Nyt just vituttaa!

  • 2 574 386
  • 12 172

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Vittu vuosi 2024 ja kuva nykii, pätkii ja on vuoden 1974 tasoista välillä.
Olen valittanut myös niille jotka tästä vastaavat. Helpottaa vaan avautua tänne jos saisi hengenheimolaisia.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
4/9 pistettä tästä viikosta on kyllä floppien floppi. Ihmetyttää, että jotkut eivät ole huolissaan.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
4/9 pistettä tästä viikosta on kyllä floppien floppi. Ihmetyttää, että jotkut eivät ole huolissaan.
Mä ainakin säästä kaiken paskan, mitä sisälle on kertynyt kauden viimoisen matsin jälkeiseen aikaan. Saa purkaa sitten kerralla ja pääsee henkisesti helpommalla, kun yrittää uskoa tähän ripuliin ainakin siihen asti.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mä ainakin säästä kaiken paskan, mitä sisälle on kertynyt kauden viimoisen matsin jälkeiseen aikaan. Saa purkaa sitten kerralla ja pääsee henkisesti helpommalla, kun yrittää uskoa tähän ripuliin ainakin siihen asti.
Se on jo vaarallista. Siinähän hyppää jo partsilta kun kaikki kiekkovitutus patoutuu.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Se on jo vaarallista. Siinähän hyppää jo partsilta kun kaikki kiekkovitutus patoutuu.
15 vuotta pelasin lätkää ja vieläkin seuraan aktiivisesti. Helpoimmalla pääsee, kun tulee hallilta kotiin (tai sulkee tv:n) niin unohtaa kaiken ja muistaa elämän olevan paljon muutakin kuin lätkää.

Lähdempä tästä kauppaan hakemaan pitsaa ja pepsiä, niin saa muuta ajateltavaa.

NIO!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Turha valittaa dumareista tai paskasta tsägästä. Tulos kertoo missä mennään ja mestaruudesta pelaaville jengeille hävitään järjestään. Ei tää tule enää millään taikatempuilla kääntymään ja suurin syyllinen tähän kaikkeen on meidän kyvytön valmennus. Palikat on hommattu, mutta niitä ei osata käyttää. Siellä on Liigan parhaasta sentteristä lähtien ukkoa rosterissa ja silti peli näyttää tältä. Nyhjätään joidenkin Saipojen ja Ässien kanssa tasapäisesti, mutta Tampereelta ei olla saatu ainoatakaan voittoa uuden hallin aikana. Luulisi valojen jo syttyvän toimistolla, mutta turha sitäkään on odottaa tapahtuvaksi, kun kaikilla on niin vitun mukavaa kassakoneen kilistessä.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä ainakin säästä kaiken paskan, mitä sisälle on kertynyt kauden viimoisen matsin jälkeiseen aikaan. Saa purkaa sitten kerralla ja pääsee henkisesti helpommalla, kun yrittää uskoa tähän ripuliin ainakin siihen asti.
Tää palsta on muutenkin lähes lukukelvoton jos hävitään peli kun nää muutama seppä suoltaa kaikki ketjut täyteen samaa settiä. Itse en ainakaan jaksa juurikaan purkaa pettymystä muiden nähtäville kun ei se ketään hyödytä, enkä jaksa sitä itsekään juuri lukea, varsinkin jos mua kismittää tappio. Kritisoida saa ja pitääkin kun aihetta on, mut nää ketjut alkaa jokaisen päästetyn maalin jälkeen täyttyä pelkästä rutinasta niin kyllä on vaikea mitään järkeviä keskusteluja porukan saada aikaseksi.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Tää palsta on muutenkin lähes lukukelvoton jos hävitään peli kun nää muutama seppä suoltaa kaikki ketjut täyteen samaa settiä. Itse en ainakaan jaksa juurikaan purkaa pettymystä muiden nähtäville kun ei se ketään hyödytä, enkä jaksa sitä itsekään juuri lukea, varsinkin jos mua kismittää tappio. Kritisoida saa ja pitääkin kun aihetta on, mut nää ketjut alkaa jokaisen päästetyn maalin jälkeen täyttyä pelkästä rutinasta niin kyllä on vaikea mitään järkeviä keskusteluja porukan saada aikaseksi.
Jeppistä. Taidan mäkin jäädä tauolle täältä, kun menee vähän turhan meemeilyksi ja negailuksi tää touhu jokaisesta epäonnistumisesta.

Jos palailisi sitten poffsien alkuun tänne.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Toi keskinkertainen 1,7 pisteka. on kun joku magneettilukema IFK:lle, joka vetää puoleensa aina tohon. Otat pari voittoa, jossa nousee 1,75, ja sitten taas viikko kuten tämä, ja taas ollaan 1,7 tai alle. Tämä jojoliike jatkuu kuukaudesta toiseen, kunnes viisari näyttää lopulta suunnilleen runkkarin 5
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Taitaa muuten IFK:lla olla 0% voittoprosentti kun Sauli katsomossa. Myös 2017 hävittiin Kaisaniemen Ice Challenge Kärpille kun Sale oli paikalla.

Siispä tällä päivämäärällä Saulille määrättävä elinikäinen porttikielto IFK:n peleihin.
Siellä oli kyrpiskalervo kans, ja ihan senkin takia ois IFK:n pitäny hoitaa tämä.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Olen vuosikymmeniä pyörittänyt ja valmentanut omaa joukkuetta, josta onneksi luovuin viime keväänä. Sen jälkeen fiilis on ollut helpottunut/vapautunut kun ei enää tarvitse stressata oman joukkueen asioita joka päivä.

IFK on tuonut paljon iloa elämään, mutta tänä päivänä tuntuu että joukkue tuo enemmän harmitusta kuin iloa. Parin kauden takainen Play-off sulaminen oli mun IFK-kannattamisen pahin paikka, josta en vieläkään ole toipunut. Jostain syystä eilinen tappio otti todella koville (ymmärsin varmaan että tämäkin kausi tulee olemaan pettymys) ja tuli fiilis että tämä ei vaan ole enää sen toistuvan harmituksen arvoista.

En vaan tiedä pystynkö irtautumaan jääkiekosta samalla tavalla kokonaan, koska IFK tulee väkisin vastaan lehdistössä ja telkkarissa enkä pääse siitä kokonaan eroon. Tämä ei oikeastaan vituta, vaan enemmänkin on haikea fiilis.
 

Kara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitaa muuten IFK:lla olla 0% voittoprosentti kun Sauli katsomossa. Myös 2017 hävittiin Kaisaniemen Ice Challenge Kärpille kun Sale oli paikalla.

Siispä tällä päivämäärällä Saulille määrättävä elinikäinen porttikielto IFK:n peleihin.
Sauli oli paikalla myös 5.10.2018 kun Hexi vietti 70-vuotispäiviään nordiksella. Silloin HIFK voitti Jukurit 4-3.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nukutaan ja mennään eteenpäin...
Normisti auttaa, mutta nyt ei kyllä auttanu. Pahin runkosarjatappio varmaan vuosiin. Tässä oli jotain hyvin ekstraa. Noh, eipä me voida sivusta tuloksia tehdä, mutta on tämä taas kerran tätä itseään.

IFK on meille velkaa kyllä jonkinlaisen dynastian jossain vaiheessa, niin paljon on kipeitä kiekkohommia käynyt joka kevät, ja sitten on vielä nää runkosarjan lisämausteet tässä. Saisivat joskus maksaa takas korkojen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
IFK on meille velkaa kyllä jonkinlaisen dynastian jossain vaiheessa, niin paljon on kipeitä kiekkohommia käynyt joka kevät, ja sitten on vielä nää runkosarjan lisämausteet tässä. Saisivat joskus maksaa takas korkojen kanssa.
Sellainen viiden vuoden dynastia, jossa oltaisiin 5 kertaa putkeen finaalissa ja poistuttais vähintään kolme kertaa voittajana. Jännä nähdä milloin tämä projekti alkaa!

Siihen päälle CHL ja kiinnostus sitä kohtaan sekä ehkä yksi voittokin sieltä, niin voidaan alkaa tarkastella "Eurooppalaisen suurseuran" statusta uudessa valossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös