Todella säälittävää kuunnella tollaista vinkumista, kun runkosarjan kakkostila on vielä täysin mahdollinen.
Jaa, mitään ei saa kritisoida ja paska niellään juuri niinkuin se syötetään? Vaikka johdettaisiin sarjaa, mutta jos siinä on jotain kehitettävää tai valitettavaa, niin kyllä siihen tulee puuttua. Mua ei ainakaan kiinnosta tyytyminen siihen mitä on, vaan kaikkea pitää kehittää ja päästä aina paremmalle tasolle. Sä voit tyytyä siihen mitä saat, mä tavoittelen aina mitä haluan ja mua ei kiinnosta, että mitä ympäristö ajattelee. Myös kehittyvän organisaation tulee myös janota mestaruutta keinolla millä hyvänsä ja kääntää joka vitun stemu saavuttaaksen ainoan tavoitteensa.
Ketä on yritetty saada? Joukkue on kärsinyt samoista puutteista jo jonkin aikaa ja suurin osa on nähnyt ne ilmeisesti kauemmin kuin Nybari. Seuran olisi pitänyt korvata jo menetettyjäkin pelaajia, mutta ei ja Söden tilanne ei ole hyvä joukkueen kannalta. Siirtorajan sulkeutumista on turha kytätä, asioihin olis pitänyt reagoida paljon aikaisemmin. Nimiä en osaa sanoa, kun monen muun sarjan seuraaminen on suht' vähällä tällähetkellä ja en tiedä että kenen peliaika on jäänyt vähälle tai maisenmanvaihto tekis hyvää, mutta pelipaikat on mainittu useassa ketjussa perusteineen, enkä jaksa niitä tänne nyt postaamaan. Pointti ei ole nimet, vaan se, että seuran ja sen toimijoiden kritisoiminen ei ole oikeus, vaan velvollisuus silloin kun siihen on aihetta. Sä voit tyytyä tavoittelemaan 2. sijaa, mulle se ei riitä. Sano sitten itkijäksi, ihan sama, mutta kunhan minusta ei tule tuollaista 2. sijan tavoittelevaa nysvääjää.