Eikä kausarimyynti. Oma veikkaukseni on Nordiksen jäädytyskoneisto. Sitten ollaan narrien kanssa kimpassa Keravalla.Mielenkiinnolla odotan, mikä räjähtää ensi kaudella. Pistepotti ei ainakaan.
Täysin samat tunnelmat. Kuunnellessani hävityn Pelicans-sarjan jälkeen Peltosen katkeraa tilitystä ajattelin, ettei tätä suurempaa vitutusta voi enää urheilun saralla kokea. No, se olikin pientä kun on tämän jälkeen päässyt seuraamaan tulevan kauden joukkueenrakennusprosessia sekä urheilujohtajan rekryä. Salmelaisen poistuminen oli ainoa pieni valonpilkahdus kaiken synkkyyden keskellä, mutta tälläkin saralla ollaan ottamassa aivan helvetisti takapakkia mikäli kuukauden jumppaamisen tulos on joku saatanan lätkäjargonia suoltava TV-kommentaattori. Jopa Timo Jutilalla olisi ollut kattavampi CV ja oltaisiinpahan tämän jälkeen menty edes verbaalisesti eteenpäin.Ihan sama minkä ketjun täällä avaa, aina sama fiilis kuin tämän ketjun otsikolla. Jotain meni mulla tunnepuolella IFK:ta kohtaan rikki tuon hävityn pelsusarjan jälkeen. Tällä hetkellä jos näen edes meidän logon, niin siitäkin tulee sellainen hylkivä reaktio.
Vituttaa, kun ei edes vituta rakkaan seuran nykytilanne, ei vaan enää jaksa kiinnostaa tämä jatkuva sähläys. Kasarilta asti Nordiksella istuneena, alkuun pikkupoikana faijan kans, sen jälkeen teininä frendien kans, nuorena aikuisena ja sittemmin oman pojan kans, kausareista olen jo luopunut ja nyt mietin, että tilaanko edes suoratoistoa ensi kaudelle. Aikoinaan hienoja hetkiä ja tunteita antanut tämä seura, 2 mestaruutta todistanut paikan päällä, mutta nyt tarvitsen jonkinlaisen aikalisän. Ehkä sit taas joskus..
Vituttaa, kun ei edes vituta rakkaan seuran nykytilanne, ei vaan enää jaksa kiinnostaa tämä jatkuva sähläys. Kasarilta asti Nordiksella istuneena, alkuun pikkupoikana faijan kans, sen jälkeen teininä frendien kans, nuorena aikuisena ja sittemmin oman pojan kans, kausareista olen jo luopunut ja nyt mietin, että tilaanko edes suoratoistoa ensi kaudelle. Aikoinaan hienoja hetkiä ja tunteita antanut tämä seura, 2 mestaruutta todistanut paikan päällä, mutta nyt tarvitsen jonkinlaisen aikalisän. Ehkä sit taas joskus..
Valitettavan tutulta kuulostava tarina. Mulle kävi juuri noin about 10 v sitten ja vain harvoin on sen jälkeen päässyt sellaiseen vanhaan fiilikseen. 2016 se tuli ja ajoittain sen jälkeen, mutta yhä harvemmin nykyään. Viime syksylle olin rakentanut aika kovat odotukset ja pitkästä aikaa uskoin että tämä voisi olla meidän kausi. No ei ollut, ei sinne päinkään. Peltonen voi kirjeessään selitellä joukkueen tarinasta ja matkasta mitä lystää, mutta mun matka hänen kanssaan loppui tähän kevääseen. Olen kai sitten se kuuluisa feikkiheikki.
No eihän siinä kauaa mennyt, kun Klubi reagoi.... IFK pohtii vielä pari vuotta, jos salama iskisi oikeaan paikkaan...Sekasikiönä HJK pelaillut aivan paskaa futista.... IFK koettaa varmaan heittää haastetta, miten sekoillaan paremmin... raskasta aikaa. No Ägä hoitaa Klubin kuntoon, mutta meidän punaisen hallitukseen en taas luota enää pätkän vertaa.... luotan, että kokouspalkkiot tulee nostettua ylisuurilla km-korvauksilla....
Syytä Ville Peltosta eikä meitä feikkiheikkejä. Ei me olla siellä vaihtopenkin takana häpäisemässä IFK:ta.Joka aamu avaan palstan ja toivon, että palstalaiset olisivat saaneet oksentaa pettymystään jo riittävästi. Vaan ei, aivan sama itkumuuri on vastassa kuukaudesta toiseen, on sitten uutinen mikä hyvänsä. Kaikki tietävät täällä paremmin, miten IFK:ta pitäisi johtaa.
Vituttaa, ettei mistään muusta keskustella.
Mikä estää sinua kirjoittamasta tänne positiivisesti? Nyt tulit itsekin valittamaan.Joka aamu avaan palstan ja toivon, että palstalaiset olisivat saaneet oksentaa pettymystään jo riittävästi. Vaan ei, aivan sama itkumuuri on vastassa kuukaudesta toiseen, on sitten uutinen mikä hyvänsä. Kaikki tietävät täällä paremmin, miten IFK:ta pitäisi johtaa.
Se on hienoa, kun joillekin riittää keskinkertaisuus, jota HIFK tarjoaa vuodesta toiseen. Resursseja olisi paljon paljon parempaan, mutta kun on tarpeeksi tyhmiä riittävästi, jotka tuovat kassaan rahaa vuodesta toiseen, niin miksi pitäisi tähdätä parempaan?Joka aamu avaan palstan ja toivon, että palstalaiset olisivat saaneet oksentaa pettymystään jo riittävästi. Vaan ei, aivan sama itkumuuri on vastassa kuukaudesta toiseen, on sitten uutinen mikä hyvänsä. Kaikki tietävät täällä paremmin, miten IFK:ta pitäisi johtaa.
Voisiko tämä johtua siitä, ettei tämä seura ole toiminnallaan antanut aihetta juuri muuhun kuin kriittiseen keskusteluun? Jos tältä tosiasialta haluaa välttyä, niin paras keino on sammuttaa tietokone ja lähteä ulos nauttimaan kesästä.Vituttaa, ettei mistään muusta keskustella.
Itse haluaisin kyllä mahdollisuuden ja tuskin tulos ainakaan huonommaksi muuttuisi, varsinkin jos puhuttaisiin TJ:n hommista. UTJ:n hommiin tuskin itsestäni realistisesti olisi.Kaikki tietävät täällä paremmin, miten IFK:ta pitäisi johtaa.
Joka aamu avaan palstan ja toivon, että HIFK:ssa olisivat osanneet tehdä oikeat ja riittävät johtopäätökset viime kauden sukelluksen vuoksi. Vaan ei, sama puuhastelukulttuuri on vastassa kaudesta toiseen, oli vastuutehtävissä kuka hyvänsä. Kaikki näkevät ongelman, mutta HIFK:n hallitus ei sitä kykene myöntämään. Vituttaa, ettei mikään todellisuudessa muutu.Joka aamu avaan palstan ja toivon, että palstalaiset olisivat saaneet oksentaa pettymystään jo riittävästi. Vaan ei, aivan sama itkumuuri on vastassa kuukaudesta toiseen, on sitten uutinen mikä hyvänsä. Kaikki tietävät täällä paremmin, miten IFK:ta pitäisi johtaa.
Kenelle se riittää? En tunne yhtään IFK-fania, joka olisi nykytilaan tyytyväinen. En nyt kuitenkaan usko asioiden sillä muuttuvan, että valittaa koko ajan ja joka asiasta. Ja jos ei valita, on sitten mukamas tyytyväinen. Vituttaa mutkien vetäminen suoraksi.Se on hienoa, kun joillekin riittää keskinkertaisuus, jota HIFK tarjoaa vuodesta toiseen.
Taidetaan kaikki olla ihan oikeassa ketjussa - kylläkin eri syistä johtuen.Olenko mä väärässä ketjussa? Vai eikö tämä saa vituttaa? With fans like this, who needs enemies :)