Nyt just vituttaa!

  • 2 580 369
  • 12 196

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
- -. Ehkä IFK:n konttaamisen lisäksi vituttaa tämän palstan outo tapa vittuilla ja viisastella, jos oma ennustus osuu kohdilleen. Itse kiukuttelisin mielummin ilman ihme kuittailuja saman jengin faneille. Oli mielipide mikä vaan.
Itse olen vähentänyt palstan lukemista juuri tämän takia. Mua surettaa niin paljon se, että IFK:ta kannattavat ihmiset aukoo päätään toisilleen. Sen, että nimimerkki X, Y tai Z on yhtä tai toista mieltä seuran valmentajista, pelaajista, pelitavasta, urheilujohtajasta, fanikulttuurista, hallimusiikista, vastustajista, halliprojektista, Liigasta jne jne ei pitäisi hetkeäkään horjuttaa sitä tärkeintä asiaa, että me ollaan samalla puolella - IFK:n puolella. Ja tämän kivijalan pitää mielestäni tarkoittaa toistemme kunniottamista, vaikka kuinka vituttaa rakkaan seuramme konttaaminen. Seuran tai joukkueen tekemiset ja tekemättä jättämiset eivät ole kenenkään tänne kirjoittavan käsissä. Kiitos ja anteeksi ja hyvää joulua.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Posisiivestä iltaa. Menee päin vittua. Oletko tyytyväinen?
Älä yritä, et voi olla aito positiivari. Aito olisi syyttänyt tappiosta pelaajia, olosuhteita jne. ja sen jälkeen todennut kuinka koko ajan mennään eteenpäin. Siitä pykälää pahempi eli inkvisiittori väärin kannattamisesta.
 

AllBehind

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä yritä, et voi olla aito positiivari. Aito olisi syyttänyt tappiosta pelaajia, olosuhteita jne. ja sen jälkeen todennut kuinka koko ajan mennään eteenpäin. Siitä pykälää pahempi eli inkvisiittori väärin kannattamisesta.
Väärin kannattaminen kyllä aivan huikea juttu. Ehkä vielä parempi heitto minkä olen joltain positiivari-iivarilta joskus kuullut:

"Mene ite pelaamaan kun kerran tiedät kuinka pelata"
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Vituttaa että IFK on niin saatanan tylsä joukkue joka pelaa puuduttavaa vanhaa Tappara-pelitapaa mutta ilman voittoja ja kahvaamista.

Koko joukkue on pakotettu samaan möyrimislätkään eikä epäonnistumisia sallita. Lentämäen itseluottamukselle teki varmaan hyvää istua viltissä kolmas erä kun on näköjään niin paska että Ville pelaa mielummin viidellä pakilla. Joo menetti kiekon ekassa maalissa mutta kovan paikkaan joutui myös.
Väänänenkin taisi niin ikään joutua vilttiin sen tokan maalin jälkeen missä tiputti mailan.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Eiks tänne saa kirjoittaa, jos vituttaa ihan helvetisti. Vaikka sitten pitemmän kaavan mukaan. Ehkä se helpottaa.

Tässä on seurattu tätä joukkuetta jo pitkään. Nähty teini- ja aikusiässä jopa kolme mestaruutta, 83 TV:stä ja loput kaksi paikan päällä.

90-luvun alussa aloin seurata pikkuhiljaa aktiivisemmin HIFK:ta ja ostin ensimmäisen pelipaitanikin kausikorttien myötä. 1998 oli hunajaa, mutta sitten seurasi pitkä kylmä talvi. Mitä ihmeellisimpiä valmentaja- ja muita sekoiluja. Huippuna potkut Aravirralle kesken pudotuspelien.

Sitten tuli Jalonen. Uusi aika ja uudet kujeet. Silloinkin vitutti, mutta vähemmän, kun meillä oli aika kova jengi. Projekti loppui kyyneliin, onnen sellaisiin.

Siitä onkin sitten vitutuskäyrät lähteneet nousuun muutamaa poikkeuskautta lukuunottamatta. Vittu mitään ei saada toimimaan. Aina sakkaa joku. Nybarille kenkää, nyt se alkaa, toivotaan. Mutta ei mitään muuta kuin samaa kakkosesta tulevaa ulostetta uuden UTJ:n toimesta.

MINKÄ VITUN TAKIA MEILLE PALKATTIIN VALMENTAJA, JOLLA EI OLLUT PÄÄSARJATASOLLA MITÄÄN NÄYTTÖJÄ? Vaikka aikanaan pelaajana olikin. Ja miksi sille lyötiin kahden vuoden pahvi vielä päälle? Haloo. Olisiko niin, että harjoittelija palkkasi harjoittelijan ja nyt yhdessä kehuvat toisiaan.

