Nyt just vituttaa!

  • 2 574 723
  • 12 172

Hesari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen hiihto ja painimaajoukkue
Miksi vaivaudut kommentoimaan mitään kun toistat samaa elämänkoulu -mantraa? Vai oletko juuri äsken kuullut tämän trendikkään ilmaisun? Olet trolliksi todella ajatusköyhä enkä usko, että sinua kovin pitkään täällä katsotaan.
Just. Eli HIFK-fanius=trolli. Anna mun kaikki kestää. Oletko miettinyt Jokereiden seuraamista, jos HIFK tuottaa vain pahaa oloa?
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Just. Eli HIFK-fanius=trolli. Anna mun kaikki kestää. Oletko miettinyt Jokereiden seuraamista, jos HIFK tuottaa vain pahaa oloa?
IFK ei tuota minulle pahaa oloa. Narritkin olet maininnut useasti joka vääjäämättä herättää ajatuksen, että olet narrien leivissä todella kovasti. Siitä puhe mistä puute. Nyt pitää lähteä nukkumaan, aamulla elämänkoulun valmistava päätöskoe.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Otti ja tuota... Aika hemmetinmoinen kiekkovitutus vieläkin päällä n. viikontakaisesta, vaikka se suurin sumu tietysti hälvennyt, kuten joka vuosi samaan aikaan, kun pettymystä käsitellään.

Mutta mitä on tapahtunu tälle Jatkiksen IFK-osiolle sen jälkeen? Melkonen pelto tästä tuli ihan muutamassa päivässä.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Ehkä vähän vähäpätöinen juttu mutta muutama kirjoittelija (uusia) laittanut suosikkijoukkueeksi Hifk.
Toivottavasti ei ala hiihtopainitutka värisemään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä vähän vähäpätöinen juttu mutta muutama kirjoittelija (uusia) laittanut suosikkijoukkueeksi Hifk.
Toivottavasti ei ala hiihtopainitutka värisemään.
Sain aikoinaan joltain palstatoverilta asiasta aiheellisen ja ystävällisen huomautuksen kun palstalle tulin. Jokin automaattinen tekstinsyöttöasetus tuon tekaisi.

