Nyt just vituttaa!

  • 2 588 954
  • 12 233

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Grillfors on ollut todella suuri pettymys toistaiseksi, ja avainpuolustajiksi hankitut Auvitu sekä Honkaheimo ovat molemmat kärsineet aiemmilla kausilla loukkaantumisista, eikä kaudet HIFK:ssa tuntuisi kuluvan tästä poiketen.

Otto Honkaheimo on pelannut viimeisen viiden kauden aikana Liigassa keskiarvoisesti yli 50 runkosarjaottelua.

Vittu mikä vemppa.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Itse olen tulkinnut asian niin, että varsinaisesti Jokerit ei ole vitutuksen perimmäinen syy. Pikemminkin monia vituttaa se, kuinka Jokerien muutoksen yhteydessä HIFK on jämähtänyt telineisiin sen sijaan, että olisi taistellut vastaan. Uusia mahdollisuuksia se ei ole käyttänyt eikä toiminut uusia uhkakuvia vastaan; se on jatkanut kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Vitutusvaihe kaudesta on vielä edessä, nyt vasta valmistellaan sitä.
Syyllinen tulevalle vitutukselle on valittu, se on nybari joka ei ymmärrä ostaa 1-2 peruspakkia. Muuten kaikki on honky dory.

Aika harvassa taitaa olla ne hifk-fanit jotka suostuisivat vaihtamaan tilannetta päittäin ratapihalaisten kanssa. Mistään hinnasta.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
just nyt vituttaa tää jatkoajan uudistus.
Mistä ihmeestä pääsee siihen viimeisimpään viestiin johon aina ennen pääsi yhdellä painalluksella.
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
just nyt vituttaa tää jatkoajan uudistus.
Mistä ihmeestä pääsee siihen viimeisimpään viestiin johon aina ennen pääsi yhdellä painalluksella.

Kyllähän siihen pääsee, se vaan on joku kuukauden takainen viesti. Itse päädyin siihen ratkaisuun, että merkkasin kaiken luetuksi, ja aloitan nyt puhtaalta pöydältä.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Kyllähän siihen pääsee, se vaan on joku kuukauden takainen viesti. Itse päädyin siihen ratkaisuun, että merkkasin kaiken luetuksi, ja aloitan nyt puhtaalta pöydältä.

Kiitos vinkistä! Tein saman ja samalla tajusin että tuo sinin palkki otsikon edessä on se linkki siihen uusimpaan. Enää ei vituta niin paljoa!
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
just nyt vituttaa tää jatkoajan uudistus.
Mistä ihmeestä pääsee siihen viimeisimpään viestiin johon aina ennen pääsi yhdellä painalluksella.

Painamalla sitä milloin viimeisin viesti on tullut esim "1 minuutti sitten", trakoititkohan tätä. Tällä pääsee ketjun viimeiseen viestiin , samoilta kohdin painamallahan tuo onnistui vanhassakin foorumissa.

_
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kyllähän siihen pääsee, se vaan on joku kuukauden takainen viesti. Itse päädyin siihen ratkaisuun, että merkkasin kaiken luetuksi, ja aloitan nyt puhtaalta pöydältä.

Kiitos vinkistä! Itsekin tein saman ja nyt toimii lukematon viesti -linkkikin täysin normaalisti. Nyt vituttaa enää HIFK-pakiston kapeus. Vaikka viime CHL-matseissa pakisto on toiminut hyvin, niin siitä huolimatta joukkueen pakisto ei kestä yhdenkään luottopakin loukkaantumista. Vähän syvyyttä pakistoon, kiitos!

-Tinke
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nyt vituttaa kun täällä duunissa IEllä tämä uudistettu foorumi ei toimi ollenkaan! Onko kellään muulla samoja ongelmia tai osaako kukaan neuvoa miten tämän saisi toimimaan?

Puuttuu siis kokonaan se työkalurivi tuosta ylhäältä ja olen lisännyt tämän sivun Yhteensopivuus näkymään.
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, ei toimi ollenkaan! Yritin kirjoittaa myös tuonne palaute-osioon, muttei viestit menneet perille vaan laittoi erroria. Saas nähdä tuleeko tämäkään. Ps, onhan tää ihan liian vaalea tausta, helvetin sekava.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Vituttaa niin vitusti ihan kaikki, päällimmäisenä nämä:
- Tuomarit on aivan järkyttäviä puusilmiä, mielettömiin kielivihaan ja helsinkikateuteen perustuviin antipatioihin uppoutuneita ihmisyyden irvikuvia, en vittu tajua miten kukaan voi olla noin saatanallisen katkera kasa löyhkäävää apinan emätintä.
- Restel on aivan vitun ällöttävä riistofirma jota ei ikinä pidä sallia Gardeniin.
- Mainokset ei vain hallilla vaan elämässä ylipäänsä vie hermot, ja kaikki mainostajat, markkinoijat sekä kaiken maailman aivopesijät ansaitsevat mahdollisimman eksistentiaalisen helvetin.
- Vaikka koko olemukseni on pelkkää pasifismia, mua vituttaa suunnattomasti miten niin käytännössä mitättömät asiat saa mut näin vihantäyteiseksi.

Lopullisia ratkaisuja miettiessä unelmoin narrittomasta, fennomaanittomasta ja aidosti rakkaudellisesta maailmasta. Tänään tuosta ei ollut hajuakaan kentällä, enkä siihen olotilaan olisi päässyt ilman susapöydän oluita.
 
Viimeksi muokattu:

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa niin vitusti ihan kaikki, päällimmäisenä nämä:
- Tuomarit on aivan järkyttäviä puusilmiä, mielettömiin kielivihaan ja helsinkikateuteen perustuviin antipatioihin uppoutuneita ihmisyyden irvikuvia, en vittu tajua miten kukaan voi olla noin saatanallisen katkera kasa löyhkäävää apinan emätintä.
- Restel on aivan vitun ällöttävä riistofirma jota ei ikinä pidä sallia Gardeniin.


Vahvaa settiä. Itse en tänään päässyt hallille, paljonkos bisse nykyään maksaa, 7€?
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Husso ajettiin kaksi (2!!) kertaa jäihin täysin tahallisesti eikä kukaan tee mitään. Kyllä pistää vihaksi kun ei tuon vertaa enää löydy ylpeyttä.
 

Skoger

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Husso ajettiin kaksi (2!!) kertaa jäihin täysin tahallisesti eikä kukaan tee mitään. Kyllä pistää vihaksi kun ei tuon vertaa enää löydy ylpeyttä.
Kyllä toisella kerralla Puustinen otti taklaajan otteeseen. Mitä olisi pitänyt tehdä, antaa poikittaista selkään ja ottaa turha jäähy? Siitä olisit varmaan tykännyt.
 

444

Jäsen
Lähinnä vastustajalle pitää antaa sellainen kuva, että sen veskan päälle ei ajeta. Aivan kuin joku ihmiskikkelikantola oppisi siitä, että "otettiin otteeseen" moisen perseilyn jälkeen. Mitään kostotoimia en hyväksy, mutta kyllähän sitä naamaa pitää mennä tuossa tilanteessa hieromaan heti eikä välittömästi.
Hussokin varmaan jaksaa arvostaa sitä, että näiden ajeluiden jälkeen mennään vähän keskustelemaan ja kyselemään, että "oliks pakko hei, tota meijän mokkee voi vaik sattuu hei". Toki tuosta saatu ylivoima on oma juttunsa, mutta mieluummin otan ehjän veskan kuin pari ylivoimamaalia kauden aikana.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Husso ajettiin kaksi (2!!) kertaa jäihin täysin tahallisesti eikä kukaan tee mitään. Kyllä pistää vihaksi kun ei tuon vertaa enää löydy ylpeyttä.

Talajan suorittama ajelu olisi pitänyt kuitata, mutta toisessa Husso kalasteli Kantolalle jäähyn. Saattoi kalastella myös ensimmäisessä, mutta siinä Talaja kyllä veti surutta päin muutenkin. Joukkuehenki, ei ole suomalaisissa pelaajissa sitä verta suonissa, että puolustettaisiin joukkuetoveria. Turha tulla kenenkään selittämään mistään poliiseista, se pitäisi olla kaikkien pelaajien velvollisuus suojella toisiaan kaukalossa. Tästä on jankutettu ennenki, mutta tuskinpa asiat miksikään muuttuu, koska onhan se ihan jääkiekkokulttuuri asiakin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Lähinnä vastustajalle pitää antaa sellainen kuva, että sen veskan päälle ei ajeta.

Pitäiskö meillä olla koodinimi "kankaanperä" tai vaikka kaksikin isäntää sitä verten rosterissa?
 

444

Jäsen
Ei, vaan se pitäisi olla kaiverrettuna jokaisen pelaajaan luihin ja ytimiin, että tuollaiset kuitataan heti. Ainoa tarvittava pelaajatyyppi on sellainen, joka pitää omiensa puolia, vaikka kokoa ei välttämättä olisikaan kerrostalon verran.
 

F#21

Jäsen
Samaa mieltä muiden kanssa, ei siinä tarvii hanskoja tiputtaa kun menee muistuttamaan vastustajaa. Yleensä se on lähin jätkä joka sinne menee ja jos käy niin että kauimmaisin pelaaja lähtee vastustajaa tönimään, antaa tuomari siitä jäähyn.

Uskoisin joukkueen vielä hitsautuvan tuosta sen verta kasaan, että puolustutetaan joukkuetoveria välittömästi. Eiköhän Söde ja Honkaheimo tuo joukkueeseen jo tällaista asennetta.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
0,4l maksoi 6,80 € ja 0,5l 8,50 €, eli sama litrahinta. Hodari taisi olla 4,90 €, kahdella nakilla 6,80 €.

Ei näin. Ei todellakaan näin.

Kerätkää mulle muutama miljoona taustapottia yritykseen, niin tarjoan itsepantuja 0,5l IPA-, APA- ja Stoutti-oluita hintaan 5e sekä terveellistä, paikallista luomuvegaanisafkaa 5-10e per lautanen, tai vaikka ihan lihaisalta maistuvia luomuvegaanihampurilaisia, -pizzoja ja -spydäreitä, lähes hemmetti ituhipin aivopesuhintaan, eli omakustannehintaan. Tekisin tämän mieluiten ravintolassa, joka sijaitsisi Gardenissa... (wink wink). Kerätkää te sijoittajat vaikka itse jopa kaikki voitot, mutta ottakaa muhun yhteyttä jos tällainen projekti kiinnostaa, koska mulla on suunitelmat, puolittain kiinnostuneet kokit ja ekstensiivisiä empiirisiä tutkimuksia läpikäyneet ruokalistat valmiina. Emmä tarvii mitään liikevoittoa, mä tarviin siistin Gardenin jossa mä viihdyn.

Garden, jossa on Restel, on Garden, jossa en viihdy. Sen sijaan heidän vuokratyöntekijänsä on usein sympaattisia ja jopa söpöjä.
Garden, jossa myydään pelkkää raatomuussinakkia pullamössösämpylässä on aika helvetin aikansaelänyt, barbaarinen ja säälittävä, ja se on eittämättä Garden, jossa en viihdy.
Garden, jossa saa vegaanisen tofupurilaisen, papupadan, hernarin, my name is Päivi -oluen, mungpavunitusalaatin tai yli kuustoistavuotisia singlejä, on Garden, jossa viihdyn.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös