Ei se ehdi. Kanken kovuus on poikittainen selkään kun tilanne on jo ohi.Eikö se Kanki riitäkään tuomaan kovuutta maalinedustalle. Jatkosopimus taskussa oikein Pikkaraisen suostumuksella. Olen nyt kovasti hämmentynyt.
No hups. Sehän on realismia.En tiedä tekikö aurinko tepposet aamulenkillä, mutta odotan ryhtiliikettä ja sijoitusta 3-4 runkosarjan jälkeen. Voipi olla, että joudun odottamaan pitkään.
Kai se silti saa vituttaa? Vai väärin vittuunnuttu?Tuotakaan kuviota ei ole tälläkään palstalla käyty kuin varmaan kuutisen sataa kertaa läpi. Mutta ehkä se ei siltikään valkene.
Eniten vituttaa kaikki. Muakin vituttaa se, että Caloun ryssittiin muualle.Kai se silti saa vituttaa? Vai väärin vittuunnuttu?
Niin tämähän ei poista sitä asiaa, että IFK kasvatti nyt hyvän pelaajan toiselle joukkueelle valmiiksi. Kyllä se saa vituttaa. Mulle ihan sama kuka tässä organisaatiossa sen asian munasi, mutta se munattiin kuitenkin. Jos IFK:lla ei ollut hajua Kasken potentiaalista ja siihen ei oltu valmiita satsaamaan, niin miksi hänet tänne tuotiin pari vuotta sitten?Tuotakaan kuviota ei ole tälläkään palstalla käyty kuin varmaan kuutisen sataa kertaa läpi. Mutta ehkä se ei siltikään valkene.
Lundellhan tullaan päästämään ensi kauden jälkeen todennäköisesti pois. Sekin vituttaa täysin itsekkäistä syistä, mutta samalla osaan olla iloinen pelaajan itsensä puolesta. Yhtä lailla olen iloinen Kasken puolesta, että on onnistunut noinkin hyvin; IFK:ssa saldo olisi Selinin ja Pikkaraisen antilätkäpelikirjalla varmaan 2+10 ja täällä oltaisiin toivottu, että häipyisi muualle.Niin tämähän ei poista sitä asiaa, että IFK kasvatti nyt hyvän pelaajan toiselle joukkueelle valmiiksi. Kyllä se saa vituttaa. Mulle ihan sama kuka tässä organisaatiossa sen asian munasi, mutta se munattiin kuitenkin. Jos IFK:lla ei ollut hajua Kasken potentiaalista ja siihen ei oltu valmiita satsaamaan, niin miksi hänet tänne tuotiin pari vuotta sitten?
Samalla logiikalla Lundell voitaisiin päästää pois, koska tänä syksynä ei ollut vielä top 6 hyökkääjä. ( Tai Nordgren, Jääskä, Kulmala, take your pick)
Kaikkia ei voida pitää, mutta kun ollaan taas sijoilla 5-7 niin ehkä kaikkea ei ole tehty oikein.
Karavaanarilla meni kolmanteen kauteen löytää mitat täyttävä ykköskassari, toivottavasti Tobias onnistuu jo toiselle kaudelleen. Jos/kun Tuohimaa on tulossa, niin suhtaudun kyllä pienellä varauksella, mitä tuleva kausi tuo tullessaan maalivahtipelin suhteen.Lisäksi vituttaa jo valmiiksi, jossei Jumppaaja ota opiksi tämän kauden räikeistä virheistä joukkueen kokoamisessa. En halua enää ikinä nähdä näin surkeaa maalivahtiparia IFKssa. Karaavanarin oikeastaan ainoa sulka hattuun oli, että hänen aikakaudellaan meillä oli pääsääntöisesti Liigan TOP3 maalivahti.
Ihan aiheellinen pelko, sillä Tuohimaalla on aikuisten tasolla vasta yksi nappikausi ja ikää rupeaa kuitenkin olemaan (27). Mutta toisaalta, oli toissakaudella Liigan parhaita kassareita. On suht rauhallinen ja pelaa mailalla liigaveskaksi hyvin.Karavaanarilla meni kolmanteen kauteen löytää mitat täyttävä ykköskassari, toivottavasti Tobias onnistuu jo toiselle kaudelleen. Jos/kun Tuohimaa on tulossa, niin suhtaudun kyllä pienellä varauksella, mitä tuleva kausi tuo tullessaan maalivahtipelin suhteen.
Itse laitan miltei lanttini likoon sen puolesta jos tuolla kaksikolla mennään ensi kaudella, niin Halonen on keväällä IFK:n ykkönen.Ihan aiheellinen pelko, sillä Tuohimaalla on aikuisten tasolla vasta yksi nappikausi ja ikää rupeaa kuitenkin olemaan (27). Mutta toisaalta, oli toissakaudella Liigan parhaita kassareita. On suht rauhallinen ja pelaa mailalla liigaveskaksi hyvin.
Nyt kun Lunkka ei ole onnistunut kovin kummoisesti näiden meidän nykyisten kanssa, vaikka lähtökohdat olivat mielestäni hyvät, niin tietty kuumotus tuosta nousee. Kyllä mä mieluummin näkisin semmoisen all-in -tyylisen ratkaisun IFK:n tolppien välissä: niin hyvä veska kuin ikinä mahdollista rahallisesti. Muuuuuutta sitten taas toisaalta Tuohimaa / Halonen kaksikko voi muodostaa ensi kaudella ihan kelpo tandemin.
Itse laitan miltei lanttini likoon sen puolesta jos tuolla kaksikolla mennään ensi kaudella, niin Halonen on keväällä IFK:n ykkönen.
Toki toki. Oma pointti oli siinä, että jos ei paperilla huomattavasti kovempikaan veska riitä, niin tää ei ainakaan mihinkään kannuun riitä. Semmonen osasto, joka vaatis mielestäni varmemman kortin.Mua se ei haittaisi yhtään. Olisi kilpailua. Nythän ei ole kilpailua nimeksikään tuollakaan osastolla.
27-vuotias veska on vielä nuori ja kehittyvä. Esimerkkejä on useita ja muuan Tim Thomas nousi NHLään 31 vuotiaana.
Joo kehittyä voi hyvin vanhemma iällä, meillä on omasta takaa esimerkkinä Thomas, Riksman, Lundell.Mua se ei haittaisi yhtään. Olisi kilpailua. Nythän ei ole kilpailua nimeksikään tuollakaan osastolla.
27-vuotias veska on vielä nuori ja kehittyvä. Esimerkkejä on useita ja muuan Tim Thomas nousi NHLään 31 vuotiaana.
Toki toki. Oma pointti oli siinä, että jos ei paperilla huomattavasti kovempikaan veska riitä, niin tää ei ainakaan mihinkään kannuun riitä. Semmonen osasto, joka vaatis mielestäni varmemman kortin.