sellainen kuva, että sinä ja muutama muu palstalainen ei kestä minkäänlaista eriävää mielipidettä. Olen edelleenkin sitä mieltä, että jos kolmen porukassa kaksi on samaa mieltä, on toinen heistä tarpeeton (kun on kyse siis keskustelusta). Mielipiteiden vaihto on sitä, että saa olla myös eri mieltä. Tätä sinä et näytä hyväksyvän. Kaiva nyt vielä esimerkkejä siitä, milloin en ole kestänyt kritiikkiä, siis monikossa.
” Onhan sinulla mittavaa näyttöä lyhyen palstahistoriastasi aikana mm. siitä kuinka sananvapautta pitäisi rajoittaa sellaisten henkilöiden kohdalla jotka eivät kanssasi ole samaa, kuinka jollain on lääkkeet ottamatta, kuinka joku on tyhmä ja/tai narsisti, kuinka joku on molo jne.”
Ihanko olet nämä kaivanut työpäiväsi aikana viestihistoriastani? On sulla aikaa ja viitseliäisyyttä. Täytyy hieman valaista sinua katsomaan ympärillesi, että en suinkaan ole ainoa palstalainen, joka käyttää värikästä kieltä. Enkä todellakaan ole luopumassa siitä jatkossakaan. Sananvapauden perään sinäkin huutelet, suotakoon se jokaiselle.
” Lista on pitkä nimenomaan näistä sinun henkilökohtaisuuksista ja erityisesti mainostamistasi alatyylisistä sellaisista.”
Anna tulla nyt vaan kaikki, kun alkuun pääsit, pelkään pahoin, ettet muita löydäkään.
” Mutta asiaan. Kuten arvasinkin, et pysty vastaamaan kysymyksiin. Kummallista sen sijaan on se, että sinä toistuvasti väität, että sinun kanssasi erimieltä olevat henkilöt eivät ymmärrä lukemaansa. Muut ovat siis tyhmiä. Ja sitten vielä kutsut muita narsisteiksi.”
Jos kysymyksillä tarkoitat niitä kahta, jotka koskivat lipputuloja, vastaan: Olen samaa mieltä kanssasi. Näin helppoa se oli, mutta mitä arvoa sillä oli keskustelulle?
”Mutta jatka vain käsiesi heiluttelua, olkiukkojen rakentelua ja lillukan varsiin tarttumista. Sitä tarvitaankin monissa luottamustoimissasi.”
Kun lähes jokaisessa mielipiteenilmaisussasi jaksat viitata ”luottamustoimiini” menneisyydessä. Niin avataan nyt muillekin se, minkä itse jo tiedät. Joitakin kuukausia sitten Cobol kertoi omansa ja vaimonsa työhistoriasta ja ammattinimikkeistä tekstinsä tueksi. Tähän ulostuloon minä vastasin omalla historiallani. Se oli näköjään sinusta vastenmielistä, kun jatkuvasti siihen viittaat. Saat sitä harrastaa ihan vapaasti, en siitä mieltäni pahoita, paitsi silloin, kun muunnat kertomaani. Kerro nyt ihmeessä, missä luottamustoimissa nyt mielestäsi toimin, kun yllä niihin taas viittaat?
Ja ettet pääse jälleen kerran harjoittamaan itsemoderointia niin muutama sana ketjun aiheesta. Vituttaa se, että KHL:n mukana Jokeripalstalle on tullut kirjoittaja, jonka jutuissa ei ole päätä eikä häntää.
Kiitos samoin.
Oikeasti vituttaa tällaiset käsien heiluttelijat.