Tästä ikuisesti kiitollinen
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään sain kuulla jonkinlaista vahvistusta näille häirintä tapauksille. Siellä olisi ollut aihetta useammallekkin tutkinnalle tai rikosilmoitukselle. Oli tullut useita uhkauksia niin pelaajistolle, kun valmennuksellekkin. Uhattu tietenkin henkeä myös perheenjäsenten. Tuleehan noita aina, mutta nyt poikkeuksellisen paljon. On se ilmeisesti jonkun verran vaikuttanut, kun Lehteräkin otti asian esille, vaikka naureskelikin tyypilliseen tapaansa. Vähän ristiriitaiset fiilikset, kun alkujaan mietin, että pudottiin tuleville mestareille… Nyt jotenkin tuli fiilis, ettei ehkä toivokkaan Pelsuille kannua. Joukkueelle kyllä, muttei noille faneille, vaikka olisivatkin vain pieni osa. Onhan siellä ollut tota hämmennystä ihan organisaationkin toimesta( viime kaudella finaaleissa Heljanko häirintä) ja mitäs se Pekkokin kävi kiusaamassa jotain taaperoa. No joo. Mä aattelin jokatapauksessa, että tää selventää vähän niitä viimeisiä lehdistötilaisuuden kommentteja. Sanoisin Villen tarkoittaneen monimutkaisesti ”oikeilla ”faneilla ylipäätään Hifk kannattajia. Tarkoittaen ennemminkin, että Hifk fanit ansaitsevat enemmän ja ne väärät olisivat siis nää Pelicans häiriköijät. Oli miten oli villiks on menny!
Lisään vielä , että onhan siellä voinut olla joukossa Hifk fanienkin uhkauksia. Luvalla sanoen sellaisen voi nimetä vääräksi kannattamiseksi, jos kannattamiseksi lainkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Sairas on maailma, jos tuollaista harrastetaan. Urheilu on kuitenkin vain urheilua ja herättää tunteita, kuten pitääkin, mutta eihän tuollainen toiminta ole millään muotoa tervettä. Toivottavasti syylliset saavat oikeudenmukaiset rangaistukset ja elinikäiset porttikiellot kaikkiin halleihin. Vituttaa tuollaiset kusipäät.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Tänään sain kuulla jonkinlaista vahvistusta näille häirintä tapauksille. Siellä olisi ollut aihetta useammallekkin tutkinnalle tai rikosilmoitukselle. Oli tullut useita uhkauksia niin pelaajistolle, kun valmennuksellekkin. Uhattu tietenkin henkeä myös perheenjäsenten. Tuleehan noita aina, mutta nyt poikkeuksellisen paljon. On se ilmeisesti jonkun verran vaikuttanut, kun Lehteräkin otti asian esille, vaikka naureskelikin tyypilliseen tapaansa. Vähän ristiriitaiset fiilikset, kun alkujaan mietin, että pudottiin tuleville mestareille… Nyt jotenkin tuli fiilis, ettei ehkä toivokkaan Pelsuille kannua. Joukkueelle kyllä, muttei noille faneille, vaikka olisivatkin vain pieni osa. Onhan siellä ollut tota hämmennystä ihan organisaationkin toimesta( viime kaudella finaaleissa Heljanko häirintä) ja mitäs se Pekkokin kävi kiusaamassa jotain taaperoa. No joo. Mä aattelin jokatapauksessa, että tää selventää vähän niitä viimeisiä lehdistötilaisuuden kommentteja. Sanoisin Villen tarkoittaneen monimutkaisesti ”oikeilla ”faneilla ylipäätään Hifk kannattajia. Tarkoittaen ennemminkin, että Hifk fanit ansaitsevat enemmän ja ne väärät olisivat siis nää Pelicans häiriköijät. Oli miten oli villiks on menny!
Lisään vielä , että onhan siellä voinut olla joukossa Hifk fanienkin uhkauksia. Luvalla sanoen sellaisen voi nimetä vääräksi kannattamiseksi, jos kannattamiseksi lainkaan.
Tää uhkailu on jatkunut ilmeisesti koko kauden.
Samaa paskaahan peliesitykset oli alusta loppuun.
Anna mun kaikki kestää..
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Niin eihän tällä peliesityksiä selitelty, kuten ei selitelty mitään, kun ei kuulu tyyliin. Tämä selittänee lehdistötilaisuuden kommentit!
Joo sori, en tarkottanu, että sä olisitkaan mitään selitellyt.
Peltonen vois ite avata noita sen vihjailuja.
Paska kausi, mennään jälleen eteenpäin. Sitkeesti ennen kaikkea.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
- - Lisään vielä , että onhan siellä voinut olla joukossa Hifk fanienkin uhkauksia. Luvalla sanoen sellaisen voi nimetä vääräksi kannattamiseksi, jos kannattamiseksi lainkaan.
Takuulla on tullut myös omien fanien uhkailuja / törkeyksiä. Eikös ne taannoin Ilveksestä esiin tulleet pelaajatkin kertoneet nimenomaan omien kannattajien lähettämistä ”tapa ittes”-kehotuksista. Pahoin pelkään, että samanlaisia apinoita löytyy kyllä meidänkin väreissä. Niitä saa kyllä nimittää feikki-faneiksi, ja paljon rumempiakin nimiä voisi käyttää. Paskiaisia ne ovat, sylkisin päälle jos pystyisin.
 
Viimeksi muokattu:

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sairas on maailma, jos tuollaista harrastetaan. Urheilu on kuitenkin vain urheilua ja herättää tunteita, kuten pitääkin, mutta eihän tuollainen toiminta ole millään muotoa tervettä. Toivottavasti syylliset saavat oikeudenmukaiset rangaistukset ja elinikäiset porttikiellot kaikkiin halleihin. Vituttaa tuollaiset kusipäät.
Kyllähän se väkisinkin myös itse suorittamiseenkin urheilussa saattaa vaikuttaa, vaikka kuinka olet ammattimies, jos saat varmistaa ennen matsia ja matsin jälkeen, että onhan kaikki hyvin kotona. Lahti on maineensa veroinen.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo sori, en tarkottanu, että sä olisitkaan mitään selitellyt.
Peltonen vois ite avata noita sen vihjailuja.
Paska kausi, mennään jälleen eteenpäin. Sitkeesti ennen kaikkea.
Taitaa Peltonenkin oppineen urallaan, että selittely on usein turhaa tai jopa pahentaa tilannetta( case narri penamuuri).Ehkä tätä viimeistä väärinkäsitystä avaakin tulevaisuudessa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän se väkisinkin myös itse suorittamiseenkin urheilussa saattaa vaikuttaa, vaikka kuinka olet ammattimies, jos saat varmistaa ennen matsia ja matsin jälkeen, että onhan kaikki hyvin kotona.

Mulla ei ole mitään oikeaa tietoa mistään, mutta jos katsotaan koko kautta, en pitäisi ihmeenä, jos Vesalainen olisi kokenut maajoukkuetauon jälkeen häirintää aivan erityisesti. Täälläkin mietittiin, että miksi hänellä on kiintiöpaikka kakkosketjussa, vaikka mitään ei (muka) kentällä tapahdu, mutta jos takana on tällaista epäasiallista toimintaa, olisiko sekään ollut oikein, että valmennus olisi heivannut katsomoon? Rankaista ikään kuin tuplasti. Eiköhän siellä ole valmennuksen puolelta yritetty osoittaa luottamusta ja uskoa ja pitää "normaaleista arkirutiineista kiinni". Mikä mun nähdäkseni on ollut ihan oikein, jos pelaaja itse ei halua ottaa pikku sapattia. Ja kuten todettua, ei mulla ole mitään sisäpiiritietoa asiasta, mutta aika moni asia saisi edes jonkinlaisen selityksen, jos tällaista olisi taustalla.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Mulla ei ole mitään oikeaa tietoa mistään, mutta jos katsotaan koko kautta, en pitäisi ihmeenä, jos Vesalainen olisi kokenut maajoukkuetauon jälkeen häirintää aivan erityisesti. Täälläkin mietittiin, että miksi hänellä on kiintiöpaikka kakkosketjussa, vaikka mitään ei (muka) kentällä tapahdu, mutta jos takana on tällaista epäasiallista toimintaa, olisiko sekään ollut oikein, että valmennus olisi heivannut katsomoon? Rankaista ikään kuin tuplasti.
Kova meno vaihteeksi.

Onko tämä siis ihan vakavissaan kirjoitettua tavaraa? Siis arvuuttelet Vesalaisen kokeneen häirintää jo ihan majutauosta lähtien ja tällä selittyy huonot otteet.

Pitkin Vesalaisen vaikeaa vaihetta, eli lähes koko kauden kyllä tosin jaksoit kertoa tarinaa siitä, että hienosti pelaa ja antaa joukkueella tosi paljon vaikka ei missään tilastoissa näykään.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla ei ole mitään oikeaa tietoa mistään, mutta jos katsotaan koko kautta, en pitäisi ihmeenä, jos Vesalainen olisi kokenut maajoukkuetauon jälkeen häirintää aivan erityisesti. Täälläkin mietittiin, että miksi hänellä on kiintiöpaikka kakkosketjussa, vaikka mitään ei (muka) kentällä tapahdu, mutta jos takana on tällaista epäasiallista toimintaa, olisiko sekään ollut oikein, että valmennus olisi heivannut katsomoon? Rankaista ikään kuin tuplasti. Eiköhän siellä ole valmennuksen puolelta yritetty osoittaa luottamusta ja uskoa ja pitää "normaaleista arkirutiineista kiinni". Mikä mun nähdäkseni on ollut ihan oikein, jos pelaaja itse ei halua ottaa pikku sapattia. Ja kuten todettua, ei mulla ole mitään sisäpiiritietoa asiasta, mutta aika moni asia saisi edes jonkinlaisen selityksen, jos tällaista olisi taustalla.
En osaa sanoa kauden aikaisesta häirinnästä. Ehkäpä sellaista saattaa aina olla jonkunverran, kun olet julkinen henkilö. Tämä poffeissa ollut häirintä on ollut, kuitenkin omissa sfääreissä. Niin, että se koetaan oikeasti häirinnäksi. Tuntuu, että joillekin poffit ovat se aika jolloin kaikki on sallittua, kuten sanonta kuuluu ” kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa”.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kova meno vaihteeksi.

Onko tämä siis ihan vakavissaan kirjoitettua tavaraa? Siis arvuuttelet Vesalaisen kokeneen häirintää jo ihan majutauosta lähtien ja tällä selittyy huonot otteet.

Pitkin Vesalaisen vaikeaa vaihetta, eli lähes koko kauden kyllä tosin jaksoit kertoa tarinaa siitä, että hienosti pelaa ja antaa joukkueella tosi paljon vaikka ei missään tilastoissa näykään.

Mitähän vittua nyt taas?

Olen edelleen sitä mieltä, että Vesalainen ei ollut niin huono kuin tilastoista olisi saattanut päätellä. En ole kuitenkaan missään vaiheessa esim. tuuletellut täällä Vesalaisen maaleille, vaikka sellaisia ei todellisuudessa tullut. Vesalainen sai tehollisesti heikon kautensa aikana vastustajalta edelleen tiukkaa vartiointia, joten uskon myös vastustajan tiedostaneen hänen vaarallisuutensa. Ja maajoukkuetauon jälkeinen aika valikoitui siksi, että Vesalainen ei tehnyt maajoukkuetauon jälkeen 17:een peliin maalin maalia. Enkä väittänyt, että mahdollinen häirintä olisi alkanut heti maajoukkuetauon jälkeen.

Vesalaisesta käytiin täällä keskustelua kauden aikana ja spekuloitiin eri asioilla, joten @Stadin tämän päivän kirjoitusten valossa ei musta ole mitenkään "kovaa menoa" miettiä, olisiko Vesalainen voinut vastaanottaa paskaa jo runkosarjan aikana.

Mutta ilmeisesti täällä ei saa enää keskustella tai arvuutella mitään, vaan ainoastaan toisille vittuilu ja jatkuva märiseminen on sallittua. Vituttaa, että tästä meidän osiosta on tullut tällainen kaatopaikka. No, onneksi tänne ei ole minunkaan pakko kirjoitella.
 

F#21

Jäsen
Toivottavasti ensi kaudella jokainen HIFKn pelaaja laittaa vähintään some-alustat lukkoon taikka salaisiksi, jos sellainen on mahdollista. Turha antaa rassukoille helppoa keinoa huudella törkeyksiä.
Jos taas julkisesti jäähallin ulkopuolella kuulee noita huutoja, niin suora palaute vain takaisin.

Tietty eniten itseä säälittää ne, ketkä ovat alkaneet häiritä muita ihmisiä. Syy on pelkästään heidän.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
@BOL

No nyt tuli vähän yllättävä reaktio. Olet monesti painottanut, että olet niin kovissa liemissä marinoitu old lady, että et ihan pienistä hätkähdä. Näin ollen ajattelin myös arvuutella ihan ääneen sitä, että oletko ihan tosimielellä liikenteessä. Sen verran lennokasta arvuuttelua vaihteeksi.

Mutta ei kannata pillastua ja vittua ruveta huutelemaan. Etkös sinä muuten ole usein kehottanut muita käyttämään ignore-toimintoa? Suosittelen nyt sinulle samaa mikäli et suo itseesi kohdistuvaa ihailua. Minähän olen siis ihan fanisi mitä tulee tuohon kykyysi selitellä kaikki negatiiviset asiat IFK:n ympärillä parhain päin.

Kaatopaikastakin samaa mieltä. Höpöhöpöarvuuttelut ovat kaatopaikka tavaraa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@BOL

No nyt tuli vähän yllättävä reaktio. Olet monesti painottanut, että olet niin kovissa liemissä marinoitu old lady, että et ihan pienistä hätkähdä. Näin ollen ajattelin myös arvuutella ihan ääneen sitä, että oletko ihan tosimielellä liikenteessä. Sen verran lennokasta arvuuttelua vaihteeksi.

Mutta ei kannata pillastua ja vittua ruveta huutelemaan. Etkös sinä muuten ole usein kehottanut muita käyttämään ignore-toimintoa? Suosittelen nyt sinulle samaa mikäli et suo itseesi kohdistuvaa ihailua. Minähän olen siis ihan fanisi mitä tulee tuohon kykyysi selitellä kaikki negatiiviset asiat IFK:n ympärillä parhain päin.

Kaatopaikastakin samaa mieltä. Höpöhöpöarvuuttelut ovat kaatopaikka tavaraa.

Vai niin. Että kun on sanonut olevansa monissa liemissä keitetty, niin voi kirjoittaa kettuilevaan sävyyn? Ja kyllä, olin ihan tosimielellä liikkeellä, koska esim. kauden aikana Ilves tuli julkisuuteen, että heidän pelaajiaan oli uhkailtu. Miksi se ei voisi tapahtua täälläkin? Varsinkin, kun fanien odotukset olivat ihan tapissa eikä peli ollut sellaista kuin odotettiin? Maikkari teki jutun siitä, miten HIFK-fanit lähettivät viestejä Markus Nurmelle ja kun tiedetään, miten vaativia fanit ovat myös omille, mielestäni ei ole lainkaan epäasiallista tai harhaista miettiä, onko jo kauden aikana tapahtunut häirintää. Minä en ole väittänyt sellaista, vaan pohdin. Ei siis ole mitään höpöhöpöarvuuttelua miettiä, olisivatko HIFK:n pelaajatkin voineet saada osakseen epäasiallista häirintää, kun sitä on tapahtunut muissakin seuroissa. Enemmän höpöhöpöä on se, että ei edes suostu miettimään tällaista vaihtoehtoa. Sehän se vasta on silmiensä ummistamista todellisuudelta, mistä mua aina syytetään.

Mulla ei ole toistaiseksi ollut mitään syytä käyttää ignore-toimintoa keheenkään enkä kyllä ajatellut käyttää sellaista sinuunkaan näin vähäpätöisen asian vuoksi. Pieni vinkki, jos osoitat myös siviilipuolella ihailua toisille tällä tavoin, en ihmettele yhtään, jos olet joskus saanut vaikkapa avokasta. Mutta tämä tästä.
 

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
Eikös ne taannoin Ilveksestä esiin tulleet pelaajatkin kertoneet nimenomaan omien kannattajien lähettämistä ”tapa ittes”-kehotuksista.

Kyllä joo ja nyt uusimpana Pennanen ei kuulemma uskaltanut mennä kättelemään, kun oli aggressiivista menoa selän takana.

Ei näistä oikeasti tiedä millasia tapauksia ovat, kun ei itse uhkailuviestit koskaan päädy nähtäville. Väkivallalle ja sillä uhkailulle on tietenkin nollatoleranssi ja antennit siksi tosi herkällä havaitsemaan vähänkin sen suuntaista.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään sain kuulla jonkinlaista vahvistusta näille häirintä tapauksille. Siellä olisi ollut aihetta useammallekkin tutkinnalle tai rikosilmoitukselle. Oli tullut useita uhkauksia niin pelaajistolle, kun valmennuksellekkin. Uhattu tietenkin henkeä myös perheenjäsenten. Tuleehan noita aina, mutta nyt poikkeuksellisen paljon. On se ilmeisesti jonkun verran vaikuttanut, kun Lehteräkin otti asian esille, vaikka naureskelikin tyypilliseen tapaansa. Vähän ristiriitaiset fiilikset, kun alkujaan mietin, että pudottiin tuleville mestareille… Nyt jotenkin tuli fiilis, ettei ehkä toivokkaan Pelsuille kannua. Joukkueelle kyllä, muttei noille faneille, vaikka olisivatkin vain pieni osa. Onhan siellä ollut tota hämmennystä ihan organisaationkin toimesta( viime kaudella finaaleissa Heljanko häirintä) ja mitäs se Pekkokin kävi kiusaamassa jotain taaperoa. No joo. Mä aattelin jokatapauksessa, että tää selventää vähän niitä viimeisiä lehdistötilaisuuden kommentteja. Sanoisin Villen tarkoittaneen monimutkaisesti ”oikeilla ”faneilla ylipäätään Hifk kannattajia. Tarkoittaen ennemminkin, että Hifk fanit ansaitsevat enemmän ja ne väärät olisivat siis nää Pelicans häiriköijät. Oli miten oli villiks on menny!
Lisään vielä , että onhan siellä voinut olla joukossa Hifk fanienkin uhkauksia. Luvalla sanoen sellaisen voi nimetä vääräksi kannattamiseksi, jos kannattamiseksi lainkaan.

Nyt alan ymmärtää myös niitä Lehterän "meillä on niin tiivis porukka tuolla"-kommentteja.

Eli, jospa koko totuus ei olekaan se pelkkä "Peltonen ulos"-lakana...
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt alan ymmärtää myös niitä Lehterän "meillä on niin tiivis porukka tuolla"-kommentteja.

Eli, jospa koko totuus ei olekaan se pelkkä "Peltonen ulos"-lakana...
En ole missään vaiheessa kyennyt ymmärtämään, miten ihmeessä niin moni täällä kuvitteli Peltosen puhuessa häirinnästä tms. kesken ottelusarjan, hän olisi tarkoittanut sitä lakanaa. Vaan, että jotain aivan muuta on taustalla. Toki voi ihmetellä, miksei avannut asiaa sitten yhtään tarkemmin.

Tämäkin taas osoittaa, että onhan kaikkialla keskuudessamme aivan uskomattoman urpoa ja yhteiskuntakelvotonta porukkaa. Ennen oli sentään kunnollista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös