Sen verran koen reiluksi varoittaa muita, että jos olet itse positiivisella tuulella, niin jätäpä tämä viesti suosiolla lukematta.
Luotto tuonne toimiston puolelle alkaa vajota tasolle flintstone.. Niin, onhan se toki kohtuutonta vaatia korvaajan hommaamista puolen vuoden sisään ykkössentterin lähdöstä. Kurrin NHL-turneekin tuli tätä dilemmaa ajatellen juuri oikeaan saumaan. Lisäksi juttu vaan on niin, että se yksi "supertähti" sentteri ei ole riittänyt enää pitkään aikaan, vaan me tarvitaan myös toinen sentteri. Vastaavaa epäuskoa lähentelee tämä taannoinnen Raskin sopparin-julkistus.. Odoteltiin kaiken maailman Lepistöä tai Niko Kapasta, saatiin Rask. Nyt ollaan odoteltu nimimiehiä jo monta kuukautta, mutta ei olla saatu ketään. Jengi on täällä JA:ssakin ehtinyt toivoa jo Ilveksestä potkut saanutta kaveria pelastajaksi. Ilveksestä. Ollaan siinä tilanteessa, että melkein kuka vaan on vahvistus.
Tilanne päässyt kyllä tän töhöilyn seurauksena jo aika pahaksi, kun katsoo päivän kokoonpanoa.. Kenet me nostetaan seuraavan loukkaantumisen jälkeen kokoonpanoon? Kivirantako, vai laitetaanko kenties Lindell sentteriksi? Mietitäänpä skenaariota, jossa me ei olla hommattu uutta sentteriä ennen U-20 kisoja: sentterinelikko olisi varmaankin tällanen kun Koivisto-Mäki-Tyrväinen-Rekonen.
Siis voi *piip* mitä *piip*.
Toinen asia on tämä nykyinen fanituotevalikoima ja sen laatu. Enhän mä tuolta voi mitään ostaa Jokeri-henkisille sukulaisilleni joululahjoiksi. Itselle olen yrittänyt kaulaliinaa katella tällä kaudella, mutta tuolle ainoalle vaihtoehdolle en syttyisi bensiiniin dipattunakaan. Sama pätee siihen keltaiseen polyesteri-painajaiseen (taisi olla jonkun sortin Minä-Me-Jokerit teema siinä), en tosin tiedä onko sitäkään enää myynnissä. Paljonko näissä EP:n kaulaliinamalleissa on hintaa?