Nyt just vituttaa!

  • 2 584 677
  • 12 214

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Hyvä BOL! Just näin. Sama vituttaa minuakin. Kalpa persraiskaa meidät pojat tänään. En oikein tykkää siitä että HIFK on päästetty tilanteeseen jossa junttieinarit käy viemässä pisteet Nordikselta.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja sitten kompataan kyynikkoa näistä juntieinareista. Juuri tätä olen ihmetellyt että siellä maakunnissa kyllä peli sujuu vaikka valkku on vaihtunut, ja miehistökään ei ole ihan samaa kaliiberia. Prkl!

..ai niin! Vituttaa!

ps. missä on Rafalski?
 

scholl

Jäsen
Mua vituttaa se, että Matikainen valittiin vain ilmeisesti sukunimensä perusteella IFK:ta valmentamaan.

Mua vituttaa myös se, että Wärn pelaa Pelicansissa.

Mua vituttaa se, ettei syksyllä muka saa tai pidä tai ole pakko menestyä, vaikka ollaan hallitseva Suomen mestari, joukkue on pysynyt about samana ja meidän pitäisi pyyhkiä muilla lattioita. Niin se paskansyönti äkkiä vaikuttaa.

Mua vituttaa se, että keskitytään jauhamaan jostain Junnosta, vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa Kalpan asiat.

Mua vituttaa se, ettei saada uutta hallia, jossa olisi edes suhtkoht inhimilliset olosuhteet katella pelejä.

Mua vituttaa Jarkko Ruutu, sm-liigan persuhakkarainen.

Mua vituttaa myöskin Salonojan itkeminen, vaikkei se IFK-asioita olekaan. Tekisi jotain sen eteen, että Bluesista tulisi jotain.

Mua vituttaa se, ettei tiedoteta pelaajien vammoista.

Mua vituttaa se, ettei IFK:n fanikamoja ole edelleenkään kunnolla myynnissä Stockmannilla tai urheilukaupoissa. Olisin ostanut jo aika päivää sitten mestaruuslippiksen, kaulaliinan etc. sälää, mutta kun niitä ei myydä missään. En lähde minnekään epämääräiseen Ksb-sportiin vartavasten asioimaan.

Mua vituttaa se, ettei Nybari lyö julkisesti nyrkkiä pöytään ja sano, että sarjasijoitus on surkea. Nyt tulee sellainen kuva, ettei haetakaan menestystä.

Mua vituttaa se, että Matikainen on valmentajana, tuliko se aiemmin sanottua. No toistan silti

Mua vituttaa se, että Matikainen on valmentajana.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mitä VITTUA? Mikä Hirson Ilves-diili? Herättäkää mut tästä pahasta unesta. Johan sai kaveri aikaa näyttää, peräti 9 matsin verran. Jos Ilari Filppulalle pistettäisiin laidoille Turo Järvinen ja Jerry Ahtola, kukaan ei uskoisi, että keskellä pelaa eräs liigan tasokkaimmista senttereistä. Ja mitähän vittua Ipasta saisi vaihtokaupassa? Villi veikkaus: kookas ajokoiralaituri.

Ja mua ihmetyttää, kun mixua ei vituta, mutta luotan kyllä siihen, että pohjimmiltaan vanha kunnon mixu on kuitenkin entisellään. Kuopion kalakukot ovat vituttaneet mua aina, silleen pienellä tavalla. Malliesimerkki joukkueesta, joka tulee kohdattua 4 kertaa kaudessa jolloin aina muistaa, että nuokin ovat olemassa ja ovatpa ärsyttäviä mikkihiiriä. Muun 56 kierroksen ajan en muista koko joukkuetta tai niiden sarjasijoitusta. Kun lähdin perjantaisesta Jyp-matsista pari vkoa sitten, vannoin, että en enää tulee perjantaimatseihin ennenkuin pelaamiseen tulee joku tolkku. Mulla ei ole läheskään aina perjantai / lauantai vapaana muutenkaan ja jos on, olen pitänyt sitä ihan juhlana, että pääsee Nordikselle. Jumala, tuo maailman johtava aikataulujärjestäjä, on päättänyt, että mulla on tänään kuitenkin mahdollisuus perjantain himamatsiin ja totta munassa vastaan tulee Kalpa. Sami Kapanen on ainoa kiinnostava pelaaja siellä. Niin, mua vituttaa myös itseni - en pysty varmastikaan pitämään lupaustani olla menemättä perjantaimatsiin.
 

scholl

Jäsen
Mitä VITTUA? Mikä Hirson Ilves-diili? Herättäkää mut tästä pahasta unesta. Johan sai kaveri aikaa näyttää, peräti 9 matsin verran. Jos Ilari Filppulalle pistettäisiin laidoille Turo Järvinen ja Jerry Ahtola, kukaan ei uskoisi, että keskellä pelaa eräs liigan tasokkaimmista senttereistä. Ja mitähän vittua Ipasta saisi vaihtokaupassa? Villi veikkaus: kookas ajokoiralaituri.

Iltalehti kertoo, että Järventie on flopannut siellä. Niinpä eiköhän siinä valmistella Hirso - Järventie -treidiä. Nokkelimmat toki tajuavat, että Järventie siirtyi meiltä hetki sitten Ipaan huikealla 0 euron siirtosummalla. No onhan meillä sitten 100x parempi pakki kuin Pesonen on hyökkääjänä eli Mara Järventie, jonka muutenkin pitäisi olla jo rivissä, kun oli sopimus.

Tulee mieleen Floridan treidit, joilla saatiin Luongo ja kumppanit ulos ja pelkkää skeidaa tilalle kuten 7 pelin Todd Bertuzzi, joka sitten annettiin veke about ilmaiseksi. Vituttaa jo valmiiksi kun historia tulee toistumaan nyt Nordiksella. Edellinen Penahan antoi jo mm. Askeyn ja Charlie Cookin pois ja tilalle tuli muistaakseni jotain Ustrnul tasoa olevaa porukkaa. Nuorempi Pena tekee nyt samaa jälkeä.
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
Ja sitten kompataan kyynikkoa näistä juntieinareista. Juuri tätä olen ihmetellyt että siellä maakunnissa kyllä peli sujuu vaikka valkku on vaihtunut, ja miehistökään ei ole ihan samaa kaliiberia. Prkl!

..ai niin! Vituttaa!

ps. missä on Rafalski?

Junttieinareilla ei ole niin kirkkaat valot, pikku-Penaa häikäisee. Mua vituttaa HIFK:n toiminta nyt suunnattomasti. Hirsoa ei mihinkään saatana apinat pelisysteemi sen mukaan millasia pelaajia eikä toisinpäin. Ja todellakin onks Rafuu näkynyt??
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Junttieinareilla ei ole niin kirkkaat valot, pikku-Penaa häikäisee. Mua vituttaa HIFK:n toiminta nyt suunnattomasti. Hirsoa ei mihinkään saatana apinat pelisysteemi sen mukaan millasia pelaajia eikä toisinpäin. Ja todellakin onks Rafuu näkynyt??

Rafu etsii mailojansa, koska eläköidyttyään NHL:stä, hän laittoi ne varmaan säilöön eikä tällä hetkellä muista mihin. VOI VITTU!
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Tässä on pelkona se että HIFK vaihtaa Hirson päittäin vaikkapa juuri Maran kanssa. Lämmittää tämän kauden, mutta entä sen jälkeen? MG lähtee, ja entä jos PW vetää mielettömän loppukauden ja lähtee myös? Ja Hirso tekee Ipan kanssa jo ensi keväänä jatkosopimuksen. Siinä sitten ollaan. Miinus 3 kpl sentteriä. Ja niitähän Nybari löytää, eiks juu? Ykkösluokan senttereitähän suorastaan vilisee joka nurkassa. Kyllä HIFK kusee alleen taas kerran! Vituttaa jo etukäteen tulevatkin ongelmat, siis kauden 2012-2013 ongelmat. Tässä kaudessahan niitä on jo riittämiin.

Voi perse sanon mä. Kenkää kaikille.
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
Nyt vituttaa kuin pientä eläintä pajatsoa tyhjennetään. Niinkuin Kyynikko sanoi kenkää kaikille...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ah miten mahtavaa...siis oisko Hirso vs. Mara? Pitkällä tähtäimellä HIFK häviäisi tämän vaihtokaupan 100-0. Mara pelailee viimeistä kauttaan, korkeintaan ehkä yksi enää tähän päälle. Näin olen ymmärtänyt. Ja olen myös ymmärtänyt, että Ville ja Kibe pelaavat viimeistä kauttaan. Saa korjata toki. Mutta leikitäänpä nyt, että ollaan ensi syksyssä ja vilkaistaan jo etukäteen HIFK:n lähtijöiden listaa malliin worst case scenario:

-Micke > NHL
-Kibe > lopettaa
-Ville > lopettaa
-Mara > lopettaa
-PW > vaihtaa maisemaa

Ykkössentterin paikasta kilpailevat Liivik ja Piiparinen. Vaikea valinta. Olisikohan Töykkälä ja Hacker vapaina?
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
Nyt ei ole lääkitys kohdallaan pikku-Penalla ja Nybarilla. Tuhoatte nyt hetkessä mitä on saatu aikaiseksi 3 viime vuonna. Hävetkää saatana!!!
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ah miten mahtavaa...siis oisko Hirso vs. Mara?

Mä en kyllä usko ollenkaan tähän Hirso Ilvekseen huttuun. Ja huhussahan puhuttiin vielä, että jouluun asti. Ilves siis alkaisi HIFK:n farmijengiksi? Kaiken lisäksi Hirson ei ole pakko lähteä mihinkään muualle kuin katsomoon.

Noh, en usko tähän juttuun edes vähää alusta, niin turha sen kummemmin spekuloida. Ei se penkin takana seisova Chewbacan näköinen kaveri voi olla niin pässi, että ajaisi tällaista ratkaisua. Tai sitten Wookielta on aika tavalla helmet hukassa.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Vittu, että vituttaa tällä hetkellä tämä meno. Keskiviikon narri-voiton jälkeen ajattelin, että jokohan se aukeisi niin vittua käteen. Olisko liikaa vaadittu, että tulisi edes pari voittoa putkeen. Ai niin sulla on Matikainen se rakennusvaihe edelleen. Paskat sanon minä. Ketä pistetään seuraavaksi pihalle. Jokohan kannattais sitä Kimiäkin kokeilla tossa kakkosessa. Ei se ainakaan huonommaksi mennä.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kai sinne muutama puukäsi vielä mahtuisi jengiin. Kysytään josko vaikka Tuomaisella olisi sukulaisia tai kavereita.

Vituttaa todella kybällä että ensi kaudella meillä ei ole Mickeä, ja tälläkin kaudella on ihan turhaan koska näyttäisi tulevan taas kuuluisa välivuosi...tai kolmetoistakin!

Toisaalta mua myös vituttaa että eipä auttanut nimet selässäkään tänään(kään) kun oikein yksi maali saatiin aikaiseksi! Kotona!!! V..tu sanon ma!

Mua vitutta myös että kalpassa pelaa muuan Ahonen jolle IFK ei löytänyt käyttöä, koska ei juuri koskaan oikeastaan annettu edes mahdollisuutta.

Mua vituttaa myös että juuri nyt Riksmanillakin on joku ongelma jonka vuoksi vois laitta filaan hirson kanssa! Tai...no pistetään sekin samoin tien ilvekseen. VOidaan ottaa sinne se vaneriukko kultaiselta 70-luvulta, jota silloin väliajoilla nosteltiin maaliin kun jengi sai ammuskella jossain rankkukisassa kiekkoja maaliin.

Samoin mua vituttaa nyt ihan yli kaiken ees nähä sen fuc...g poliisin naamaa jota meillä valkuksi nimitellään.

Junttieinaripistelinko IFK taas vauhdissa, ja sekin vituttaa. Mee sää nyt JHag vaikka valkuksi sinne. Ei se ainakaan voi huonommin enää mennä!!PRKL!!
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin kuvittelin, että viime kauden mestaruuden jälkeen maajoukkuekoutsi tulee ja laittaa pelin sellaiseen malliin, että marssitaan voitosta toiseen. Lisäksi kuvittelin, että hyvänä psyykkaajana tunnettu (???) Matkainen saisi ladattua jengiin sellaisen raivon, että taklauksien jälkeen vastustajia kaavittaisiin puukolla irti laidoista. Tilasin Urholta 25 ottelun sarjakortin, jotta näen voittomarssin ja lihamyllykiekon liikkuvana kuvana.

Kolme vai neljä peliä olen katsonut ja pettynyt joka kerta. Luulin näkeväni fyysistä kiekkoa hyvällä liikkeellä varustettuna, mutta jotain helvetin hidastettua hiihtelyä sieltä on aina näkynyt. V*tuttaa about kaikki.
 
Mutta leikitäänpä nyt, että ollaan ensi syksyssä ja vilkaistaan jo etukäteen HIFK:n lähtijöiden listaa malliin worst case scenario:

-Micke > NHL
-Kibe > lopettaa
-Ville > lopettaa
-Mara > lopettaa
-PW > vaihtaa maisemaa

Ei nyt ole tosiaankaan tarkoitus ilkkua tai muutenkaan leijua täällä, mutta naapuria benchmarkkina pitävänä väkisinkin katsonut teidän rosteria myös tulevaisuutta silmällä pitäen ja varsinkin tämän kauden edesottamuksiin peilaten yllämainittu tilanne haiskahtaa katastrofaaliselta ensi kautta silmällä pitäen. Tällä kaudella Petulla on vielä työrauha Micken ja Peltosen tehojen myötä, ehkä pitkällekin asti, mutta ensi kaudella koko joukkueen henkinen ja pelillinen selkäranka yksinkertaisesti katoaa kokonaan eikä sitä hankinnoilla korvata. Nybari varmasti löytää nimellisesti kovat korvaajat lähtijöille, mutta eihän yllä mainittuja nimiä oikeasti voida korvata millään ilveellä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iiiiiihan snadisti vituttaa kun jengi kerää pisteitä aivan saatanan nihkeään tahtiin ja voittomatsia seuraa nykytrendin mukaisesti aina romahdus ja tappiopeli.

Nyt jumalauta ne rivit kuntoon niin voi taas edes vähän paremmilla mielin iskeä sen punaisen IFK-pipon päivittäin päähänsä kylmenevien kelien johdosta. Nyt pitää pelata ja rankaista vastustajaa jokaikisesta virheestä, eli ei siis muuta kuin armotonta peliä ja menestystä!
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Yks nimi, joka on tuttu meille kaikille jo monilta vuosilta ja jätän tosta otsikosta ton "vähän" pois ja lisään sen paikalle "ihan törkeen paljon".

MATIKAINEN
 
Nyt vittu PikkuPena hereille!

- 14 ylivoimaa peräkkäin ilman maalia!
- Kousalla 1/25 vedoista maalia kohti
- Joka viides syöttö syötetään & vastaanotetaan hallitusti, kun lähdetään omista
- 2 maalia kahteen otteluun - Hirso viltissä
- Syötöt tulevat järjestäen paikallaan seisovalle pelaajalle
- Näennäisellä hallinnalla ei saa pisteitä

Tulkaa esiin, jos joku on sitä mieltä, että Petu Matikainen hoitaa oikeasti hommansa hyvin? Kovin pitkään mä en ainakaan maksa enää lipuista, jos tarjolla on vastaavaa paskaa, kuin ollut tällä kaudella.

Edit: Laitas PenaJr. seuraavaan peliin taas muutama pelaaja vilttiin, kai siellä junnuissa vielä pelaajia on? Tai ainakin Paunio. Kakkosketjuksi Paunio - Vaenerberg - Embrich, kyllä ihan vitun varmasti pistetili karttuu, kun tarpeeksi kauan vaihdellaan niitä ketjuja. Mitä vitun ideaa pitää mestaruuden ratkaissutta Granlund - Peltosta yhdessä? Onko Petu oikeasti noin vitun tyhmä?
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu!!! Saatana! Surkeeta!

Mun tekis mieli kaapata joukkueen dösä ja lukea heille vittumaisella äänensävyllä Jatkoajan keskustelupalstaa. Voimme aloittaa vaikka Pentti Matikaisesta ja jatkaa Petri Matikaisen kautta muihin ketjuihin, missä sivutaan nykyjoukkuettamme. Retki loppuu, kun kaikki viestit on luettu.

Vittu, mitä paskaa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tällä hetkellä vituttaa joukkue nimeltä IFK kokonaisuudessaan! Ei minkäänlaista ammattiylpeyttä, ei Lukon tasoiselle jengille voi hävitä...

Yksittäisistä asioista vituttaa:

- Tuohilampi, joka on aivan väärässä sarjassa. Täysi turisti, joka saa Haveriset&co näyttämään liigapakeilta.

- Ylivoima

- Pelikirja, jota ei ole.
 

Joe Cool

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ottaa daijuun eikä ihan snadisti

Jengin rosteri on paras aikoihin, takana mestaruus ja fanit takana.

Miten vitussa voidaan kausi aloittaa tällaisella paskalla? Livenä nähtynä molemmat narrimatsit Hareenalla ja muut tsiigattu radiosta ja koosteista.

Pelissä ei ole mitään järkeä!

Onko Penan eväät syöty vai hyppiikö ego pelaajien naamaan? Peli on Alpo-kiekkoakin paskepaa.

Kuten jo monessa ketjussa ja viestissä on todettu ei jengillä ole hajuakaan pelisysteemistä, kukaan ei tiedä missä omien kundien pitäis olla vaan aina pitää nostella päätä ja tsiigailla ja zum kaveri on iholla, paniikkipurku ja juoksuun.

Vittu että ottaa daijuun vanhaa äijää.

Joe-setä
 

DreamHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Petu pilaa meidän jengin. Jos Niinimaa tulee niin en tällä kaudella astu 500 m lähemmäksi jäähallia. Nämä kaksi ei vaan tule ikinä sopimaan HIFKiin. Onko tämä meidän HIFK?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös