0,4l maksoi 6,80 € ja 0,5l 8,50 €, eli sama litrahinta. Hodari taisi olla 4,90 €, kahdella nakilla 6,80 €.
Ei näin. Ei todellakaan näin.
Kerätkää mulle muutama miljoona taustapottia yritykseen, niin tarjoan itsepantuja 0,5l IPA-, APA- ja Stoutti-oluita hintaan 5e sekä terveellistä, paikallista luomuvegaanisafkaa 5-10e per lautanen, tai vaikka ihan lihaisalta maistuvia luomuvegaanihampurilaisia, -pizzoja ja -spydäreitä, lähes hemmetti ituhipin aivopesuhintaan, eli omakustannehintaan. Tekisin tämän mieluiten ravintolassa, joka sijaitsisi Gardenissa... (wink wink). Kerätkää te sijoittajat vaikka itse jopa kaikki voitot, mutta ottakaa muhun yhteyttä jos tällainen projekti kiinnostaa, koska mulla on suunitelmat, puolittain kiinnostuneet kokit ja ekstensiivisiä empiirisiä tutkimuksia läpikäyneet ruokalistat valmiina. Emmä tarvii mitään liikevoittoa, mä tarviin siistin Gardenin jossa mä viihdyn.
Garden, jossa on Restel, on Garden, jossa en viihdy. Sen sijaan heidän vuokratyöntekijänsä on usein sympaattisia ja jopa söpöjä.
Garden, jossa myydään pelkkää raatomuussinakkia pullamössösämpylässä on aika helvetin aikansaelänyt, barbaarinen ja säälittävä, ja se on eittämättä Garden, jossa en viihdy.
Garden, jossa saa vegaanisen tofupurilaisen, papupadan, hernarin, my name is Päivi -oluen, mungpavunitusalaatin tai yli kuustoistavuotisia singlejä, on Garden, jossa viihdyn.