Nyt just vituttaa!

  • 2 574 224
  • 12 172

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ville Peltonen valmentajana. Piste.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Pelitili yli nelkyt K plussalla näitten paskahousujen ansiosta ja silti vituttaa
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

JKKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aikanaan kun oli paska joukkue ja penailtiin täysillä niin vitutti kaikki. Nyt vituttaa vaan kun hyvistä pelaajista ei saada mitään irti. En jaksaisi enää katsoa tulosten taakse kun mun töllöstä näkyy vaan noi kentän tapahtumat.
 

Skib71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua melkeen vituttaa se, että ei edes vituta hävitä edes SAIPA:lle. Oikeastaan naurattaa ja alan toivomaan HIFK:ille tappioita niin kauan kun toi Jokerit kapteeni on penkin takana patsastelemassa.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Mulla riittää kyllä maltti mennä joukkueen mukana läpi kauden eri harjanteet ja aallokot. Sellaistahan IFK:n matkassa on aina ollut. Lopussa sitten nähdään tulos, kun viimeinen summeri on soinut. Yleensä lomille on tietenkin ja tunnetusti lähdetty pettyneinä.

Se mikä oikeasti vituttaa ja on vituttanut kieltämättä jo pitkään on se, kuinka helvetin tylsää kiekkoa IFK pelaa. Matsit eivät oikeasti ole viihdyttäviä, vaan meno on todella aneemista ja mielikuvituksetonta 90% ajasta. Ja se jos jokin tappaa IFK-fanin innon. 90- ja 00-luvuilla kun oltiin tuloksellisesti pitkään ihan tuuliajolla, niin tylsää ei ollut silti koskaan. Aina sattui ja tapahtui. Tämä on se asia, josta olen oikeasti huolissani.

O IFK, where art thou?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
90- ja 00-luvuilla kun oltiin tuloksellisesti pitkään ihan tuuliajolla, niin tylsää ei ollut silti koskaan. Aina sattui ja tapahtui. Tämä on se asia, josta olen oikeasti huolissani.

O IFK, where art thou?
Tuli yhtäkkiä aivan mieletön ikävä Tom Laaksosta.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Mulla riittää kyllä maltti mennä joukkueen mukana läpi kauden eri harjanteet ja aallokot. Sellaistahan IFK:n matkassa on aina ollut. Lopussa sitten nähdään tulos, kun viimeinen summeri on soinut. Yleensä lomille on tietenkin ja tunnetusti lähdetty pettyneinä.

Se mikä oikeasti vituttaa ja on vituttanut kieltämättä jo pitkään on se, kuinka helvetin tylsää kiekkoa IFK pelaa. Matsit eivät oikeasti ole viihdyttäviä, vaan meno on todella aneemista ja mielikuvituksetonta 90% ajasta. Ja se jos jokin tappaa IFK-fanin innon. 90- ja 00-luvuilla kun oltiin tuloksellisesti pitkään ihan tuuliajolla, niin tylsää ei ollut silti koskaan. Aina sattui ja tapahtui. Tämä on se asia, josta olen oikeasti huolissani.

O IFK, where art thou?

Olen samoilla linjoilla koko viestin kanssa.

Se peli mitä pitäisi tulla, on tänään ensimmäisen erän peli. Erittäin kovalla paineella ja pienellä riskillä. Mietin jo, että vaikka tulisi työtapaturma ja joku lentäisi taklauksesta ulos niin hyväksyn tämän tavan pelata. Toivottavasti tätä kelaillaan ja mietitään miten se saadaan jatkumaan kolme erää yhden sijasta.
 

Speedmaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten voi vuodesta toiseen ifki kärsiä aivan käsittämättömästä määrästä loukkaantumisia? Okei, huonoa onnea ja jne. - mutta vuodesta toiseen? Jonkun täytyy olla aivan paska työssään tai pelaajat harjoittelevat aivan päin persettä (jonkun antamilla ohjeilla).
 

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten voi vuodesta toiseen ifki kärsiä aivan käsittämättömästä määrästä loukkaantumisia? Okei, huonoa onnea ja jne. - mutta vuodesta toiseen? Jonkun täytyy olla aivan paska työssään tai pelaajat harjoittelevat aivan päin persettä (jonkun antamilla ohjeilla).
Kaikkihan siellä on vaihtunut, paitsi jäähalli.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Olen samoilla linjoilla koko viestin kanssa.

Se peli mitä pitäisi tulla, on tänään ensimmäisen erän peli. Erittäin kovalla paineella ja pienellä riskillä. Mietin jo, että vaikka tulisi työtapaturma ja joku lentäisi taklauksesta ulos niin hyväksyn tämän tavan pelata. Toivottavasti tätä kelaillaan ja mietitään miten se saadaan jatkumaan kolme erää yhden sijasta.
Toivon kanssa että tätä todella pohditaan nyt ja vakavasti. Ja käännetään kaikki kivet, että löydetään tämä tie. Ja tähän 10 nauru emojia

Aivan kun HIFK olisi tänäänkin ansainnut enemmän, koska olivat niin pirun sitkeitä ensimmäisssä erässä.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Vituttaa, ettei tämänpäiväinen tappio tuntunut oikeastaan miltään, koska sen pystyi arvaamaan jo ennalta.
Vituttaa, ettei mikään pelaajasiirto tunnu miltään. Miksi hankkia ketään, kun vika on ihan jossain muualla kuin pelaajistossa?
Vituttaa, että tähän kauteen lähdettäessä tunnelma oli pitkästä aikaa oikeasti hyvin toiveikas mutta nyt eletään silkassa vitutuksessa.
Vituttaa, että toivon Ville Peltoselle potkuja, koska arvostan häntä ihmisenä suuresti.
Vituttaa, ettei tulevaisuudessakaan ole odotettavissa mitään hyvää niin kauan kuin koko organisaatiota johdetaan päin vittua.
Vituttaa, että peleissä käy niin paljon yleisöä, ettei taloudellinen tappio johda tarvittaviin muutoksiin.
Vittu, että voikin ihmistä näin vituttaa.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Vituttaa, että panostin 0-1 -tilanteessa KalPan voittoon (8,00) vain muutaman euron. Kyllä tässä vaiheessa pitäisi olla reilusti enemmän uskoa HIFK:n vastustajan voittoon.

Jotenkin pelkäsin tuota, kun tämä oli kuitenkin KalPan viikon kolmas ottelu ja pelasivat eilen Lappeenrannassa tiukan pelin. HIFK puolestaan pääsi peliin hyvin levänneenä, mutta eihän siitä tietenkään mitään etua saatu.
 
Viimeksi muokattu:

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Nukutun yön ja vähän sunnuntai päivän jälkeen ajattelin että olisi parempi näkemys.
Ja vitut. Olen ennenkin tämän laittanut tänne.
Heittäkää sangollinen kiekkoja jäälle ja sanokaa, pelatkaa pojat. Tai siis miehet.
Tai siis ukot.
Unohtakaa Villen ohjeet.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
2000-luvun kovin rosteri hyökkäyksen osalta on NYT HIFKssa ja Peltosen kiekko on vailla mitään järkeä. Se vituttaa.
Jos kerran Villellä on iso HIFK sydän, niin miksi ei voi myöntää, että ei toimi ja itse siirtyä sivuun. No ego ei varmasti anna tässä asiassa periksi eikä Salmelainen voi kenkiä Peltosta, koska hänen pitäisi silloin lähteä samalla ovenavauksella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös