Nyt just vituttaa!

  • 2 567 777
  • 12 142

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Maalineduspeli omissa ollut jo pitkään todella löysää. Jokainen pakki vuorotellen lahjoittaa maalin vastustajalle.

On tosiaan hämmästyttävän sekaisin toi puolustuspeli tähän aikaan kaudesta. Varsinkin just toi maalipaikkojen tarjoilu vastustajalle on jotain käsittämätöntä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Eikö se Kanki riitäkään tuomaan kovuutta maalinedustalle. Jatkosopimus taskussa oikein Pikkaraisen suostumuksella. Olen nyt kovasti hämmentynyt.
Ei se ehdi. Kanken kovuus on poikittainen selkään kun tilanne on jo ohi.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Vittu!!!

Laitoin kahvaran voittaa, ja tän saatanan ihanan (kyllä, rakastan tätä jengii, olen masokisti) IFK:n viiskyt eurosella. No eipä tullut mitään. Saatana! Eikä kuin vittu!!!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vittu mitä paskaa.

Joo, oli kolmesta tärkeimmästä hyökkääjästä kaksi pois, mutta paperilla tuon jengin pitäisi silti pyyhkiä ihan 6-0 lattiaa jollain saatanan Vaasan Sportilla. Varsinkin kun kyseessä ei ollut elokuun harkkamatsi, vaan todella tärkeä peli. Tämän viikon piti olla 9 pinnan viikko, jos sinne kuuden sakkiin ihan oikeasti halutaan. No, lähtihän se ihan hienosti käyntiin yhdellä pisteellä.

Painukaan vittuun koko orkesteri.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen koittanut parisenkymmentä peliä ihmetellä onko sarjasijoitus muuttunut. En tiedä enää mistään mitään. Tekstiteeveen sivu 223 taitaa olla jotenkin jumissa, kun aina vain sama sijoitus.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
Vituttaa, kun noin kovia pelimiehiä, kuten Oliwer Kaski päästetään pois. Oli hyvä myös viime vuonna, vaikka kaikki sitä eivät tajunneetkaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
En edes muista milloin olen kesken pelistä lähtenyt pois viimeksi, mutta tänään riitti Pelicansin 2-5 katkaisemaan meikäläisen selkärangan hetkellisesti. Vituttaa, että olen yksi niistä idiooteista, joka istuu kuitenkin taas lauantaina elinkautisena paikalla.

Lisäksi vituttaa jo valmiiksi, jossei Jumppaaja ota opiksi tämän kauden räikeistä virheistä joukkueen kokoamisessa. En halua enää ikinä nähdä näin surkeaa maalivahtiparia IFKssa. Karaavanarin oikeastaan ainoa sulka hattuun oli, että hänen aikakaudellaan meillä oli pääsääntöisesti Liigan TOP3 maalivahti.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Tuotakaan kuviota ei ole tälläkään palstalla käyty kuin varmaan kuutisen sataa kertaa läpi. Mutta ehkä se ei siltikään valkene.
Niin tämähän ei poista sitä asiaa, että IFK kasvatti nyt hyvän pelaajan toiselle joukkueelle valmiiksi. Kyllä se saa vituttaa. Mulle ihan sama kuka tässä organisaatiossa sen asian munasi, mutta se munattiin kuitenkin. Jos IFK:lla ei ollut hajua Kasken potentiaalista ja siihen ei oltu valmiita satsaamaan, niin miksi hänet tänne tuotiin pari vuotta sitten?
Samalla logiikalla Lundell voitaisiin päästää pois, koska tänä syksynä ei ollut vielä top 6 hyökkääjä. ( Tai Nordgren, Jääskä, Kulmala, take your pick)
Kaikkia ei voida pitää, mutta kun ollaan taas sijoilla 5-7 niin ehkä kaikkea ei ole tehty oikein.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: VT

444

Jäsen
Niin tämähän ei poista sitä asiaa, että IFK kasvatti nyt hyvän pelaajan toiselle joukkueelle valmiiksi. Kyllä se saa vituttaa. Mulle ihan sama kuka tässä organisaatiossa sen asian munasi, mutta se munattiin kuitenkin. Jos IFK:lla ei ollut hajua Kasken potentiaalista ja siihen ei oltu valmiita satsaamaan, niin miksi hänet tänne tuotiin pari vuotta sitten?
Samalla logiikalla Lundell voitaisiin päästää pois, koska tänä syksynä ei ollut vielä top 6 hyökkääjä. ( Tai Nordgren, Jääskä, Kulmala, take your pick)
Kaikkia ei voida pitää, mutta kun ollaan taas sijoilla 5-7 niin ehkä kaikkea ei ole tehty oikein.
Lundellhan tullaan päästämään ensi kauden jälkeen todennäköisesti pois. Sekin vituttaa täysin itsekkäistä syistä, mutta samalla osaan olla iloinen pelaajan itsensä puolesta. Yhtä lailla olen iloinen Kasken puolesta, että on onnistunut noinkin hyvin; IFK:ssa saldo olisi Selinin ja Pikkaraisen antilätkäpelikirjalla varmaan 2+10 ja täällä oltaisiin toivottu, että häipyisi muualle.
Mutta saa se silti vituttaa, en mä sitä ole keneltäkään ottamassa pois. Kuten sanottu, mua vituttaa edelleen Calounin ryssiminen muualle.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisäksi vituttaa jo valmiiksi, jossei Jumppaaja ota opiksi tämän kauden räikeistä virheistä joukkueen kokoamisessa. En halua enää ikinä nähdä näin surkeaa maalivahtiparia IFKssa. Karaavanarin oikeastaan ainoa sulka hattuun oli, että hänen aikakaudellaan meillä oli pääsääntöisesti Liigan TOP3 maalivahti.
Karavaanarilla meni kolmanteen kauteen löytää mitat täyttävä ykköskassari, toivottavasti Tobias onnistuu jo toiselle kaudelleen. Jos/kun Tuohimaa on tulossa, niin suhtaudun kyllä pienellä varauksella, mitä tuleva kausi tuo tullessaan maalivahtipelin suhteen.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Karavaanarilla meni kolmanteen kauteen löytää mitat täyttävä ykköskassari, toivottavasti Tobias onnistuu jo toiselle kaudelleen. Jos/kun Tuohimaa on tulossa, niin suhtaudun kyllä pienellä varauksella, mitä tuleva kausi tuo tullessaan maalivahtipelin suhteen.
Ihan aiheellinen pelko, sillä Tuohimaalla on aikuisten tasolla vasta yksi nappikausi ja ikää rupeaa kuitenkin olemaan (27). Mutta toisaalta, oli toissakaudella Liigan parhaita kassareita. On suht rauhallinen ja pelaa mailalla liigaveskaksi hyvin.

Nyt kun Lunkka ei ole onnistunut kovin kummoisesti näiden meidän nykyisten kanssa, vaikka lähtökohdat olivat mielestäni hyvät, niin tietty kuumotus tuosta nousee. Kyllä mä mieluummin näkisin semmoisen all-in -tyylisen ratkaisun IFK:n tolppien välissä: niin hyvä veska kuin ikinä mahdollista rahallisesti. Muuuuuutta sitten taas toisaalta Tuohimaa / Halonen kaksikko voi muodostaa ensi kaudella ihan kelpo tandemin.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Ihan aiheellinen pelko, sillä Tuohimaalla on aikuisten tasolla vasta yksi nappikausi ja ikää rupeaa kuitenkin olemaan (27). Mutta toisaalta, oli toissakaudella Liigan parhaita kassareita. On suht rauhallinen ja pelaa mailalla liigaveskaksi hyvin.

Nyt kun Lunkka ei ole onnistunut kovin kummoisesti näiden meidän nykyisten kanssa, vaikka lähtökohdat olivat mielestäni hyvät, niin tietty kuumotus tuosta nousee. Kyllä mä mieluummin näkisin semmoisen all-in -tyylisen ratkaisun IFK:n tolppien välissä: niin hyvä veska kuin ikinä mahdollista rahallisesti. Muuuuuutta sitten taas toisaalta Tuohimaa / Halonen kaksikko voi muodostaa ensi kaudella ihan kelpo tandemin.
Itse laitan miltei lanttini likoon sen puolesta jos tuolla kaksikolla mennään ensi kaudella, niin Halonen on keväällä IFK:n ykkönen.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Itse laitan miltei lanttini likoon sen puolesta jos tuolla kaksikolla mennään ensi kaudella, niin Halonen on keväällä IFK:n ykkönen.

Mua se ei haittaisi yhtään. Olisi kilpailua. Nythän ei ole kilpailua nimeksikään tuollakaan osastolla.

27-vuotias veska on vielä nuori ja kehittyvä. Esimerkkejä on useita ja muuan Tim Thomas nousi NHLään 31 vuotiaana.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Mua se ei haittaisi yhtään. Olisi kilpailua. Nythän ei ole kilpailua nimeksikään tuollakaan osastolla.

27-vuotias veska on vielä nuori ja kehittyvä. Esimerkkejä on useita ja muuan Tim Thomas nousi NHLään 31 vuotiaana.
Toki toki. Oma pointti oli siinä, että jos ei paperilla huomattavasti kovempikaan veska riitä, niin tää ei ainakaan mihinkään kannuun riitä. Semmonen osasto, joka vaatis mielestäni varmemman kortin.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Mua se ei haittaisi yhtään. Olisi kilpailua. Nythän ei ole kilpailua nimeksikään tuollakaan osastolla.

27-vuotias veska on vielä nuori ja kehittyvä. Esimerkkejä on useita ja muuan Tim Thomas nousi NHLään 31 vuotiaana.
Joo kehittyä voi hyvin vanhemma iällä, meillä on omasta takaa esimerkkinä Thomas, Riksman, Lundell.
Tuohimaa oli joskus lupaava junnu, itse näen Halosella suuremman potentiaalin.
Janne on myös ollut hyvä noiden nuorten veskareiden kanssa, joten uskon että nuoriin kannattaa ehkä IFK:n panostaakin.
Parannusta tuo kaksikko olisi toki tähän vuoteen selkeästi. ( Engren voi toki yllättää pleijareissa, on sen kerran tehnyt aikaisemmin)
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
27-vuotias veska on vielä nuori ja kehittyvä. Esimerkkejä on useita ja muuan Tim Thomas nousi NHLään 31 vuotiaana.

Miten tämä menee jääkiekossa. Jalkapallossa 27-vuotias olisi vielä liian nuori ottamaan vastuuta, mutta kaipa kiekossa pitää olla eri tavalla nuoruuden sähäkkyyttä ja sellaista. Vai pitääkö.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Toki toki. Oma pointti oli siinä, että jos ei paperilla huomattavasti kovempikaan veska riitä, niin tää ei ainakaan mihinkään kannuun riitä. Semmonen osasto, joka vaatis mielestäni varmemman kortin.

Pointti oli, että uskon molempien meidän ensi kauden veskojen kohdalla tasonnostoon. Halosesta voi tulla seuraava ”Keke” ja Tuohimaasta se vakaa ”Riksman”. Parannus tähän vuoteen joka tapauksessa.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Mua vituttaa että joka helvetin pelissä kaikki tilanteet josta voi viheltää jäähyn HIFKlle vihelletään ja vihut taas saa vain kaikista selkeimmistä rikkeistä jäähyjä.

Yritä nyt sitten pelata tuolla kun ei mitään saa tehdä kun kaikesta istutaan jäähyllä.

Ottelusta toiseen vedetään sitten 6-7 alivoimaa vähintään.

Menee hermot tähän maalaisliiton-Liigaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös