Taklasko se liian lujaa sillon? :(Chipachovin naamataulu se jaksaa edelleenkin vituttaa mm-kisojen jälkeen. Tänään räikeä filmi ja kaveri ratkasee ylivoimalla. Vittu mikä runkkari.
Me ollaan yhden ketjun joukkue.
Tätähän se on ollut koko alkukauden, niitä pelejä lukuun ottamatta, joissa on viety peliä ihan sata nolla. Karalahti tarvitsee selvästi lepoa, aivan liian raskaalla jalalla liikenteessä, mutta Jeren lisäksi olen koko kauden osalta ollut pettynyt Lajusen duuniin omassa päässä. Vähänkin kovempaa tai vahvempaa vastustajaa vastaan on aina todella pahoissa vaikeuksissa. Puolustuspelaamista on ehdottomasti parannettava ja paljon. Onneksi sentään Ossi on vertymässä eli yksi peräpään tukipilari löytyy.Mutta miksi me ollaan omassa päässä lapanen?
Olen samaa mieltä. Jos Huhtala olisi tajunnut olla tekemättä pari ja Karlsson olisi voinut imaista muutaman kaikki olisi niin kuin pimeänä ja synkkänä syksynä kuuluu ollakin. Niin Suomalaiseen mentaliteettiin sopivaa.Kiitos tästä loistavasta ja akkurantista analyysistäsi. Myydään Karlsson ja Huhtala pois.
Vituttaa, että kukaan ei vetänyt Plotnikovia käkättimeen. Samanlainen paskaläjä kuin Radulov, mutta huonompi pelaamaan jääkiekkoa.
Lässyttää, mussuttaa ja on helvetin kova jätkä kunhan vain tuomari on välissä.Mitä Plotnikov on sitten tehnyt?
Lässyttää, mussuttaa ja on helvetin kova jätkä kunhan vain tuomari on välissä.
Jätetääs Kousa rauhaan!Kuulostaa ihan Mikko Kousalta. Erona toki se, että Plotnikov on aika monta pykälää parempi pelaaja.
Lässyttää, mussuttaa ja on helvetin kova jätkä kunhan vain tuomari on välissä.
Diggaisin ainakin itse, että näissä tilanteissa joku tekisi jotain vähän kyseenalaista, millä saataisiin vastustajalta vati nurin.
Sanokaa mitä sanotte mutta joukkueessa olisi Jarkko Ruudun mentävä aukko. Varsinkin noita kaikkein kovimpia vastustajia vastaan pelatessa kaipaisin Ruutua kentälle sekoittamaan Radulovien, Kovaltchukien ja Shirokovien pasmoja. Ennalta heikompia joukkueita vastaan Ruutua taas ei Jokerit tarvitse, niitä osataan nykyään voittaa ilmankin.
Häviäminen läntisen konferenssin jumbopaikan pitäjälle luonnollisesti vituttaa. Sotsia vastaan on tietysti varmaan vaikea kaivaa samanlaista taisteluasennetta kuin Lokomotivia vastaan, mutta voi nyt perkele....
Paitsi, että runkosarjasijoitus peilautuu peliesitykseen ja tänään Sotsi ei ollut kummoinen kotijoukkue. Hyödynsi vaan Jokereiden koomailut kovalla prosentilla. En pidä tuota joukkuetta minään.Kyllä se Sotshi on ihan todistetusti voittanut KHL-nippuja ennenkin. Ei tässä mun mielestä ole mitään syytä dramatisoida asiaa runkosarjasijoituksen kautta, koska kyllä heilläkin on hyviä pelaajia.
Kyllä se Sotshi on ihan todistetusti voittanut KHL-nippuja ennenkin.