C2 huutelija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK
On on, en ole muuta väittänytkään. Ja nämä mainitsemasi ovat vielä hyviäkin poikia pelaamaan.
Niin, ilmeisesti joukkueenrakennusta ei ole soveliasta kritisoida, etenkään nyt, kun ollaan jo vastoin kaikkia oddseja kolmen voiton päässä finaalista?
Ja se, että ollaan näin pitkällä ei kumoa sitä tosiasiaa, että jengin rakentamisessa oli ja on isoja mustia aukkoja. Mutta oikeinkannattajat toki silittävät Tobbarin päätä ja heillä on siihen luonnollisesti oikeus.
Ei huonoja ollenkaan. Mitä nyt ei vaan löydy kavereille käyttöä. Jos heissä olisi pelimiehen vikaa ollut, niin olisi kyllä ollut kaikki aika sopeutua jengiin ja lunastaa oma tonttinsa.
Ai edelleenkään ei ole lupa vaatia "valmista" runkoa kauden alkuun lähtiessä, että kaikki avainpaikat olisi täytetty huipun veljillä? Ok. En tiedä oliko rahaa. Palola ja Lyytinen saattoi osan syödä, kuten myös Roy ja Hedberg.
En mä todellakaan ollu tyytyväinen kesällä. Itsehän kavereille vaadin Åstenin ja Tallbergin lähettämistä maakuntiin. En ikinä pitäny Palolasta.
Musta Larsson oli ihan turha hankinta. Samoin Luhanka.
Mä pidin kesällä tätä jengiä ihan paskana.
No ei se ollutkaan. Moni niistä pelaajista, joista diggasin kybänä on ollu paskempia kun luulin ja toistepäin.
Mä vaan jaksan ihmetellä mistä toi energia kahden hutin itkemiseen tulee? Jengi kuulostaa mun ex-vaimolta. Vihaan sitä akkaa. Ehkä siks vituttaa toi jankkaaminen. Saattehan te itkeä niin paljon kuin huvittaa. Painakaa vaikka t-paidat missä on Royn ja Hedbergin kuva P-Korean pelipaidoissa. Lupa on!.
Harmittaa vaan nähä mun ex-tsubun naama kun lukee tätä palstaa.
Muuten eri mieltä siitä, että oliko tarpeeksi aikaa päästä jengiin. Kåsastulilla meni kanssa aikansa ja ehkä toi Villen juttu ei ole helpoin mihin tulla sisään. En tiedä. Ymmärrys ei riitä.
Iso jaxuhali!