Nyt just vituttaa!

  • 2 588 548
  • 12 231

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Goldobin oli Kärpät ottelussa muutenkin todella vittuuntunut. Lähinnä joukkuekavereidensa toimintaan. Yhdessäkin vaihdossa hyökkäyspäässä Goldobin kierteli, kaarteli ja teki kaikkensa saadakseen syötön: Ei syöttöä. Todella tuima katse oliko nyt Luttiseen, jonka jälkeen pään pyöritystä. Pelikatkolla Goldie katsoi minne Luttinen meni ensiksi istumaan, hiljensi ja jäi tarkoituksella eri puolelle.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Sä voit tyytyä tavoittelemaan 2. sijaa, mulle se ei riitä. Sano sitten itkijäksi, ihan sama, mutta kunhan minusta ei tule tuollaista 2. sijan tavoittelevaa nysvääjää.

Mä puolestani sanon kesken kauden tollasia juttuja syytävää tapausta luovuttajaksi. Miten helvetissä edes pahimman vitutuksen keskellä voi sanoa runkkarissa kolmantena olevan jengin tavoittelevan 2. sijaa?
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Goldobin oli Kärpät ottelussa muutenkin todella vittuuntunut. Lähinnä joukkuekavereidensa toimintaan. Yhdessäkin vaihdossa hyökkäyspäässä Goldobin kierteli, kaarteli ja teki kaikkensa saadakseen syötön: Ei syöttöä. Todella tuima katse oliko nyt Luttiseen, jonka jälkeen pään pyöritystä. Pelikatkolla Goldie katsoi minne Luttinen meni ensiksi istumaan, hiljensi ja jäi tarkoituksella eri puolelle.

Kuulostaa todelliselle joukkuepelaajalle.
Ei helvetti, ulos tuollaiset primadonnat!
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Kiitokset yläpuolelle. Mä taas fanina tavoittelen ja toivon IFK:lle mestaruutta joka ratkaistaan playoffpeleissä.
Kehittävä kritiikki on kai ihan paikallaan. Ja kuten sanotaan, tyytyväisyys tappaa kehityksen.
En sanonut missään joukkueen TAVOITTELEVAN KAKKOSSIJAA, vaan totesin sen olevan RUNKOSARJAN OSALTA täysin mahdollista saavuttaa, peilaten pistekeskiarvoon, loppuohjelmaan, ja eroon sarjakärkeen.
Runkosarjan jälkeen kaikki on mahdollista.
Mutta kai sitten tollaiset toivomiset pers-raiskauksen ja organisaation totaalisen tuuletuksen suhteen, on sitä kehittävää kritiikkiä.
Tai sitten sisälukutaidossa on parannettavaa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kuulostaa todelliselle joukkuepelaajalle.
Ei helvetti, ulos tuollaiset primadonnat!

Aika kova kommentti sen perusteella, että havainto on tehty katsomosta. Sama näkyi kyllä telkkarin välityksellä, Goldi jäi todella usein ilman kiekkoa, vaikka oli täysin vapaana. Tämä johtuu minusta siitä, että muut pelaajat ovat sen verran vermoja, etteivät näe kenttää riittävän hyvin. Ei ole ensimmäinen kerta, kun Goldi on jäänyt ihmettelemään muiden pelaajien tunarointia.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Aika kova kommentti sen perusteella, että havainto on tehty katsomosta. Sama näkyi kyllä telkkarin välityksellä, Goldi jäi todella usein ilman kiekkoa, vaikka oli täysin vapaana. Tämä johtuu minusta siitä, että muut pelaajat ovat sen verran vermoja, etteivät näe kenttää riittävän hyvin. Ei ole ensimmäinen kerta, kun Goldi on jäänyt ihmettelemään muiden pelaajien tunarointia.

Itse en siedä yhtään tuollaista pääpyörittelyä. Ei vaan maistu tuon tyypin pelaajat. Joukkueessa pitää kaikkien puhaltaa yhteenhiileen ja tehdä kaikkensa että joukkue voittaa. Se että pyörittelee päätään "ei vittu miten paska tuo on, mä oon paljon parempi" -ajatuksella ei mielestäni vie asiaa eteenpäin. Sen sijaan jos vaihdossa menisi viereen istumaan, tässä tapauksessahan oli tarkoituksella menty kauas istumaan, ja kommentoisi "olin vapaana tuolla laidassa, katsoppa ensi kerralla" niin voisi jotain kehitystä tapahtuakin.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
No oliko tarkoituksella mennyt istumaan kauemmas? Tämähän on vain yhden katsojan mielipide. Ei se pelikäsitys sanomalla parane, sitä joko löytyy tai ei löydy (tältä väliltä löytyy sitten jos jonkinlaista pelimiestä). Suurin osa liigapelaajista on kuitenkin enemmän kallellaan siihen suuntaan, ettei sitä löydy.

Eipä siinä, Goldobin itse menettelee kiekkoja hyvinkin helposti, joten sen puolesta päänpyörittelylle ei ole kauheasti sijaa. Mutta ei tämä toiminta nyt kauheasti jaksa itseäni vituttaa -> taiteilijasielu. Ei se Calounkaan mikään joukkuepelaajan ilmentymä ollut.

e. ja niin kuin Kantor tuossa alhaalla toteaa, joukkueurheilussa palautetta tulee monella eri tavoin. Siellä tulee kovaakin tekstiä joukkuekavereiden kesken.
 
Viimeksi muokattu:

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itse en siedä yhtään tuollaista pääpyörittelyä. Ei vaan maistu tuon tyypin pelaajat. Joukkueessa pitää kaikkien puhaltaa yhteenhiileen ja tehdä kaikkensa että joukkue voittaa. Se että pyörittelee päätään "ei vittu miten paska tuo on, mä oon paljon parempi" -ajatuksella ei mielestäni vie asiaa eteenpäin. Sen sijaan jos vaihdossa menisi viereen istumaan, tässä tapauksessahan oli tarkoituksella menty kauas istumaan, ja kommentoisi "olin vapaana tuolla laidassa, katsoppa ensi kerralla" niin voisi jotain kehitystä tapahtuakin.

Oletko ikinä harrastanut joukkueurheilua? Kyllä palautteenanto kuuluu melkeinpä lajiin kuin lajiin; jotkut sen sanovat päin naamaa, jotkut taas ns. hiljaisesti, eikä kummassakaan tyylissä välttämättä mitään väärää ole. Se myös kehittää. Eiköhän asia ole sitäpaitsi käyty kopissa läpi Goldien ja Artun kesken jos ylipäinsä mitään läpikäytävää on ollut.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ja Rask on ollut tumppu pystyssä, että tänään lähtee. Ja niin lähti, yhtä surkea viimeistely-yritys kuin kaikki muutkin viimeisen muutaman kuukauden sisällä.

Joo ei muuta kun tumputtaminen seis ens kerralla ennen rankkuja noilla vedoilla!

Katselin tossa maalikoosteen tiistain pelin jälkeen vielä, ja huomasin että Goldie haukottelee (tai näyttää ainakin siltä) jäähyboxissa, kun Kärpät tekee yv:llä 0-2. Videossa näkyy 1.28min paikkeilla Huippuhetket: HIFK - Kärpät 17.2.2015 | Ruutu

Goldie-boy on miehistymisen tiellä vielä selkeesti :)
 
Viimeksi muokattu:

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Oletko ikinä harrastanut joukkueurheilua? Kyllä palautteenanto kuuluu melkeinpä lajiin kuin lajiin; jotkut sen sanovat päin naamaa, jotkut taas ns. hiljaisesti, eikä kummassakaan tyylissä välttämättä mitään väärää ole. Se myös kehittää. Eiköhän asia ole sitäpaitsi käyty kopissa läpi Goldien ja Artun kesken jos ylipäinsä mitään läpikäytävää on ollut.

Olen ja valmentanutkin... eikä päänpyörittäminen maistu minulle. Mutta meitä on moneen junaan.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olen ja valmentanutkin... eikä päänpyörittäminen maistu minulle. Mutta meitä on moneen junaan.

Juu, toki eikä ollut tarkoitus esittää tuota kysymystä väheksyvässä mielessä. Itse olen aina kokenut, että kyllä pelaajatkin antavat toisilleen palautetta ja joillakin on tapana tehdä se esimerkiksi elekielellä. Sitten on heitäkin, jotka eivät anna palautetta vaikka kuinka siihen olisi aihetta.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vai nyt se pirulainen on päätään pyörittelyt.
Katsoin myös pelin ja on kyllä kaukana Goldien ketjun kuviot että onnistuisivat, vituttaa täälläkin, on niin eri aaltopituudella pelaajat. Mun silmään Goldien peli näyttää sellaiselta että haetaan/odotetaan liian vaikeita kuvioita. Sellaiset menee läpi Liigassa vain todella harvoin, pidemmässä juoksussa suoraviivaisempi peli tuottaa tulosta. Goldie pelaa ehkä ajatuksentasolla vielä sitä OHL-liigaa ja niitä kuvioita. Saa ilmeisesti mielihyvää siitä kun joku maaginen kuvio onnistuu kerran pelissä tai kerran viikossa ja muuten hiihdellään ihan eri jälkiä kun muut.

On se Goldie kyllä kaukana jostain Calounista kun mietitään tehoja mitä Pubi teki.

_
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Joo ja toki myös 6 vuotta nuorempi kuin mitä Pubi oli tänne saapuessaan. No, eipähän tarvitse odottaa, että Goldie Liigaa tahkoaa enää 25 vuotiaana.

Niinpä, turha näitä on verrata, mutta välillä aina joku kaivaa Calounin nimen naftaliinista ja vertailee. Sorruin samaan, joka tapauksessa Goldie ei ole pelillisesti siellä päinkään mitä tulee dominointiin, mutta vähän epäilen ettei siitä mitään Malkinia tule muutaman vuoden sisälläkään. Vaikka kyseessä on nuori pelaaja niin saa mielestäni liikaa pelityyliään anteeksi, mutta ehkä nämä ovat makuasioita, enemmän kuin Goldielta odotan vaikkapa huhuissa pyörineeltä vuoden nuoremmalta Hintziltä.

_
 

Varjagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat & Toronto Maple Leafs
Ifk:lla on kasassa ihan keskinkertainen joukkue, normisijoitus taas 7-10 ja ekalla kierroksella sääleistä ulos. Muut joukkueet on kehittynyt syksystä, mutta Ifk on jäänyt syksyyn. Ei ole tapahtunut kehitystä, Stögön pelitapa ei enää toimi. Ketjuja ei ole roolitettu lainkaan, vaan kaikki pelaa samalla kaavalla osaamisesta riippumatta. Kiekkoa roiskitaan vaan jatkuvasti päätyyn ja yksi pelaaja perään, ei tietookaan viisikkopelaamisesta. Helppo homma vastustajan puolustukselle. Pelitapa on scoutattu hyvin ja kun ei ole variaatioita, niin taas helppo homma vastustajalle.

Ifk on hyvä vastustaja tappioputkessa oleville joukkueille, ifk katkaisee koko ajan toisten tappioputket. Harmittelin, kun oon lähdössä säälien aikaan reiluksi viikoksi lätkää katsomaan Kanadaan, et jää poffit näkemättä. Ei jää näkemättä! Hyvä, et lähen pois!

Perkele!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskoni Murphyn lakiin kasvaa päivä päivältä. Tuossa reilu kuukausi sitten, kun vielä meni hyvin, järjestin itselleni säälipleijariviikonlopuksi muuta ohjelmaa - eihän IFK voi enää niihin millään pudota. Alamäki alkoi juuri siitä hetkestä. Tosin, jos ne sääleihin joutuvat, niin ei ole paha nakki jättää väliin.

Eikä mene hyvin Kolleillakaan. Tänään oikein tyrkytettiin hopealautasella uutta oljenkortta suoraan pleijaripaikkaan, kun Jokerit hävisi ja HPK hävisi jatkoajalla. Voitolla Tapparasta olisi huomisen paikallisen voittamalla ollut vielä mahdollisuus kuudenteen sijaan, mutta turpiin tuli 0-4. B sentään voitti derbynsä, joskin oikea voitto kutistui rankkarivoitoksi viimeisellä minuutilla ja C murskasi Bluesin vieraskentällä. En silti ole kovinkaan toiveikas, että näidenkään ikäluokkien kausi jatkuu kovin pitkään. B:llä on kai suurin toivo päästä edes välieriin.

Ja sekin vielä, että Kollien tämän päivän tappion myötä on mahdollista, että ei tule edes kotietua sääleihin. Huomenna tappio ja samalla SaiPalle 3 pisteen voitto, niin säälit alkavat vieraissa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ja painajainen se vaan jatkuu. Zekatkaa tämänpäiväisiä pelien tuloksia (eipä huonommin olisi voinut enää mennä). Siistii!!!
 

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
Ja painajainen se vaan jatkuu. Zekatkaa tämänpäiväisiä pelien tuloksia (eipä huonommin olisi voinut enää mennä). Siistii!!!

Juuri samaa runoilin toisessa ketjussa. Meni kyllä niin päin persettä tämän päivän kierros. Huomenna lahdessa takkiin, niin siinähän sitten ollaan.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Itse ovat kuoppansa kaivaneet, joten sen puolesta on vain parempi, ettei almuja tule ulkopuolelta. Jos joukkue ei pysty omilla otteilla ratkaisemaan kohtaloaan tällaisen mahalaskun jälkeen, niin se on sitten voivoi. Joukkue ei ansaitse tällä hetkellä mitään apuja ulkopuolelta.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse ovat kuoppansa kaivaneet, joten sen puolesta on vain parempi, ettei almuja tule ulkopuolelta. Jos joukkue ei pysty omilla otteilla ratkaisemaan kohtaloaan tällaisen mahalaskun jälkeen, niin se on sitten voivoi. Joukkue ei ansaitse tällä hetkellä mitään apuja ulkopuolelta.
Olen ihan samaa mieltä. Nyt saadaan juuri sitä mitä ansaitaan. Ei paljoa heru sympatiaa noin huono henkistä ja mautonta jengiä kohtaan, vaikka omia ovatkin.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Kun tsiigasin tänään Ipa-Espoo matsia, ja mietin että Märkä pelaisi IFK:n nelosen keskellä. Ja Hirso pyörittäisi 1-YV:ta. Oli ukot aika hyvällä pelipäällä.
Eiku, hei, eiks noi Punaisissa joskus jo pelannu.??.. ja jottei vituttais liian vähän, kummassakin em. jengeissä pelas nuori, erinomaisesti liikkuva kiekollinen pakki, jolla HIFK:sta junioritaustaa...Herrat Rantakari ja Salmela. Kas kun nääkin nuoret miehet on hukattu, vaikka Tompalla on niin hyvin toi Junioripuoli ollu hanskassa. Otso R. on muuten painanu 9 ja Saku S. 7 börsää tällä kaudella, joista Rantakari 8 kpl YV:lla. Salmela vielä vetäny viime kaudenkin KiVassa, ettei ois tarvinnu kaukana landella käydä uusia prospecteja ettimässä.
Mutta mitä näistä, kunhan Teppo ja Juuso sekä muut omat pojat saa pelata.
Olis ollu vaan kiva nähdä em. nuorukaiset omassa, eikä muiden jengissä. Että tällaista tällä kertaa, kyllä masokismi on kivaa!!!!
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On aivan oikein että sarjataulukon karma tulee ja vetää HIFK:ta kuivana kakkoseen oikein olan takaa. Sieltä ei pidä vinkua yhtään armoa. Hyvillä jengeillä on tsägää kun sitä tarvitaan.

Sarjataulukko ei valehtele. Ollaan just siellä missä kuuluukin olla.
 

Bulldog

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, St Pauli
Sitä saa, mitä tilaa. Tämän vuoden järkyttävän rämpisen jälkeen ollaan todellakin siellä minne kuulutaankin. Nyt on viimeinen hetki ryhdistäytyä, tai muuten voi käydä kylmät. Huomenna Lahdessa turpaan pelsuilta ja sitten lauantaina tepsukoilta, yhtäkkiä Ipa ja Patapaidat vielä menee ohi. Kerho ei meitä kuitenkaan ehkä saavuta. 6 peliä jäljellä 15 pisteen kaula Kerhoon. Kyllähän tää vituttaa, syksyllä tuntui siltä että keväästä voi tulla kiva, mutta nyt ei siltä tunnu. No onneks on HIFK- futis, voi siirtää fokuksen sinne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös