Nyt just vituttaa
- se, että narrit tasotti pelin tuomarien avustuksella. Miten voi saada jäähyn vastustajan mailan nostamisesta?
- edelliseen liittyen se, että SM-liigassa ei voi olla ammatti- tai edes ammattimaisia tuomareita
- se, että IFK on sarjan hännillä eikä kärjessä
- se, että Hirso on viltissä
- se, että kun yhden Matikaisen perinnöstä on päästy eroon, on toinen saamassa IFK:n yhtä surkeaan jamaan
- ennen kaikkea se, että mua on tänä syksynä kiinnostanut lätkä vähemmän kuin moneen vuoteen kiitos IFK:n surkean aloituksen. Mua ei siis juurikaan jaksa hetkauttaa se, häviääkö IFK vai voittaako, koska voiton tuoman pienen ilontunteen tukahduttaa pelko siitä, että seuraava matsi hävitään aivan pystyyn, kuten sitten käykin. Siis mua ei kiinnosta rakkaan seuran tilanne, koska nää tappiot masentaa niin suuresti, että on helpompi olla välittämättä! Siis vittu onhan tää aivan järkyttävää, että lätkä on käymässä taas kerran yhdentekeväksi ja yksistään siinä olisi riittävästi aihetta vaihtaa valmentaja. Valmentajan tehtävänä on saada pelaajista paras mahdollinen suoritus irti, mutta tää Sparta ei saa joukkueesta mitään irti!
- niin ja tietysti vielä se, että Rudi skulaa narreissa eikä vaakunapaidassa.