Sarjataulukkoa kun katsoo, niin kyllä minä otan tässä tilanteessa sen yhdenkin ylimääräisen pisteen ihan mieluusti vastaan
Jääkiekkoa kun katsoo niin vittu se jätkä olis pitänyt hakata
Sarjataulukkoa kun katsoo, niin kyllä minä otan tässä tilanteessa sen yhdenkin ylimääräisen pisteen ihan mieluusti vastaan
Leipomaan pelaajaa joka törmäsi ihan normaalissa pelitilanteessa vahingossa Bäckströmiin? Silkkaa paskaa tuuria koko tilanne, ja mielestäni kakkonen olisi riittänyt; eihän näitä teon sijaan lopputuloksen perusteella pidä tuomita.
Ja olen kieltämättä tyytyväinen ettei IFK:ssa enää noudateta jotain neandertal-koodistoa, jossa lähdetään lahtaamaan vastustajia koska... pelasivat jääkiekkoa?
Olisiko tilanteesta pitänyt ottaa väkivaltaisuusjäähy, jättää ylivoima hyödyntämättä ja kusta pisteet Kuopioon?
Mun jääkiekossa olisin menettänyt sen yhden pisteen sinne Landelle. Aivan sama. Just 8vk lasaretissa olleen veskan päälle 2. ajelu pelissä ja vielä sen verran paha että loukkaantuu. Äijä kanveesiin ja sassiin s***ana.
Jaa kyllähän tämäkin ilta vitutuksen puolelle kääntyi, kerta Törmäsen mukaan Elkins lienee ainoa joka saattaa olla pidempään sivussa. Voi vittu.
Miten tämä olisi muuttanut lopputulemaa tai ylipäinsä mitään? Kuvitteletko oikeasti, että joku muuttaa pelityyliään varovaisemmaksi jos IFK:n taitopuolustaja käy "muistuttamassa" maalille ajosta? Ymmärtäisin kuitin edes jotenkin jos kolaaminen olisi ollut tahallinen, mutta kyllä Kalpan pelaaja jyräsi melko vahvasti Erosen avustuksella Bäckströmin päälle.
Paskat otteet vituttaa. Toinen ikuinen vitutuksen ja ihmetyksen aihe on se, että miksi vitussa hallissa pitää soida Thorogoodin Bad to the Bone aina kun kotijoukkue saa jäähyn? Joku saatanan typerä koukkaamisjäähy hyökkäysalueella, niin jippii, onpa kova meininki.
Olenko mä ainoa, jota vituttaa tämän illan jäähymäärät? 36-6 ja siellä oli siis vastakkain Törmänen vs. Valtonen!? Vaikka tekisi mieli myös avautua joukkueesta, valmentajasta ja kaikesta, niin eihän noin tasan jaetuilla jäähyillä pärjää mikään joukkue Liigassa toista vastaan. Ja omaan harjaamattomaan silmään ei kyllä peli näyttänyt lainkaan siltä, noin yleisesti, mikä perustelisi näin räikeän eron jäähyjen määrissä.
Ja ei tämä tätäkään peliä ratkaissut mutta onhan tämä täysi farssi pitkässä juoksussa.
Lyhyt ja kasuaali picnic tulossa näillä yv-prosenteilla vaikka "velka" laitettaisiinkin yllättäen maksuun...Tämä kausi on kyllä kovasti koetellut tätä uskoa ja on jo vähän sellainen fiilis, että kun seeprat sitten joskus alkavat vetämään toiseen suuntaan, niin sitä "velkaahan" tuntuu olevan jo sen verran rästissä, että matka kohti kanisteria muuttuu picnic reissuksi.
Toinen ikuinen vitutuksen ja ihmetyksen aihe on se, että miksi vitussa hallissa pitää soida Thorogoodin Bad to the Bone aina kun kotijoukkue saa jäähyn?
Tuo Down with the sickness on soinut joskus ennen pelejä, biisin nimen puolesta sopii tämän hetken IFK:n seuraamiseen todella hyvin.
Joo. Ihan perseestä ettei saa edes Kukkenhaimia ja Bauhausia rakentaa mihin haluaa. Vaihtoon vaan perkele.Helsingin päättäjät vaihtoon.