Nyt just vituttaa!

  • 2 580 122
  • 12 196

faro

Jäsen
Pieni täsmennys. Jokerit pelaa KHL sarjaa joista joukkueista pikaisen silmämääräisen arvioni mukaan noin 80% on Aasiasta. Joten Jokerit pelaa osan otteluistaan Euroopassa Eurooppalaisia joukkueita vastaan, (suurimman?)osan otteluistaan Aasiassa Aasialaisa joukkueita vastaan. Jos joku russofiili tai muu asiasta innostunut haluaa laittaa tarkempia lukuja niin siitä vaan. HIFK kylläkin pelaa kaikki pelinsä Euroopassa.

Puhut paskaa.

Omien laskujen mukaan Uralin tällä puolen on 18 joukkuetta eli noin 64% KHL:n joukkueista sijaitsee Euroopan puolella väittämäsi 20% sijaan. Jokerit pelaa ylivoimaisesti suurimman osan otteluistaan Eurooppalaisia joukkueita vastaan, Euroopassa.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Puhut paskaa.

Omien laskujen mukaan Uralin tällä puolen on 18 joukkuetta eli noin 64% KHL:n joukkueista sijaitsee Euroopan puolella väittämäsi 20% sijaan. Jokerit pelaa ylivoimaisesti suurimman osan otteluistaan Eurooppalaisia joukkueita vastaan, Euroopassa.
En ole puhunut mitään. Mutta OK, se mitä kirjoitin, siis Jokerit siis pelaa sarjaa jossa VAIN 36% joukkueista on Aasialaisia (faron mukaan). HIFK pelaa sarjaa, ja sarjoja joissa omien laskujeni mukaan ei ole yhtään Venäläistä joukkuetta.
 
Itseäni vituttaa se, ettei IFK ole päässyt vielä yhdessäkään matsissa pelaamaan parhaalla pakistolla. Ennen kaikkea olisi mukava nähdä, onko Honkaheimosta puolustuksessa Kurvismaiseksi isännäksi vai eikö. Itse toki olin hankintaa vastaan silloi kun herran nimellä täällä spekuloitiin ennen sopimuksen julkistamista, mutta nyt kun mies on porukassa niin olisi perkele kiva nähdä ihan oikeasti mitä tuli vastustettua. Ja vituttaa myös kun arvon palstaveljet leikitti Oystrickin nimellä. Pitkään olen miestä salaa meille kuolannut, mutta enpä jaksa uskoa, että herra tänne ikinä eksyy. Herätitte tuon himon taas minussa. Vituttaa!

Puhut paskaa.

Omien laskujen mukaan Uralin tällä puolen on 18 joukkuetta eli noin 64% KHL:n joukkueista sijaitsee Euroopan puolella väittämäsi 20% sijaan. Jokerit pelaa ylivoimaisesti suurimman osan otteluistaan Eurooppalaisia joukkueita vastaan, Euroopassa.

Kiva juttu teille, että pääsette ihan Aasiaan asti vieraspelireissuillanne. Toinen asia sitten on, että ketä vittu kiinnostaa missä helvetissä narrit matsinsa pelaavat.
 
Näköjään kiinnostaa, kun oikein vitutusketjussakin puidaan asiaa läpi.

Onneksi sinä kuitenkin ymmärsit rientää valkoisella ratsullasi tänne asti oikomaan prosenttiosuudet oikeiksi.

Ketjun aiheeseen palatakseni, mua vituttaa narrit joilla on tarve rientää paikalle tänne IFK-osioon välittömästi kun joku vähänkin ilmaisee halveksuntaansa tai huvittuneisuuttaan Venäjää, KHL:ää, narreja tai narrien KHL-siirtoa kohtaan.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Näköjään kiinnostaa, kun oikein vitutusketjussakin puidaan asiaa läpi.
HIFK osiossa kyllä. Sinähän tänne provoat. Stadin Valojen puolesta en osaa sanoa, mutta omastani voin, eli oli sarja sitten SM-liiga, Mestis, I-divari tai KHL: koskaan en ole Jokeri-puolen tekstejä lukenut, saatikka sinne kirjoittanut. En: "parihaat pelarit" , "vitu tyhät Hifkit" tai mitä ketjuja teillä nyt ehkä onkaan, en tiedä. Sinä sen sijaan provosoidut ja provosoit täällä. Missä vika?
 

faro

Jäsen
HIFK osiossa kyllä. Sinähän tänne provoat. Stadin Valojen puolesta en osaa sanoa, mutta omastani voin, eli oli sarja sitten SM-liiga, Mestis, I-divari tai KHL: koskaan en ole Jokeri-puolen tekstejä lukenut, saatikka sinne kirjoittanut. En: "parihaat pelarit" , "vitu tyhät Hifkit" tai mitä ketjuja teillä nyt ehkä onkaan, en tiedä. Sinä sen sijaan provosoidut ja provosoit täällä. Missä vika?

Eli kun tulen korjamaan väärän väittämäsi oikeaksi, niin se on mielestänne automaattisesti provoamista.

Selvä.
 

faro

Jäsen
Ketjun aiheeseen palatakseni, mua vituttaa narrit joilla on tarve rientää paikalle tänne IFK-osioon välittömästi kun joku vähänkin ilmaisee halveksuntaansa tai huvittuneisuuttaan Venäjää, KHL:ää, narreja tai narrien KHL-siirtoa kohtaan.

Yllä mainitsemiasi asioita saa ja pitääkin kritisoida, ei siinä mitään, mutta perättömät väitteet ja turha mutuilu häiritsee.
 
H

HHude93

Ottakaa iisisti toverit & kamraatit! Mä oon kanssa ymmärtänyt että KHL on sekä eurooppalainen että aasialainen sarja. Mua se ei todellakaan kiinosta kun on osa ulkopolitiikkaa, eikä oma rakas seurani (HIFK)pelaa siellä, ja hyvä niin! Jonka takia odotan joskus CHL:n ottavan paikkansa pysyvästi Euroopan kiekkokartoilta. Mietitäänpä mitä järkeä olisi rakentaa Helsinki Garden jos suunitteilla olisi pelata vain kansallista kasvatusliigaa? Yleisöä ei tule enää, (Jokereiden lähdettyä) niin paljon katsomaan pelejä kansallisessa kasvatusliigassa että saataisiin koskaan hallia loppuunmyytyä. Joten onhan se ilmiselvä että CHL on tulevaisuuden tavoite, johan tämän myönsi Timo Everikin jossain haastattelussa. Kansainvälisissä peleissä halli tullaan myymään lähes joka kerta loppuun. Saa ottaa talteen. Mutta niinkuin joku sanoi tässä menee se 5vuotta, jonka jälkeen tästä tulee jokapäiväinen eurooppalainen kiekkosarja. Hyvää kannattaa odottaa, miettikää kamraatit miten hyvältä se tuntuu kun ME kaikki ollaan menty hallille kannattaa omiaan CHL'ssä ja tulee The tiedote: Helsingin IFK siirtyy CHL:ään. Me fanit/kannattajat ollaan tehty se kaikki työ, menty hallille, tehty tästä iso juttu ja näytetty että täällä päin maailmaa todellakin löytyy kiinnostusta kansainvälisistä peleistä! #kaikkihallille
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvää kannattaa odottaa, miettikää kamraatit miten hyvältä se tuntuu kun ME kaikki ollaan menty hallille kannattaa omiaan CHL'ssä ja tulee The tiedote: Helsingin IFK siirtyy CHL:ään. Me fanit/kannattajat ollaan tehty se kaikki työ, menty hallille, tehty tästä iso juttu ja näytetty että täällä päin maailmaa todellakin löytyy kiinnostusta kansainvälisistä peleistä! #kaikkihallille

Eihän se niin voi mennä, että kaikki vastuu on kannattajilla, kun samaan aikaan seuran johto laiminlyö omia tehtäviään:

- CHL:ää ei ole mainostettu HIFK:n taholta käytännössä lainkaan; eikä
- joukkueeseenkaan ole panostettu riittävästi, jotta se pystyisi itsessään luomaan niin paljon mielenkiintoa, että kannattajat löytäisivät itse tiensä jäähallille.

Minä olen henk.koht. täysin leipiintynyt kantamaan rahaa HIFK:n kirstunpohjalle saamatta rahoilleni mitään vastinetta. CHL:n toivoisin olevan ihan oikea kilpailija KHL:lle, mutta mikään ei viesti tästä, vaan CHL tuntuu aivan samanlaiselta treenimatsienkollaasilta kuten edeltäjänsä European Trophy. Jos seurat eivät ota CHL-turnausta tosissaan, niin miten helvetissä kannattajien pitäisi pystyä siihen? Satunnaisissa haastatteluissa toki kerrotaan, että ''CHL otetaan tosissaan'', mutta missä tämä sitten käytännössä näkyy? Menee jo toiston puolelle, mutta jos joukkue on ollut CHL-matseissa huono ja koko tapahtumaa ei ole markkinoitu käytännössä lainkaan, niin miten meidän kannattajien pitäisi pystyä tuosta viritelmästä innostua? Puheet ovat puheita ja teot tekoja.
 
H

HHude93

Kyllä HIFK on panostanut CHL:ään, sekä pelillisesti että Facebookissa ja muissa somessa. Ensiviikolla tulee HIFK:n CHL aiheinen mainos kun himapelit alkaa, täytyy muistaa että elokuussa ei olla Suomessa viellä lätkä hurmoksessa, nyt on syyskuu kiekkohurmos alkaa ja mainoksia alkaa tulla jokapuolelle Stadiin.
Täytyy muistaa että viimekauden tappioiden takia IFK on ottanut opikseen ja pienentänyt pelaajabudjettiaan tällekaudelle. Ihan hyvä jengi on kasassa. Törmäsen peli filosofiaan kuuluu antaa nuorille mahdollisuus koska heissä on sitä nälkää näyttää maailmalle pärjäävänsä ja onhan meillä kirsikkana kakunpäällä Tomas Zaborsky. Hyvältä näyttää nybarin kasaamaa jengi!
Ei minuakaan kiinosta panostaa yhtään rahaa IFK:n liigapeleihin mutta sen verran täytyy olla omaan seuraan kunnianhimoa että yritetään tehdä tästä CHL:stä iso juttu, ilman kannattajia tästä ei tule mitään. Mä en kestä nähdä omaa rakasta seuraani nälventyneessä liigassa. Tämä CHL on viimeinen mahdollisuus päästä Eurooppaan suomalais-omistuksessa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Kyllä HIFK on panostanut CHL:ään, sekä pelillisesti että Facebookissa ja muissa somessa. Ensiviikolla tulee HIFK:n CHL aiheinen mainos kun himapelit alkaa, täytyy muistaa että elokuussa ei olla Suomessa viellä lätkä hurmoksessa, nyt on syyskuu kiekkohurmos alkaa ja mainoksia alkaa tulla jokapuolelle Stadiin.
Täytyy muistaa että viimekauden tappioiden takia IFK on ottanut opikseen ja pienentänyt pelaajabudjettiaan tällekaudelle. Ihan hyvä jengi on kasassa. Törmäsen peli filosofiaan kuuluu antaa nuorille mahdollisuus koska heissä on sitä nälkää näyttää maailmalle pärjäävänsä ja onhan meillä kirsikkana kakunpäällä Tomas Zaborsky. Hyvältä näyttää nybarin kasaamaa jengi!
Ei minuakaan kiinosta panostaa yhtään rahaa IFK:n liigapeleihin mutta sen verran täytyy olla omaan seuraan kunnianhimoa että yritetään tehdä tästä CHL:stä iso juttu, ilman kannattajia tästä ei tule mitään. Mä en kestä nähdä omaa rakasta seuraani nälventyneessä liigassa. Tämä CHL on viimeinen mahdollisuus päästä Eurooppaan suomalais-omistuksessa.

Erittäin omituinen viesti vitutus ketjuun. Kävi mielessä onko Linnanvalli alkanut kirjoittamaan Jatkoaikaan nickin takaa..
Missäs on ilmoitettu, että pelaaja budjettia laskee? Mun mielestä siihen ei todellakaan ole varaa. Sitten toiseksi Nybondaksen joukkueen kasaamisessa ei ole mitään muuta kehuttavaa kuin Tomas Zaborsky, muuten joukkueesta puuttuu kokonaan balanssi.

Itse kanssa pidän siitä, että nuorille annetaan näyttö paikkoja, mutta ne paikat ei voi olla automaatio. IFK ei ole mikään kasvattaja seura vaan aina tavoite pitää olla korkealla.
Sitten mites perustelet sen, että aletaan mainostamaan vasta Syyskuussa kun kausi alkaa jo enne kuun puolta väliä? Mun mielestä se on myöhäistä. Miksi CHL mainoksia ei voinut läntätä seinällä siinä vaiheessa kun sarja alkoi?

Viestin sävy kriittiinen koska en tue sinun yltiö optimismia ensi kaudesta ellei muutoksia puolustukseen tule.
 
H

HHude93

Joo väärä aiheiseen ketjuun tuli sori, mutta huomasin että täällä oli puhe CHL:stä jne. Niin päätin osallistua keskusteluun mukaan.
Minäkin ihmettelen samaa että mikseivät mainostaneet sarjaa kun tämä alkoi? Mutta nyt vasta pelataan ensimmäinen kotipeli ja kaikella on tarkoituksensa, samaan aikaan Jokerit aloittavat KHL taivaltaan kotipeleillä joten HIFK taistelee samoista satunnais-katsojista Jokereiden kanssa europeleissä ja tiedän että ensiviikolla paukkuu mainoksia ja kovasti, saa ottaa talteen.
Myönnän olevani optimistinen, sillä mitä järkeä tässä muuten olisi? Oikeat kannattajat kannattavat joukkuetta huonollakin hetkellä. Aina uskonut!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä HIFK on panostanut CHL:ään, sekä pelillisesti että Facebookissa ja muissa somessa.

Minä olen kanssasi eri mieltä, ja perustelen tässä mielipiteeni. Ensin paneudun joukkueeseen, joka on mielestäni suuressa epäbalanssissa:

- Sentterit ovat paperilla erinomaiset, mutta minun mielestäni sentteristön kokoamisessa on roolituksen kanssa ongelmia, koska Ramu, Elkins ja Kuparinen kaipaavat kaikki kärkisenttereiden peliminuutteja, jotta heistä saataisiin se paras osaaminen irti. Jos joku noista edellä mainituista suostuu roolinsa pienentymiseen mukisematta, niin silloin meillä on käsissä timanttinen sentterikolmikko, mutta minulla tulee pakostikin mieleen Petun kausi jolloin kauteen lähdettiin sentterinelikolla Mikke-Hirso-PW-Liivik, ja tuolloinhan Hirso jäi ihan statistin rooliin, eikä hän saanut itsestään mitään irti.
- Laituriosastolla taas kärkilaitureita edustaa Zaborsky ja Puustinen, joista myös ensiksi mainittu on erinomainen vahvistus kunnossa ollessaan. Sen enempää piruja seinille maalaamatta totean, että Zabo on näyttänyt vähän pulskanpuoleiselta, eikä hän ole onnistunut treenimatseissa lähellekään odotetulla tavalla. Partanen ja Luttinen täyttänevät myös roolinsa 2.-3. ketjun laitahyökkääjinä, mutta sitten alkaakin kysymysmerkit. Eli lopuista laitureista Raskin, Leinosen, Ikosen, Lambergin ja Leinon on lähes jokaisen breikattava, jotta alemmista ketjuista saataisiin myös tehoja irti, vaikkakin Leino on jo näyttänyt potentiaaliansa. Tämän lisäksi laituriosastolle on hankittava ainakin yksi 1.-2. ketjun laitahyökkääjä.
- Pakisto on suoraan sanoen aivan surkea. Söderholm on Stigun sanoin ainoa, jolta voidaan aivan 100-varmasti odottaa suurta panosta, mutta myös Taipalus tuntuisi olevan täsmähaku pakistoon. Grillfors on ollut todella suuri pettymys toistaiseksi, ja avainpuolustajiksi hankitut Auvitu sekä Honkaheimo ovat molemmat kärsineet aiemmilla kausilla loukkaantumisista, eikä kaudet HIFK:ssa tuntuisi kuluvan tästä poiketen. Näin ollen HIFK:n viidestä näennäisesti liigatason puolustajista ainoastaan kolmelta on lupa odottaa lähes täysiä otteluita HIFK-nutussa, ja näitä tyhjiä tontteja on paikkaamassa täysin raakileet nuorehkot puolustajamme, joilta ei treenimatseja, sekä liigamatseja todistettua tulisi olla mitään asiaa pelaavaan kokoonpanoon. Puolustuksesta puuttuu siis numerollisestikin 1-2 korin puolustaja sekä kolmosparin kovaa pelaava puolustaja.
- Maalivahtien osalta ainoa oikea vaihtoehto oli lähteä kauteen Husso 1. kassarina, mutta minä olisin valinnut Hussolle 2. maalivahdiksi, jonkun kokeneen tandemin kokemattoman Lankisen sijasta. Orelta on aivan turha odottaa yhtään mitään, sillä nähdyn perusteella kyseessä on Mestis-tason kassari, jolla ei tulisi olla Liigaan mitään asiaa. Minun mielestäni siis maalivahtiosastolta puuttuu tandemkassari Hussolle, vaikka meillä onkin myös sopimukset Lankisen ja Oren (huoh) kanssa.
- Valmennus on lähtökohtaisesti ok, ja pelikin on näyttänyt ihan kivalta, vaikkakin rosterin vajaavaisuus on selvästi vaikuttanut omissa heilumisen määrään.
- Summasummarum = HIFK pelaa jo alkaneena kautena sekä CHL:ää, että Liigaa, mutta siitä huolimatta joukkue ei ole yhtään parempi kuin viimekään vuotena tähän aikaan kaudesta. CHL:n olisi pitänyt panostaa joukkueen osalta paljon enemmän, niin leveyden kuin kärkiosaamisen osalta, ja siksi en osaa olla tyytyväinen valloilla olevaan tilanteeseen. Joukkueessa on aivan liikaa kysymysmerkkejä.


CHL:n mainostuksesta taas... Missä sitä on mainostettu? Minä seuraan kaikkia HIFK:n sosiaalisia medioita, eikä sitä ole sielläkään sen kummemmin hehkutettu, katukuvasta ja muusta mediasta nyt puhumattakaan. Verrataan tilannetta nyt vaikka Jokereiden KHL-siirtoon, josta puhuu ihan kaikki, joka helvetin media, tuularit, ihan kaikki. HIFK:lle aukeni uusi markkinarako Jokereiden siirron seurauksena, mutta tätä ei ole hyödynnetty mitenkään, vaan HIFK on toiminut täysin samalla tavalla kuin aikaisempinakin kausina, mikä ei ole, nyt valloilla olevan tilanteen vuoksi, millään mittareilla hyväksyttävää.

HIFK on tällä hetkellä häviämässä ihan kardinaalisesti Jokereille medianäkyvyydessä ja ulospäin tilanne näyttää siltä, ettei HIFK edes yritä taistella tätä vastaan. Jos HIFK tosiaan alkaa mainostamaan CHL:ää vasta ensi viikolla, niin minun mielestäni ollaan auttamatta myöhässä. Siis CHL alkoi jo, ja sitä olisi pitänyt mainostaa, joka helvetin tuutista paljon aiemmin, jotta ihmiset edes tietäisivät tämmöisen turneen olevan käynnissä. Tavallinen kaduntallaaja ei edes tiedä CHL:n olevan olemassa, kun taas se samainen kaveri tietää aivan taatusti Jokereiden KHL-siirrosta. Eikö niiden hälytyskellojen pitäisi jo alkaa soimaan?

Kaiholla muistelen kevättä 2011, jolloin HIFK:n tulevaisuus näytti niiiiiiiin valoisalta.

E: onneksi ollaan negaketjussa... Täällähän saa negailla?
 
Viimeksi muokattu:

Rondine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ottakaa iisisti toverit & kamraatit! Mä oon kanssa ymmärtänyt että KHL on sekä eurooppalainen että aasialainen sarja. Mua se ei todellakaan kiinosta kun on osa ulkopolitiikkaa, eikä oma rakas seurani (HIFK)pelaa siellä, ja hyvä niin! Jonka takia odotan joskus CHL:n ottavan paikkansa pysyvästi Euroopan kiekkokartoilta. Mietitäänpä mitä järkeä olisi rakentaa Helsinki Garden jos suunitteilla olisi pelata vain kansallista kasvatusliigaa? Yleisöä ei tule enää, (Jokereiden lähdettyä) niin paljon katsomaan pelejä kansallisessa kasvatusliigassa että saataisiin koskaan hallia loppuunmyytyä. Joten onhan se ilmiselvä että CHL on tulevaisuuden tavoite, johan tämän myönsi Timo Everikin jossain haastattelussa. Kansainvälisissä peleissä halli tullaan myymään lähes joka kerta loppuun. Saa ottaa talteen. Mutta niinkuin joku sanoi tässä menee se 5vuotta, jonka jälkeen tästä tulee jokapäiväinen eurooppalainen kiekkosarja. Hyvää kannattaa odottaa, miettikää kamraatit miten hyvältä se tuntuu kun ME kaikki ollaan menty hallille kannattaa omiaan CHL'ssä ja tulee The tiedote: Helsingin IFK siirtyy CHL:ään. Me fanit/kannattajat ollaan tehty se kaikki työ, menty hallille, tehty tästä iso juttu ja näytetty että täällä päin maailmaa todellakin löytyy kiinnostusta kansainvälisistä peleistä! #kaikkihallille

En laske Venäjää Eurooppaan tai eurooppalaiseksi. Se on jotain ihan muuta. Pellet pelaa siis venäläisiä ja aasialaisia vastaan pelinsä. Pelatkoon ihan sama ja ihmettelen jos jotain kiinnostaa.
 

Rondine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä HIFK on panostanut CHL:ään, sekä pelillisesti että Facebookissa ja muissa somessa. Ensiviikolla tulee HIFK:n CHL aiheinen mainos kun himapelit alkaa, täytyy muistaa että elokuussa ei olla Suomessa viellä lätkä hurmoksessa, nyt on syyskuu kiekkohurmos alkaa ja mainoksia alkaa tulla jokapuolelle Stadiin.
Täytyy muistaa että viimekauden tappioiden takia IFK on ottanut opikseen ja pienentänyt pelaajabudjettiaan tällekaudelle. Ihan hyvä jengi on kasassa. Törmäsen peli filosofiaan kuuluu antaa nuorille mahdollisuus koska heissä on sitä nälkää näyttää maailmalle pärjäävänsä ja onhan meillä kirsikkana kakunpäällä Tomas Zaborsky. Hyvältä näyttää nybarin kasaamaa jengi!
Ei minuakaan kiinosta panostaa yhtään rahaa IFK:n liigapeleihin mutta sen verran täytyy olla omaan seuraan kunnianhimoa että yritetään tehdä tästä CHL:stä iso juttu, ilman kannattajia tästä ei tule mitään. Mä en kestä nähdä omaa rakasta seuraani nälventyneessä liigassa. Tämä CHL on viimeinen mahdollisuus päästä Eurooppaan suomalais-omistuksessa.

Vitut se HIFK ole mitään panostanut ja sehän tässä vituttaakin. Ei mainoksia, ei näkyvyyttä. Pakisto on karmeassa tilassa. Junnuveska tarvitsee hyvän pakiston eteensä niin voi loistaakin. Junnupakisto junnuveskan edessä niin vuotaa satavarmasti. Pahimmassa tapauksessa menee itseluottamus maalivahdilta. Ja pakit ei sitä koskaan edes saa. Joskus on ollut hyvät pakit ja muistaakseni Thomas torjui paljon irtokiekkoja. Eipä haitannut kun puolustajat siivosi kiekot ja miehet. Nyt en paljoa odottele.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitut se HIFK ole mitään panostanut ja sehän tässä vituttaakin. Ei mainoksia, ei näkyvyyttä. Pakisto on karmeassa tilassa. Junnuveska tarvitsee hyvän pakiston eteensä niin voi loistaakin. Junnupakisto junnuveskan edessä niin vuotaa satavarmasti. Pahimmassa tapauksessa menee itseluottamus maalivahdilta. Ja pakit ei sitä koskaan edes saa. Joskus on ollut hyvät pakit ja muistaakseni Thomas torjui paljon irtokiekkoja. Eipä haitannut kun puolustajat siivosi kiekot ja miehet. Nyt en paljoa odottele.

Sen verran on pakko korjata vaikka itsekin pakistoon kaipaan vahvistuksia. Se ns junnuveska on vasta kakkonen Hussohan sielä normaalisti pelaa maalissa.
 

faro

Jäsen
En laske Venäjää Eurooppaan tai eurooppalaiseksi. Se on jotain ihan muuta. Pellet pelaa siis venäläisiä ja aasialaisia vastaan pelinsä. Pelatkoon ihan sama ja ihmettelen jos jotain kiinnostaa.

Sillä nyt ei ole mitään vitun väliä miellätkö sinä KHL:n Eurooppalaiseksi sarjaksi vai et. Vaikka olet kuinka jyrkästi sitä mieltä, asia ei muutu faktaksi.

Mielestäsi siis myös esim. Slovakian, Kroatian ja Latvian joukkueet lasketaan venäläisiksi tai aasialaisiksi?

Jos näin on, niin suosittelen, että kävisit edes sen peruskoulun loppuun asti.
 
Viimeksi muokattu:

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sillä nyt ei ole mitään vitun väliä miellätkö sinä KHL:n Eurooppalaiseksi sarjaksi vai et. Vaikka olet kuinka jyrkästi sitä mieltä, asia ei muutu faktaksi.

Mielestäsi siis myös esim. Slovakian, Kroatian ja Latvian joukkueet lasketaan venäläisiksi tai aasialaisiksi?

Venäjä ja venäläiset eivät itse kaiketi kyllä laske itseään "eurooppalaisiksi", mutta toki vielä vähemmän aasialaisiksi.

Mitä mainitsemiin maihin tulee, ovat ne eurooppalaisia ja joukkueiden kotipaikat euroopassa, mutta osaatko kertoa ovatko ne venäläisellä rahalla ostettu KHL:ään, ja venäläisrllä rahalla ylläpidettyjä? Jollei, niin hattua päästä Kroatian kiekkobuumille!
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eurooppalainen vai aasialainen, se ja sama, meidän suomalaistenkin eurooppalaisuus on "geneettiseltä" kantilta kyseenalainen.

Jokainen suhtautuu näihin juttuihin omien tietojen, periaatteiden, näkemysten ja halujen mukaan, mutta minä en halua, että rakas Helsingin IFK on missään tekemisissä KHL:n kanssa, kyseisen sarjan - uskomieni - taustojen ja todellisten tarkoitusperien takia. Jokerit toimikoon rauhassa välineenä venäläisille ja Jokerifanit hyödyllisinä idiootteina - ei häiritse minua millään tavalla.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Minkä ihmeen takia täällä HIFK;n osiossa käsitellään narreja näin paljon? Onko HIFK;lla pullat niin hyvin uunissa että oman jengin touhu ei herätä vitutusta? Minua vituttaa. Vituttaa että joukkue on edelleen keskeneräinen ja huonosti kasattu pakiston ja mv-puolen suhteen. Ihan sama miten narreilla menee ja mikä heissä vituttaa. Soutakoot siellä Putinin veneessä. Se uppoaa vielä.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa mieltä Kyynarin kanssa. Paitsi mv-puolesta. Lunkka on ansainnu mun luoton ja muistaen mitä teki mm. Ortion kanssa, en ole pätkääkään huolissani Husso-Lankinen duosta. Ore on sitten ihan toinen juttu.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Minkä ihmeen takia täällä HIFK;n osiossa käsitellään narreja näin paljon? Onko HIFK;lla pullat niin hyvin uunissa että oman jengin touhu ei herätä vitutusta?

Itse olen tulkinnut asian niin, että varsinaisesti Jokerit ei ole vitutuksen perimmäinen syy. Pikemminkin monia vituttaa se, kuinka Jokerien muutoksen yhteydessä HIFK on jämähtänyt telineisiin sen sijaan, että olisi taistellut vastaan. Uusia mahdollisuuksia se ei ole käyttänyt eikä toiminut uusia uhkakuvia vastaan; se on jatkanut kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Jotenkin näin täältä toisesta leiristä on ollut erikoista katsella tuota HIFK:n toimintaa. Monina aiempina vuosina te veitte meitä markkinoinnissa 6-0. Viimeisinä vuosina ero alkoi mielestäni kaventua, mutta tämän kauden kynnyksellä asetelma on kääntynyt täysin päälaelleen. Tämä siis sellaisena hetkenä, jolloin helsinkiläisessä kiekkoilussa tapahtui suurin muutos tällä vuosituhannella, Venäjän imago on jopa historiallisen huono ja jokerileiri oli pitkään jakautunut eri leireihin. Tuossa 6kk takaperin mä odottelin HIFK:n puskevan päälle sellaisella vimmalla, että dinotkin heräisivät tähän päivään ja muuttuneeseen maailmaan. Mutta ei, jengiin ei ole panostettu erityisemmin, markkinointi on nollaluokkaa ja esimerkiksi sen hehkutetun CHL:n markkinoinnin osalta juna meni jo.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Minkä ihmeen takia täällä HIFK;n osiossa käsitellään narreja näin paljon? Onko HIFK;lla pullat niin hyvin uunissa että oman jengin touhu ei herätä vitutusta? Minua vituttaa. Vituttaa että joukkue on edelleen keskeneräinen ja huonosti kasattu pakiston ja mv-puolen suhteen. Ihan sama miten narreilla menee ja mikä heissä vituttaa. Soutakoot siellä Putinin veneessä. Se uppoaa vielä.

Parahin Kyynikko,

ensinnäkin, olen todella usein samaa mieltä kanssasi, niin IFK:n asoista kuin muutenkin,

Toiseksi, Jokereista kirjoitellaan täällä yksinkertaisesti siksi, että teidän puolen kirjoittajat ottavat Jokerien asiat esiin niin usein. Miksi? Sitä en tiedä, mutta toisaalta ymmärrän... Kyllä minuakin kiinnostaa HIFK:n asiat edelleen. Olen seurannut toimianne tänä kesänä aikaisempaa suuremmalla mielenkiinnolla. Lopputulokseen suhtaudun puhtaasti huvittuneena: mitään pyrkimystä Stadin ainoaksi kiekkoseuraksi ei ole markkinointimielessä näkynyt.

Kolmanneksi, voi olla, että Jokerien KHL-vene uppoaa nopeasti, mutta mielestäni IFK:n markkinointikoneiston ei pitäisi tuudittautua tähän, sillä kukaan ei tiedä Jokerien KHL-taipaleesta mitään ja toistaiseksi ainoa fakta on, että samalla talousalueella operoiva Joierit vie teitä markkinointimielessä kuin muutenkin
100-0. Näin ollen en ihmettele, että KHL-Narrit mainitaan keskustelussanne useammin kuin usea teistä toivoo.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös