Mua vituttaa se, että Matikainen valittiin vain ilmeisesti sukunimensä perusteella IFK:ta valmentamaan.
Mua vituttaa myös se, että Wärn pelaa Pelicansissa.
Mua vituttaa se, ettei syksyllä muka saa tai pidä tai ole pakko menestyä, vaikka ollaan hallitseva Suomen mestari, joukkue on pysynyt about samana ja meidän pitäisi pyyhkiä muilla lattioita. Niin se paskansyönti äkkiä vaikuttaa.
Mua vituttaa se, että keskitytään jauhamaan jostain Junnosta, vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa Kalpan asiat.
Mua vituttaa se, ettei saada uutta hallia, jossa olisi edes suhtkoht inhimilliset olosuhteet katella pelejä.
Mua vituttaa Jarkko Ruutu, sm-liigan persuhakkarainen.
Mua vituttaa myöskin Salonojan itkeminen, vaikkei se IFK-asioita olekaan. Tekisi jotain sen eteen, että Bluesista tulisi jotain.
Mua vituttaa se, ettei tiedoteta pelaajien vammoista.
Mua vituttaa se, ettei IFK:n fanikamoja ole edelleenkään kunnolla myynnissä Stockmannilla tai urheilukaupoissa. Olisin ostanut jo aika päivää sitten mestaruuslippiksen, kaulaliinan etc. sälää, mutta kun niitä ei myydä missään. En lähde minnekään epämääräiseen Ksb-sportiin vartavasten asioimaan.
Mua vituttaa se, ettei Nybari lyö julkisesti nyrkkiä pöytään ja sano, että sarjasijoitus on surkea. Nyt tulee sellainen kuva, ettei haetakaan menestystä.
Mua vituttaa se, että Matikainen on valmentajana, tuliko se aiemmin sanottua. No toistan silti
Mua vituttaa se, että Matikainen on valmentajana.