Itse olen pakotettu lähestymään seuraa näiden nykyisten epäkohtien joukosta. Tietenki on mahdollista, että tästä noustaan lentoon ja voitetaan koko paska. Mutta ikävä kyllä todennäköisyydet ovat sitä vastaan. Viime vuonna onnistui hyvä loppukiri (vaikka ei riittänyt), onnistuuko tänä vuonna.

Vittu.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkaa vaikuttamaan siltä, että ei tästäkään kaudesta kannata odottaa mitään. Peli ei vain näytä kovin hyvältä. IFK tuntuu olevan joukkue joka pääsääntöisesti häviää ja ottaa siellä täällä yksittäisiä voittoja. Ykköshyökkääjä on vedellyt 15 peliä ilman maalia jne. Maalivahdista ei ole kiinni. Hovinen on loistava ja kakkosveskari Taponen hieman parantanut surkeita otteitaan. Omiinhan muutenkin menee aika vähän maaleja, mutta toiseen päähän ei sitäkään vähää.

Peltosen osaamista epäilen eniten ja toiseksi harmittelen monen kärkihyökkääjän raskasjalkaisuutta. Kyllä joku Tapola olisi parissa vuodessa jo saanut pelisysteemin kirkkaaksi sisään ja pelaaminen olisi tasaisempaa.

Nyt on kuitenkin se tilanne, että Peltonen täällä on vielä kauan, joten ei auta kuin toivoa että saa homman toimimaan. Eihän tämä oma kitinäkään auta mitään, joten antaa olla. Pelejähän ei ole onneksi pakko katsoa. Jonkinlainen tauko tekee hyvää ja samalla laskee omaa odotustasoa keskikastin joukkueeksi.
 
Viimeksi muokattu:

Stintti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Lapin kiekkoilu
Vituttaa pelit ennen joulutaukoa. Tottakai tappiot vituttaa aina mutta erityisen paljon, kun hävitään samoille joukkueille useasti kauden aikana. Vittu Pelsuille on hävitty kaikki 3 peliä. Myös Tampereen joukkueet sekä Ässät on kairanneet molemmat keskinäiset meitä vastaan. Erityisesti tuollaisista tilastoista joukkueen pitäisi hakea sitä "ekstralatausta", että jumalauta seuraavaa kohtaamista näitä vastaan ei hävitä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Faneja vituttaa, mutta toimistolla lyödään käsiä yhteen! Mökki täynnä melkein joka ilta ja kassakone laulaa. En usko että siellä kiristellään hampaita.
Siellä mennäänkin taloudellinen tulos edellä, ei urheilullinen. En gång alltid, fyrk finns.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Seuran toiminnasta vastaa Oy HIFK-Hockey Ab ja mikäli se yhtiömuotoisena markkinataloudessa operoivana yrityksenä ei menisi taloudellinen tulos edellä, niin organisaatio ajautuisi ennenpitkää konkurssiin.
Näin minäkin sen olen ymmärtänyt ja hyvinhän se toistaiseksi sujuu taloudellisesta näkökulmasta.

Mutta taloudellinen ja urheilullinen tulos eivät pitäisi sulkea toisiaan pois, päinvastoin. Mitä pidemmälle kausi etenee, sitä enemmän fygyä tulee kirstuun. Ja siihen päälle kun olisi vielä viihdyttävää käydä peleissä, niin ai ettien että.

Mutta inkvisaattorithan täällä jo kerkesivät kieltää tuon tosiasian.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Näin minäkin sen olen ymmärtänyt ja hyvinhän se toistaiseksi sujuu taloudellisesta näkökulmasta.

Mutta taloudellinen ja urheilullinen tulos eivät pitäisi sulkea toisiaan pois, päinvastoin. Mitä pidemmälle kausi etenee, sitä enemmän fygyä tulee kirstuun. Ja siihen päälle kun olisi vielä viihdyttävää käydä peleissä, niin ai ettien että.

Mutta inkvisaattorithan täällä jo kerkesivät kieltää tuon tosiasian.
Juu, se on toki ihan validi keskustelun aihe, että kuinka urheilullinen menestys ruokkii taloutta ja toisinpäin. Ainakin jos tuote ei ole kunnossa, niin ennenpitkää sen luulisi näkyvän myös taloudessa. Vastaavasti hyvässä hapessa oleva talous välttämättä takaa laadukasta tuotetta, kuten on aiempina vuosina nähty. Ei kentällä eikä välttämättä myöskään paperilla.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Näin minäkin sen olen ymmärtänyt ja hyvinhän se toistaiseksi sujuu taloudellisesta näkökulmasta.

Mutta taloudellinen ja urheilullinen tulos eivät pitäisi sulkea toisiaan pois, päinvastoin. Mitä pidemmälle kausi etenee, sitä enemmän fygyä tulee kirstuun. Ja siihen päälle kun olisi vielä viihdyttävää käydä peleissä, niin ai ettien että.

Mutta inkvisaattorithan täällä jo kerkesivät kieltää tuon tosiasian.
Voiko joku muka oikeasti väittää, että HIFK:n urheilullinen menestys on jotenkin huippuluokkaa? HPK:llakin on 2000-luvulla enemmän mestaruuksia kuin HIFK:lla ja se on todella säälittävä tulos.
Hieman voisi ottaa mallia Tampereelta, missä on kummasti onnistuttu molemmissa ja hetken jo henkihieverissä keikkunut Ilveskin mennyt lujaa HIFK:n ohi.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Näin minäkin sen olen ymmärtänyt ja hyvinhän se toistaiseksi sujuu taloudellisesta näkökulmasta.

Mutta taloudellinen ja urheilullinen tulos eivät pitäisi sulkea toisiaan pois, päinvastoin. Mitä pidemmälle kausi etenee, sitä enemmän fygyä tulee kirstuun. Ja siihen päälle kun olisi vielä viihdyttävää käydä peleissä, niin ai ettien että.

Mutta inkvisaattorithan täällä jo kerkesivät kieltää tuon tosiasian.
Jos viittaat inkvisiittorilla minuun, olen snadisti hämmentynyt. Väitit, että IFK:n toimistolla mennään taloudellinen tulos edellä, joka viestistä, jossa lainasit nimimerkki topdogia, joka kirjoitti näin:

Faneja vituttaa, mutta toimistolla lyödään käsiä yhteen! Mökki täynnä melkein joka ilta ja kassakone laulaa. En usko että siellä kiristellään hampaita.

Eli toimistoa ei urheilullinen menestys haittaa, joska rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Tätähän en purematta niellyt, joten rupesit heittämään tänne taas tuota aika inkvisiittori-läppää, jota ei sanota kenellekään suoraan, mutta viljellään pitkin palstaa samalla, kun oksentaa nimimerkin suojista tänne pahaa oloaan.

Itse ainakin lasken tuon aika selkeäksi vittuiluksi ja todella lapselliseksi touhuksi. Samalla keskustelu tyrehtyy. Kiitti siitä.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Jos viittaat inkvisiittorilla minuun, olen snadisti hämmentynyt. Väitit, että IFK:n toimistolla mennään taloudellinen tulos edellä, joka viestistä, jossa lainasit nimimerkki topdogia, joka kirjoitti näin:

Faneja vituttaa, mutta toimistolla lyödään käsiä yhteen! Mökki täynnä melkein joka ilta ja kassakone laulaa. En usko että siellä kiristellään hampaita.

Eli toimistoa ei urheilullinen menestys haittaa, joska rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Tätähän en purematta niellyt, joten rupesit heittämään tänne taas tuota aika inkvisiittori-läppää, jota ei sanota kenellekään suoraan, mutta viljellään pitkin palstaa samalla, kun oksentaa nimimerkin suojista tänne pahaa oloaan.

Itse ainakin lasken tuon aika selkeäksi vittuiluksi ja todella lapselliseksi touhuksi. Samalla keskustelu tyrehtyy. Kiitti siitä.
Ei tuota inkvisiitori-läppää ollut kenelläkään suoraan osoitettu, ja oli kaiken lisäksi monikossa. Ollaan sentään vielä kaukana Pohjois-Korean ajoista, mutta toisaalta oikeassa ketjussa luultavasti.

Anyway, hyvää ja rauhallista Joulua sinulle ja muille palstatovereille! Kaikkihan me toivotaan kuitenkin paljon räyhäkämpää ja menestyksekkäämpää loppukautta.
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Sasha Huttusen mukaan Ilves tai Tappara saa varsin laadukkaan vahvistuksen Tapaninpäivänä. Vituttaa, että otsikoissa ei ole IFK mukana kilpailussa. Toki asia erikseen, jos on 1 sentterihakusessa mutta muuten en sanoisi, että IFK:lla olisi varaa päästää laadukasta pelaajaa kilpailijalle. Tietenkin, tähän pitää suhtautua varovasti ja saa nähä mitä sieltä sitten tupsahtaa parin päivän päästä. Mutta varaudun jo siihen, että vituttaa!

Edit, ei taida kuitenkaan olla 1. Sentteri, koska Ilveksellä jo Palve.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Ei tuota inkvisiitori-läppää ollut kenelläkään suoraan osoitettu, ja oli kaiken lisäksi monikossa. Ollaan sentään vielä kaukana Pohjois-Korean ajoista, mutta toisaalta oikeassa ketjussa luultavasti.

Anyway, hyvää ja rauhallista Joulua sinulle ja muille palstatovereille! Kaikkihan me toivotaan kuitenkin paljon räyhäkämpää ja menestyksekkäämpää loppukautta.
Samoin kiitos! Pahoittelut passiivis-aggressiivisesta vastauksesta aiemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös