Nyt just vituttaa!

  • 2 574 620
  • 12 172

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Kyllä Kärpät taas herättää ton porukan (en viitsi kutsua sanalla joukkue) taas ja annetaan 110 lasissa. Todennäköisesti se riittää kotivoittoon (2 tai 3 p) ja sitten voimat loppuvat Oulussa ja tulee pataan. Riippuu tietysti maalivahtivalinnoista myös, mutta vähän tuntuu että ei se Hovinenkaan ole se tämän kauden pelastaja.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä vähän luulen, ettei se Hovisenkaan ajatuksena ollut että pitäisi pelastaa joukkue vaan toimia hyvänä kakkosena Taposen rinnalla. Nyt sitten joutuu vanhoilla päivillään hemmetti kantamaan selkeää ykkösen viittaa ja yrittää tehdä mahdottomia.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Joku laittoi kenttäkoostumukset illan peliin ni eihän meillä ole kakkosveskaa ollenkaan.
Sori. Pakko.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
No vittu meni viimeinenkin "posarifiilis" siinä kun näki/kuuli selostajan.
Kaikki on paskaa! Myös se kusikin!
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Maksoin 47,50 € siitä, että olen Kärppä fanikatsomon vieressä. Todella raskasta kuunneltavaa.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Pelottavan kauas päässyt tämä ketju valahtamaan.

Vituttaa kun tälläkin viikolla vain yksi peli, mitäs nyt vittua...
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Justiin olin tulossa kirjottamaan samaa, että vituttaa nämä yhden pelin viikot, varsinkin peräkkäiset viikot. Muuten kaikki hyvin!
Joskus pidin hetkellisesti ihan hyvänä asiana kun pelejä harvakseltaan, eikä vähiten terveystilanteiden takia, mut meneehän tämä nyt jo aika älyttömästi taas, kun 2 viikossa on 2 peliä, vaikka ei ole mitään spesiaaliakaan menossa.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus pidin hetkellisesti ihan hyvänä asiana kun pelejä harvakseltaan, eikä vähiten terveystilanteiden takia, mut meneehän tämä nyt jo aika älyttömästi taas, kun 2 viikossa on 2 peliä, vaikka ei ole mitään spesiaaliakaan menossa.

Perjantai + lauantai painotus on tietenkin hyvä asia yleisömäärien ja tunnelman kannalta, mutta itse toivoisin enemmän viikkopelejä. Varsinkin keskiviikko/torstai pelejä. Katson nykyään IFK:n pelejä enemmän telkkarista, kuin paikan päällä ja varsinkin vieraspelejä katsoisi mielellään arkisin. Seuroja on varamasti kuunneltu kun perjantai ja lauantai pelejä on niin paljon, mutta nyt olisi aika kuunnella katsojiakin.
 
Viimeksi muokattu:

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Perjantai + lauantai painotus on tietenkin hyvä asia yleisömäärien ja tunnelman kannalta, mutta itse toivoisin enemmän viikkopelejä. Varsinkin keskiviikko/torstai pelejä. Katson nykyään IFK:n pelejä enemmän telkkarista, kuin paikan päällä ja varsinkin vieraspelejä katsoisi mielellään arkisin. Seuroja on varamasti kuunneltu kun perjantai ja lauantai pelejä on niin paljon, mutta nyt olisi aika kuunnella katsojiakin.
Mun mielestä vanha kunnon Hockey Night -aikataulu olisi parasta: Pääpelipäivät ti, to ja la sekä sunnuntaisin Hockey Night -matsi koko kansalle!
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Mun mielestä vanha kunnon Hockey Night -aikataulu olisi parasta: Pääpelipäivät ti, to ja la sekä sunnuntaisin Hockey Night -matsi koko kansalle!
Hockey Night-ohjelma voisi ehdottomasti tehdä comebackin, sen verran klassikko.
Oranssit pikkutakit kehiin, ja ehkä Jutinkin saisi taas mukaan selostamaan.

Miettikääpä sitä :)
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Perjantai on hyvä pelipäivä, en mä sitä vaihtaisi pois. Mutta liikaa on nyt pe-la ottelut putkeen ja sitten viikon tauko.
Joo perjantain pelit ovat tainneet olla ihan menestyskin, kun ne on jääny pysyvästi ohjelmiin. Nordiksellakin ainakin isot katsojamäärät viikonlopun startiks. Harva pe nyt pidempää työpäivääkään nykii vrt muut arkipäivät.

Liigahan vois nyt tehdä niin, että ke/pe sekä to/la pelit vuorottelis. Sitten jos haluaa ottaa kolmannen pelin mukaan yhdelle viikolle, niin se menisi ke/pe/su.
Ois hyvä jos sunnuntaina olis välillä pelejä Nordiksellakin. Koskahan ollu viimeks.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Vituttaa lukea edes jonkun Bartošákin nimeä HIFK-osiosta, kun ei millään lailla liity aiheeseen ja joku vielä kehtaa vertailla moista idioottia Lehterään. Vituttaa muutenkin trollailevat maalaiset, jotka ovat eksyneet väärään paikkaan.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa lukea edes jonkun Bartošákin nimeä HIFK-osiosta, kun ei millään lailla liity aiheeseen ja joku vielä kehtaa vertailla moista idioottia Lehterään. Vituttaa muutenkin trollailevat maalaiset, jotka ovat eksyneet väärään paikkaan.

Mitäs se bartosakki on tehnyt? Mennyt multa ohi.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Nopea oli taas paluu maan pinnalle ja tähän ei käy selitykseksi poissaolot. Joo, tuomarit olivat paskoja, mutta kyllä HIFK teki tämän ihan itse. Nämä matsit vaan täytyy voittaa himassa, jos aiotaan oikeasti taistella runkosarjan voitosta. Ei sitä kunnon pelillistä jatkuvuutta vaan saada aikaiseksi ja sitten tulos on tämä.
 

MK47

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Nopea oli taas paluu maan pinnalle ja tähän ei käy selitykseksi poissaolot. Joo, tuomarit olivat paskoja, mutta kyllä HIFK teki tämän ihan itse. Nämä matsit vaan täytyy voittaa himassa, jos aiotaan oikeasti taistella runkosarjan voitosta. Ei sitä kunnon pelillistä jatkuvuutta vaan saada aikaiseksi ja sitten tulos on tämä.
No rehellisyyden merkeissä niin kyllä tässä voi mennä poissaolojen taakse, pari matsia tahkottiin samoilla ketjuilla ja tulosta syntyi.
Nyt meillä oli pakki laiturina ja 4 kentässä vaan junnuja, pakostikkin se näkyy pelissä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös