StadinSeebra
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, NJ Devils
Vituttaa se miten IFK ja Liiga yrittää pilata koko mielenkiinnon tätä lajia kohtaan kaiken maailman Pesosilla ja paska dumareilla.
Ja sitten sekin vituttaa, että IFK vain hymistelee ja myötäilee kaudesta toiseen tämän saman paskan kanssa. Peltosen pitäisi antaa palaa kunnolla lehdistötilaisuudessa ja sanoa, että tällainen puuhastelu ei vittu vetele, siellä on maksavia katsojia yleisössä. Tulkoot sakkoja, aivan sama. Tuollaisella jees jees -meiningillä varmistetaan lähinnä se, ettei mikään muutu ja samat amatöörit saavat jatkaa puuhasteluaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.Vitutuskäyrä ihan ultimaattumeissa tästä tuomaritasosta.
Mua vituttaa Muuli. Vittu omalla jengillä ihan saatanan repaleinen kokoonpano, ja sitten tämä valopää päättää erän päätyttyä hankkia ihan vitun tyhmän ja täysin ansaitun rangaistuksen. Ja kehtaa vielä sössöttää dumareille tuon kohtauksen jälkeen. Siinä sitä varsinaista johtajuutta tohon jengiin.
Ja jos se olis olut joku muu sä kusisit hunajaa.
Tämä. Annan pelaajille ja tietyllä tavalla myös Peltoselle puhtaat paperit näistä kahdesta pelistä. Hyvä taisteluilme, mutta ei näillä Mestis-/junnu-tason kokoonpanoilla ole kyllä aitoja mahdollisuuksia kamppailla pisteistä liigatason joukkueita vastaan.Saadaan juuri sitä mitä ansaitaankin. Ei näin vajaalla rosterilla voi vaan pärjätä pitkässä juoksussa. Posia voi ihan rehellisesti antaa niin eilen kuin tänäänkin pelaajille hyvästä asenteesta, mutta ylemmät portaat eivät anna työkaluja parempaan tulokseen.
Tämä! Olin ihan varma että tilanne katsotaan vielä videolta, että tuleeko vain kakkonen vai vitonen ja ulos. Tulos oli 0 min. WTF?Kysymys. Eikö Talajan taklaus (Kodytekkiin) ollut selvä päätaklaus? Kodytek meni kyllä hieman kyyryyn mutta siitä huolimatta mielestäni aivan selvä tapaus ja vastaava kun Melartin eilinen törttöily. Eikö tuomarit nähneet siinä mitään vaan menikö niiltä koko taklaus ohi?
Aivan....Erik Borg. Olen mä huonoja ulkomaalaispelaajia nähnyt, mutta tämä filmaava ressukka on varmasti huonoin mitä olen nähnyt. Oikein miehekkään roolin on saanut joukkueestansa hankittua. Vähänkuin jossain isossa yhtiössä duuninasi olisi huolehtia, että toimiston vesikone toimii. Ei ollut nimittäin ensimmäinen peli missä olen nähnyt Borgin makoilevan jäänpinnassa kalastelemassa jäähyjä. En tiedä mitään halveksuttavampaa jääkiekossa kuin filmaaminen. Varsinkin nämä ketkä harrastavat sitä.
Katsoitko yhtään mihin ketjuun ratsastit vastaamaan?Aivan....
Ajetaan suoraan päähän (ei edes lähellä mitään muuta kohtaa), josta on myös kurinpidon päätös, niin sehän oli filmaus juu. Olisi saanut tulla pidempikin kakku, koska taklaus oli täysin piittaamattomuutta toisen pelaajan terveyttä kohtaan. Onneksi ei käynyt sen pahemmin, mutta olisi voinut.
Mitä siellä pääosin todettiin?Piti välillä käydä lukemassa mitä meidän elmänkolu -osasto miettii näistä muutaman päivän sisällä tapahtuneista asioista facebookin epävirallisissa faniryhmissä. Virkistävää vittuuntua välillä muustakin kun tästä organisaatiosta.
Syytettin tuomareita Kodytekin teoista, syytettiin liigaa, syytettiin sääntöjä ja kaikkea muuta kuin Kodytekiä itseään. Toki osa ymmärsi tilanteen mutta ne ketkä eivät, kirjoittavat sillä elämänkoulu kirjoitustyylillä joka sisältää vähintään 10 vihanaamaa, 12 huutomerkkiä ja 8 kirjoitusvirhettä. Toki myös henk.koht hyökkäyksiä sai osakseen ne, joiden mielestä Kodytekin saama rangaistus oli oikeutettu.Mitä siellä pääosin todettiin?
Sehän tässä vituttaakin kun ei se norsunluutornissa ketään kiinnosta. Pesosella on visio johon siellä luotetaan, kunhan se ei maksa mitään. Vittu.Mikäli Jori tai Somppi ei palaa seuraavaan peliin, niin meillä ei ole liigatason senttereitä yhtään kaukaloon.