Itse olisin laittanut vuodenvaihteen 2016-2017 valmennuksen näytöille takarajaksi, ja sen jälkeen seuraava Tompan saalistama huippulöytö sisään. UTJ:n tehtävään olisin alkanut etsimään pystyvämpää hlöä jo nyt.Kuinka kauan siis tarkalleen ottaen vielä pitää pelata hyvin ja kyllä tämä tästä? Ymmärrän toki, että todella hyvälläkin pelillä aina joskus häviää, mutta ei tästä nyt vain tule mitään tällä tavalla.
No nyt saatana, Raatoa en kyllä halua nähdä enää HIFK:n penkin takana.Nyt sitten Raatokin sössittiin Espooseen valmentamaan Mestisjengiä. Ois ainakin asenteella ja vittumaisuudella saanut nämä meidän mukavuudenhaluiset miljoonamiehet alisuorittamaan vähemmän!
Olis nimittäin mahtunut hienosti tonne Tanskojen ja Stögösen kanssa samaan aitioon! Mut hei, meillä on kaikki hyvin, eiks je??
Tän päivän HPK matsi, muistin että olisi ollut vierasmatsi, niin elättelin toiveita pisteistä. Mutta onkin himamatsi, eli käkättimeen tulee. Nice... NOT!
Tänään kurssi muuttuu!!!!
Pikkuleijonien vaihtoaitiosta voi hakea yhtä laadukkaita valmentajia useammankin. Hyvä, että selvisi, mihin viime vuoden kotikisojen voitot käytettiin. Seitsemän valmentajaa, voi vittu sentään.Nyt sitten Raatokin sössittiin Espooseen valmentamaan Mestisjengiä. Ois ainakin asenteella ja vittumaisuudella saanut nämä meidän mukavuudenhaluiset miljoonamiehet alisuorittamaan vähemmän!
Olis nimittäin mahtunut hienosti tonne Tanskojen ja Stögösen kanssa samaan aitioon! Mut hei, meillä on kaikki hyvin, eiks je??
Ha ha. Pikkuleijonat pelaa kuin HIFK. Joko ylivoimaisella materiaalilla pelataan jotain ihmefilosofiaa, kahden erän jälkeen ollaan perässä, ja loppukiri ei riitä, tai kulutetaan kaikki energia alkuhöyryyn mutta maalin johto ensimmäisessä erässä ei riitä edes jatkoajalle. No hyvä että "kaiken voittanut" rautapää ei tule meille ensi kaudeksi.Pikkuleijonien vaihtoaitiosta voi hakea yhtä laadukkaita valmentajia useammankin. Hyvä, että selvisi, mihin viime vuoden kotikisojen voitot käytettiin. Seitsemän valmentajaa, voi vittu sentään.
Meikäläistä on alkanut viime aikoina vituttaa eniten se, että kun mikään ottelu ei oikein kiinnosta ja tätä oli jo havaittavissa viime vuonna. Ihan sama vaikka on vastassa Tappara, tai Kärpät, niin ei vaan ole sitä kutkutusta vatsassa ennen peliä. Fiilis on lähinnä se, että tää nyt on tärkeä peli ja pitää voittaa. Aikana jolloin Jokerit oli messissä, niin nämä ottelut Kärppiä ja Tapparaakin vastaan tuntui sellasilta kutkuttavilta ja nyt ei vaan saa samaa fiilistä. Olen mä tämän täällä ennenkin sanonut, mutta sanon nyt uudestaan, Jokereiden lähtö oli mun mielestä todella huono asia meidän kannalta.
Näin on. Viha on tärkeä polttoaine jääkiekossa. Sitähän Don Cherrykin aina peräänkuuluttaa. Vika on myös IFK:ssa josta on tullut HMV-joukkue.
Voi sentään, no jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Itse sanon samaa mitä olisin sanonut 1930-luvulla niille jotka lähtivät Suomesta Neuvostoliittoon rakentamaan sosialistista unelmavaltiota: näkemiin, takaisin ei tarvitse tulla.Jokereiden lähtö oli mun mielestä todella huono asia
Ikävä on narreja!
.
Älkää nyt vittu kaivatko Vesuviusta takas. Se on ruma ja ilkeä horo.
Heh! Aivan samaa funtsin. Maakuntien juttujaÄrsyttää ihan vitusti sellaset junttipaikkakunnat joissa kuuluttaja sanoo maalintekijän etunimen ja yleisö huutaa sukunimen. "Janiii TUPPURAINEEN!!!!"