Nyt just vituttaa!

  • 2 575 179
  • 12 173

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän vituttelee se, etten nyt päässytkään negasiiven jäseneksi. Mulla olisi ollut todella paljon hyvää ja kattavaa aineistoa koko siivelle kompattavaksi, mutta joudun nyt säästämään ne tulevaisuuteen. Kovaa on elämä.

Mutta tuleehan näitä tilaisuuksia vielä. Ehkä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vähän vituttelee se, etten nyt päässytkään negasiiven jäseneksi. Mulla olisi ollut todella paljon hyvää ja kattavaa aineistoa koko siivelle kompattavaksi, mutta joudun nyt säästämään ne tulevaisuuteen. Kovaa on elämä.

Mutta tuleehan näitä tilaisuuksia vielä. Ehkä.
Otetaanko uusiksi ensi kauden aikana? Tiedämme molemmat, että paikka sille löytyy varmasti?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otetaanko uusiksi ensi kauden aikana? Tiedämme molemmat, että paikka sille löytyy varmasti?

Pelataan tämä kausi nyt ensin pois. Ja mistä sitä tietää, jos sinäkin näet valon ;).
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vituttaa oma luovuttaminen, sori muut! Mut otan myös osani voitosta, sillä telkkari meni kiinni 0-2 maalin jälkeen.
Itsehän lähdin konttorille vielä 9 tunnin duunipäivän päälle jatkamaan töitä. Niitä sattuu olemaan ihan vitusti just tällä hetkellä, mutta kyllä osasyy oli se, että täällä himassa ei pääse matsia pakoon. Ei vaan hermot kestä näitä pelejä. No, kotiin palasin kun oletin pelin loppuneen. Jatkoajallahan se oli. Otin osani.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Vituttaa, etten päässyt tänään Nordikselle. Lippu oli hommattuna, mutta juutuin lentokenttälakon takia Etelä-Saksaan. Paska maa. Muutenkin fiilikset illan pelistä olivat etukäteen sen verran alamaissa, että päätin aamulla vierailla mahdollisimman synkässä paikassa eli Dachaun keskitysleirissä. Synkkääkin synkempää oli siellä.

Nyt kuitenkin fiilikset aivan päinvastaiset. Olipahan peli.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta ihan turhia nuo rantapallot tuolla, onneksi Paajanen keräili pois kentältä.

Siis tämähän on ihan kamala harrastus. Onneksi Nordiksella enää vain muutama (vähintään henkisesti) lande näitä harrastaa.

Yksi maailman noloimmista asioista on myös olla huono voittaja. Luulisi meikäläistenkin sen tajuavan, sillä aika monta kertaa ollaan oltu häviämässä. Kuka meistä haluaa tappion hetkellä, että vastustajan kaikkein juntein aines tulee nolosti vittuilemaan? Minä en ainakaan halua.

Tilannetajua ei vain kaikille ole jaoissa suotu, ikävä kyllä.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Noi rantapallot on mun mielestäni ollut osa kotimaista lätkäkulttuuria, enkä siksi ole niitä paheksunut. Mutta tässä asiassa olen nyt sitten kääntänyt kelkkani rotsini kalsarini siksi, että pelaajia näytti ne jäälle saakka päätyneet pallot vituttavan aika raskaasti. Åsten nakkeli niitä takaisin kaukalosta useamman siinä fanikatsomon edessä, Rantakari vei jäähyaitioon ja Patti teurasti useamman.

Pelaajilla on varmaan oma kulmansa noihin, ja luulen sen liittyvän vastustajan kunnioittamiseen ja arvostamiseen. Aivan helvetin kova ottelusarja on saanut dramaattisen lopun muutamaa hetkeä aiemmin, ja sydän vertaan vuotavalle joukkueelle vittuillaan helvetin rantapalloilla. Tän jatkiksen arvoihinhan se sopii kuin nenä päähän, sillä täällä lyödyn lyöminen on ollut ainut oikea miehen mitta ja kusikaaren pituus sen symboli.
Mutta pitäisikö vuoden päästä olla hieman fiksumpi. Vähän enemmän IFK. Aito lätkäjätkä ja -gimma, ja jättää rantalelut kotiin. Aikuiset ihmiset?
 

444

Jäsen
Toisaalta vituttaa, toisaalta ei. C More -tilaus oli päättynyt lauantaina, kai, koska olin sanonut sen irti pari viikkoa aiemmin. Ihan siis siksi, että pelejä on tullut katsottua kokonaisuudessaan 3 kpl tällä kaudella, niistäkin yksi paikan päällä. Pari peliä sentään olen kuunnellut kanavalta vauvan kanssa ulkoillessa. Mutta siis on vituttanut maksaa tyhjästä, kun ei tuolle tilaukselle ole ollut muutakaan käyttöä, kun ei ole vapaa-aikaakaan.

Mutta siis toisaalta vituttaa se, että en nähnyt enkä kuullut päivän peliä. Toisaalta, kun katsoin Liigan sivuilta maalien syntyaikoja, voin myöntää auliisti lähetyksen olevan katkenneen ennen kavennusta ja kuulokkeiden olevan jossain ojan pohjalla. Joten sikäli ei vituta, koska paskana fanina en olisi jaksanut piinata itseäni pidempään. Vaikka toisaalta, kun on ollut Jyväskylässä erästä pudotuspeliä katsomassa tilanteessa 5-0 ja silloin päättänyt jäädä kiduttamaan itseään, niin luulisi oppineen, että ”nothing is over until the fat lady sings”. Mutta helpompaa se on kotikatsomossa päättää, että ”vitut” kuin katsomossa.

Lopputulos ei kuitenkaan vituta. Vauvakin oli vähän ihmeissään, kun faijansa alkoi yhtäkkiä hyppiä tasajalkaa himassa, kun Liigan sivuille ilmestyi Tallbergin nimi ja lukemat 3-2.

Outona ihmisenä ounastelen, että seuraava ottelusarja ei ole läheskään sellainen ylikävely mouhijärveläisten osalta kuin mitä moni olettaa.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta ihan turhia nuo rantapallot tuolla, onneksi Paajanen keräili pois kentältä.
Tämä oli taas yksi sulka herran hattuun, siitä miksi arvostan Paajasen todella korkealle. Lähinnä vituttaa joukkue missä tällä hetkellä pelaa, mutta toisaalta sekin on teille stadilaisille vain ylpeilyn aihe. Ihana pelaaja, Tällä hetkellä jatkossa on vain sellaisia joukkueita joista eniten toivon IFK:lle menestystä. Tiputtakaa se manse kahdesti!

Tuli ehkä vähän outoon ketjuun tämä viesti, mutta halusin nostaa Paajasen edelle, toivoin aikoinaan Kärppiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Voidaan nyt ihan yhdessä sopia, että jäälle ei jatkossa heitellä rantapalloja… eikä mitään muutakaan… PAITSI ! pakastebroileri tai kumikana. Ja nekin vain jos HIFK pelaa pitkään tosi paskasti!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Voidaan nyt ihan yhdessä sopia, että jäälle ei jatkossa heitellä rantapalloja… eikä mitään muutakaan… PAITSI ! pakastebroileri tai kumikana. Ja nekin vain jos HIFK pelaa pitkään tosi paskasti!
Entäs faksi? Saako faksin heittää jäälle?
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
"Nyman joutui jättämään ottelun kesken mikä on huomioitu päätöksessä"
Nytkö siitä seuraamuksesta taas sitten tuleekin lisää kakkua?
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Kaveri pisti samalla mitalla takaisin eli aiheutti itse sen että Väänänen jatkoi poikkarin antamista. Eli kuin kunnon kristitty, Nymanin olisi vaan pitänyt ottaa vastaan Väänäsen eka poikkari ja that’s it. Mutta rupea antamaan takaisin samalla mitalla eli yllytti Väänästä joka puolustautui. Summa summarum, annettu 5+20 olisi pitänyt riittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös