Kannattaa vetää ne kännit ihan vaan kotisohvalla. Säästyy rahaa, eikä vitutuskäyräkään nouse yhtä korkealle.Pitäisköhän alkaa vetää kännejä hallilla? Aivan hirveä esitys jäällä IFK:lta.
Kannattaa vetää ne kännit ihan vaan kotisohvalla. Säästyy rahaa, eikä vitutuskäyräkään nouse yhtä korkealle.Pitäisköhän alkaa vetää kännejä hallilla? Aivan hirveä esitys jäällä IFK:lta.
Itse olen vähentänyt palstan lukemista juuri tämän takia. Mua surettaa niin paljon se, että IFK:ta kannattavat ihmiset aukoo päätään toisilleen. Sen, että nimimerkki X, Y tai Z on yhtä tai toista mieltä seuran valmentajista, pelaajista, pelitavasta, urheilujohtajasta, fanikulttuurista, hallimusiikista, vastustajista, halliprojektista, Liigasta jne jne ei pitäisi hetkeäkään horjuttaa sitä tärkeintä asiaa, että me ollaan samalla puolella - IFK:n puolella. Ja tämän kivijalan pitää mielestäni tarkoittaa toistemme kunniottamista, vaikka kuinka vituttaa rakkaan seuramme konttaaminen. Seuran tai joukkueen tekemiset ja tekemättä jättämiset eivät ole kenenkään tänne kirjoittavan käsissä. Kiitos ja anteeksi ja hyvää joulua.- -. Ehkä IFK:n konttaamisen lisäksi vituttaa tämän palstan outo tapa vittuilla ja viisastella, jos oma ennustus osuu kohdilleen. Itse kiukuttelisin mielummin ilman ihme kuittailuja saman jengin faneille. Oli mielipide mikä vaan.
Älä yritä, et voi olla aito positiivari. Aito olisi syyttänyt tappiosta pelaajia, olosuhteita jne. ja sen jälkeen todennut kuinka koko ajan mennään eteenpäin. Siitä pykälää pahempi eli inkvisiittori väärin kannattamisesta.Posisiivestä iltaa. Menee päin vittua. Oletko tyytyväinen?
Väärin kannattaminen kyllä aivan huikea juttu. Ehkä vielä parempi heitto minkä olen joltain positiivari-iivarilta joskus kuullut:Älä yritä, et voi olla aito positiivari. Aito olisi syyttänyt tappiosta pelaajia, olosuhteita jne. ja sen jälkeen todennut kuinka koko ajan mennään eteenpäin. Siitä pykälää pahempi eli inkvisiittori väärin kannattamisesta.
Siellä mennäänkin taloudellinen tulos edellä, ei urheilullinen. En gång alltid, fyrk finns.Faneja vituttaa, mutta toimistolla lyödään käsiä yhteen! Mökki täynnä melkein joka ilta ja kassakone laulaa. En usko että siellä kiristellään hampaita.
Konjakkia, sikareita ja fasiliteetit kuosiin kauden päätöstapahtumaan (ei mestaruusjuhliin).Nyt sitten saisi käyttää niitä raheja täsmähankintaan, eikä Everin Garden-toimistokuluihin.
Faneja vituttaa, mutta toimistolla lyödään käsiä yhteen! Mökki täynnä melkein joka ilta ja kassakone laulaa. En usko että siellä kiristellään hampaita.
Tämähän ei oikeasti pidä paikkaansa, mutta leikitään, että näin on. Voidaan kiukutella yhdessä.Siellä mennäänkin taloudellinen tulos edellä, ei urheilullinen. En gång alltid, fyrk finns.
Leikitään vaan. Kuten voidaan leikkiä, että organisaatiossa olisi jonkinlainen tulosvastuu sellaisille henkilöille, joilta odotetaan tuloksia.Tämähän ei oikeasti pidä paikkaansa, mutta leikitään, että näin on. Voidaan kiukutella yhdessä.
Seuran toiminnasta vastaa Oy HIFK-Hockey Ab ja mikäli se yhtiömuotoisena markkinataloudessa operoivana yrityksenä ei menisi taloudellinen tulos edellä, niin organisaatio ajautuisi ennenpitkää konkurssiin.Siellä mennäänkin taloudellinen tulos edellä, ei urheilullinen. En gång alltid, fyrk finns.
Näin minäkin sen olen ymmärtänyt ja hyvinhän se toistaiseksi sujuu taloudellisesta näkökulmasta.Seuran toiminnasta vastaa Oy HIFK-Hockey Ab ja mikäli se yhtiömuotoisena markkinataloudessa operoivana yrityksenä ei menisi taloudellinen tulos edellä, niin organisaatio ajautuisi ennenpitkää konkurssiin.
Juu, se on toki ihan validi keskustelun aihe, että kuinka urheilullinen menestys ruokkii taloutta ja toisinpäin. Ainakin jos tuote ei ole kunnossa, niin ennenpitkää sen luulisi näkyvän myös taloudessa. Vastaavasti hyvässä hapessa oleva talous välttämättä takaa laadukasta tuotetta, kuten on aiempina vuosina nähty. Ei kentällä eikä välttämättä myöskään paperilla.Näin minäkin sen olen ymmärtänyt ja hyvinhän se toistaiseksi sujuu taloudellisesta näkökulmasta.
Mutta taloudellinen ja urheilullinen tulos eivät pitäisi sulkea toisiaan pois, päinvastoin. Mitä pidemmälle kausi etenee, sitä enemmän fygyä tulee kirstuun. Ja siihen päälle kun olisi vielä viihdyttävää käydä peleissä, niin ai ettien että.
Mutta inkvisaattorithan täällä jo kerkesivät kieltää tuon tosiasian.
Voiko joku muka oikeasti väittää, että HIFK:n urheilullinen menestys on jotenkin huippuluokkaa? HPK:llakin on 2000-luvulla enemmän mestaruuksia kuin HIFK:lla ja se on todella säälittävä tulos.Näin minäkin sen olen ymmärtänyt ja hyvinhän se toistaiseksi sujuu taloudellisesta näkökulmasta.
Mutta taloudellinen ja urheilullinen tulos eivät pitäisi sulkea toisiaan pois, päinvastoin. Mitä pidemmälle kausi etenee, sitä enemmän fygyä tulee kirstuun. Ja siihen päälle kun olisi vielä viihdyttävää käydä peleissä, niin ai ettien että.
Tätä eivät kai väitä edes positiivisimmat inkvisaattoritkaan seitinohuissa ranskalaistyyppisissä.Voiko joku muka oikeasti väittää, että HIFK:n urheilullinen menestys on jotenkin huippuluokkaa?
Kukahan näin on väittänyt?Voiko joku muka oikeasti väittää, että HIFK:n urheilullinen menestys on jotenkin huippuluokkaa?
Jos viittaat inkvisiittorilla minuun, olen snadisti hämmentynyt. Väitit, että IFK:n toimistolla mennään taloudellinen tulos edellä, joka viestistä, jossa lainasit nimimerkki topdogia, joka kirjoitti näin:Näin minäkin sen olen ymmärtänyt ja hyvinhän se toistaiseksi sujuu taloudellisesta näkökulmasta.
Ei tuota inkvisiitori-läppää ollut kenelläkään suoraan osoitettu, ja oli kaiken lisäksi monikossa. Ollaan sentään vielä kaukana Pohjois-Korean ajoista, mutta toisaalta oikeassa ketjussa luultavasti.Jos viittaat inkvisiittorilla minuun, olen snadisti hämmentynyt. Väitit, että IFK:n toimistolla mennään taloudellinen tulos edellä, joka viestistä, jossa lainasit nimimerkki topdogia, joka kirjoitti näin:
Faneja vituttaa, mutta toimistolla lyödään käsiä yhteen! Mökki täynnä melkein joka ilta ja kassakone laulaa. En usko että siellä kiristellään hampaita.
Eli toimistoa ei urheilullinen menestys haittaa, joska rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Tätähän en purematta niellyt, joten rupesit heittämään tänne taas tuota aika inkvisiittori-läppää, jota ei sanota kenellekään suoraan, mutta viljellään pitkin palstaa samalla, kun oksentaa nimimerkin suojista tänne pahaa oloaan.
Itse ainakin lasken tuon aika selkeäksi vittuiluksi ja todella lapselliseksi touhuksi. Samalla keskustelu tyrehtyy. Kiitti siitä.
Samoin kiitos! Pahoittelut passiivis-aggressiivisesta vastauksesta aiemmin.Ei tuota inkvisiitori-läppää ollut kenelläkään suoraan osoitettu, ja oli kaiken lisäksi monikossa. Ollaan sentään vielä kaukana Pohjois-Korean ajoista, mutta toisaalta oikeassa ketjussa luultavasti.
Anyway, hyvää ja rauhallista Joulua sinulle ja muille palstatovereille! Kaikkihan me toivotaan kuitenkin paljon räyhäkämpää ja menestyksekkäämpää loppukautta.