Jos joku kirjoittaisi sinusta näin henkilökohtaisesti, olisit täällä kovaan ääneen möykkäämässä kiusaamisesta. Kerää nyt itsesi, aikuinen mies!!
Ehkä tuossa kirjoituksessa purkautui jouluähky, en tiedä mutta en mä tosta itseeni ottanut ja en ole varma viitattiinko ”propagandisteilla” minuun. Todennäköisesti, kun luki kirjoittajat monikossa.
No sama se, en itse pidä itseäni mitenkään ”propagandistina”, vaan pyrin kirjoittamaan realistin näkökulmasta. Kehun silloin, kun kehumista on ja annan kyllä palautettakin, kun aika on. Tämän ehkä huomaa jos on vähänkään enemmän kirjoituksiani lukenut. Jos pitäisi valita ”puolia”, niin ehkä enemmän olen posiin taipuva, rauhallinen ja yritän löytää esityksistä myös niitä hyviä asioita. Mutta en mielestäni todellakaan sokeasti puolustele VP:sta, peliesityksiä saati HIFK:ta organisaationa.
Jokaisella on toki oikeus omiin mielipiteisiin ja se on vain plussaa jos kirjoitukseni herättävät tunnetta ja fiilistä. Ikävämpi olisi hukkua harmaaseen massaan jossa ketään ei kiinnosta.
Kaikesta huolimatta haluan toivottaa sinulle
@Helsingforce oikein mukavia välipäiviä ja kaikkea hyvää vuodelle 2024! Toivokaamme, että meidän rakas seuramme nousee tästä pelillisestä ja tuloksellisesta suvantovaiheesta!
Ketjun aiheeseen, niin kyllä tänään aika huolella vitutti taas The Tiedote loukkaantumissumasta pakistossa, kuten linkkasin kenttäkoostumukset-ketjuun. Missä muulla näin paitsi meillä? En tiedä voiko vuodesta toiseen kaikkea laittaa enää pelkästään huonon tuurinkaan piikkiin? Joku sanoisi, että onni pitää ansaita jne.
Löin myös tänään rahaa Kerhon puolesta mutta omaa seuraa vastaan lyöminenhän on win-win -situation. Jos tulee turpaan, niin tulee massia, joka lohduttaa vähän. Jos taas tulee voitto, niin rahan meno ei vituta (jos ei ole lyönyt lihoiksi kivitaloa) ollenkaan. Tänään hieno voitto (tuloksellisesti ainakin, peliä en nähnyt) vaikeassa paikassa. Mahtavaa kundit!