Nyt just vituttaa!

  • 2 576 102
  • 12 174

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tähän vahva sama. On mielestäni valovuoden suurta vitutusta aiheuttavia mertarantoja ja saukkosia edellä. En jaksa siitä häiriintyä, jos pari nimeä lausuu vähän väärin. Jatkot hymyilyketjussa.

Jos Alkio, Waheeb ja Sorjonen vuorottelisivat IFK:n matseissa, saisi minun kanavapakettiini lisätä maksua vaikka kymmenisen euroa kuussa.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Mertaranta on joka suhteessa helvetin rasittava. Se on aina ollut. Sillä tulee varmaan yhden pelin aikana asiavirheitä useimpia. Eikä niissä mitään, mutta korjaisi edes niitä joskus. Sitä ei tapahdu koskaan.
Tämä on yksi ärsyttävimpiä piirteitä hänessä. Tällaisesta tulee hieman ylimieliset vibat, jos ei koskaan voi myöntää virheitään.

Joskus muistan Anzan korjanneen virheensä ja sehän tapahtui sitten todella dramaattisesti, tietenkin. Teki siitä hirveän numeron, eikä voinut vain pikaisesti kuitata asiaa.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ymmärrän näkökulman.

Minua ei tunnelman luominen haittaa yhtään, kunhan selostaja tietää mistä puhuu.
Mä diggaan tällaisista asiaselostajista, joilla hauki ei lähde rannasta tai viedä ketään kebabkioskille, jossa ei ole takatolppia, alanahkoja tai etuläskejä, jossa ei naureskella vuosia samoille kilpiliima-jutuille. Esim. Suomessa futisselostaja nfl:ssä Mika Laurila tai käsipallon Tomi Salminen, jotka voisivat olla samaan aikaan myös asiantuntijakommentaatteroita.

(Salmisen selostusta voi just nyt tänä viikonloppuna yytsiä viaplaylta handiksen mm:ssä, jossa huomenna finaali ja pronssiottelut. Neljän parhaan joukossa tanska ja ruotsi ranskan ja Espanjan kanssa.)
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Tämä on yksi ärsyttävimpiä piirteitä hänessä. Tällaisesta tulee hieman ylimieliset vibat, jos ei koskaan voi myöntää virheitään.

Joskus muistan Anzan korjanneen virheensä ja sehän tapahtui sitten todella dramaattisesti, tietenkin. Teki siitä hirveän numeron, eikä voinut vain pikaisesti kuitata asiaa.
Lähetin C-Morelle noin vuosi sitten palautteen Mertsin väärin lausutuista nimistä -> Motin & Schmaltz. Ei korjaantunut asia heti, mutta ilokseni tällä kaudella meillä pelaa Motin eikä Muuuutttin. Tuosta toisesta nimestä en tiedä oisko korjaantunut, mutta Antsa pääsi pälkähästä kun se kaveri vaihtoi maisemaa.

Mitä tulee KÅsastul - KAsastul tapaukseen, niin kyllä se että Sorjone lausuu nimen väärin, rassaa minuakin. Olen hieman kateellinen kyllä näille toisille palstaveljille joiden hermo kestää tuota...

P.S taitellisten vapauksien puitteissa selostajan nimi kirjoitettu vaillinaisesti koska se N on tainnut mennä Kaskimäen nimeen...
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Käynnissä oleva miespilluilumunaanpuhalluslampaankulli -asenteella kaukalossa operoiva IFK. Vituttaa myös, että cmoren erätauko "viihteenä" pyöritellään samoja pätkiä muista peleistä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Palli on Livescoren mukaan 13.hyökkääjä eli jatkaa monipuolista dominointiaan.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun nuoruudessa Nordikselta ei saatu mitään ilmaiseksi. Matti Hagman 35 peliä, 37 + 50 = 87.

Lahden Reipas - Kiekkoreipas - Hockey-Reipas - Reipas Lahti -pelit olivat "teurastusotteluita", joissa oletuksena oli lyödä tylyt luvut taululle. Ei haitannut, vaikka lahtelaiset tekivät kolme, kun itse tehtiin tuplasti enemmän. Se oli mun HIFK. (Ei mulla ole mitään lahtelaisia vastaan, kunhan nyt sattuivat esimerkiksi, kun tänään oli matsi heitä vastaan. Kirjoitukseni pointti on oman joukkueen tekemisissä ja tekemättä jättämisissä.)

Sitten oli joskus vaisumpaa, mutta edes jotain yritystä oli: Old time hockey is back in town jne.

Nyt lapset oppii, että HIFK on joukkue, joka lähtee häntä koipien välissä kotihallissaan altavastaajana ottamaan dunkkuun Pelikansilta. Vituttaa.

HIFK:n hengestä ei taida olla muuta jäljellä kuin logo ja pitkien kalsareiden saksiminen pukukopissa. Vittu, että ollaan kovia ja perinteikkäitä. Jee. (Sarkasmia). Vittu.

Alkaa oikeastaan vituttamaan jäädytettyjen numeroiden katselu hallin katossa. Niin paljon ne kertovat siitä, kuinka vanhoilla hienoilla kuorilla myydään pakettia, joka on sisällöltään tyhjä. Koskakohan Hexi pyytää ottamaan paitansa pois katosta, koskei viitsi katsoa, kun nykyiset pellet häpäisevät paitaa? Luultavasti edes tuollainen ei herättäisi HIFK:n johdossa ketään. Niin syvällä ollaan.

Ei mua edes pelityylin muutos haittaisi, jos menestystä tulisi, mutta tällainen surkeus pelin jokaisella osa-alueella on sietämätöntä.

Eikö seuran johdossa hävetä ollenkaan?

Edit typo
 
Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mulle käy Åstenin jatko kyllä, ei siinä mitään. Kiva että jatkaa.

Mutta tossa kun pelataan pari umpipaskaa kotipeliä putkeen turhautuneille katsojille, ollaan taulukossa sijalla 9 ja valovuoden Tapparaa jäljessä kaikessa, niin Åstenin jatkosoppari tässä kohtaa ilmoitettuna vaikuttaa lähinnä vittuilulta ja edelleen fanien aliarvostuksen jatkamiselta. Näinhän niitä kausareita uusitaan(ko). Murheellisessa tilanteessa on edustus-IFK kyllä, pisteputkesta huolimatta. Vituttaa.
 
Viimeksi muokattu:

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Ei oo kivaa, kun hallitsevat mestarit, joilla ei käsittääkseni ole ollut rosterivajetta kauteen lähtiessäänkään, ovat sitten kauden aikana hommanneet vaatimattomat 5 hyökkääjää lisää (Platt, 2xDavidsson, JIkonen, Levtchi). Helsinki on aivan Mansen varjossa kiekkokartalla, kun Ilveskin keikkuu kärkitaistoissa.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei oo kivaa, kun hallitsevat mestarit, joilla ei käsittääkseni ole ollut rosterivajetta kauteen lähtiessäänkään, ovat sitten kauden aikana hommanneet vaatimattomat 5 hyökkääjää lisää (Platt, 2xDavidsson, JIkonen, Levtchi). Helsinki on aivan Mansen varjossa kiekkokartalla, kun Ilveskin keikkuu kärkitaistoissa.
Ja tähän lähestulkoon ainoa syy on uusi halli. Mahdollistaa huomattavasti suuremmat resurssit ja olosuhteet.

Eiköhän sitten joskus 2080-luvulla kun saadaan Garden pystyyn niin meilläkin nähdä aikamoisia nippuja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
...Eiköhän sitten joskus 2080-luvulla kun saadaan Garden pystyyn niin meilläkin nähdä aikamoisia nippuja.
Tähän liittyen, niin Muuli varmaan on se, joka pudottaa Gardenin ekassa matsissa avauskiekon, kun silloin ei enää muita IFK-legendoja taida olla elossa...
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Tähän liittyen, niin Muuli varmaan on se, joka pudottaa Gardenin ekassa matsissa avauskiekon, kun silloin ei enää muita IFK-legendoja taida olla elossa...
Ennemminkin luulen, että sen pudottaa edesmenneen isoisoisänsä muiston kunnioittamiseksi Åstenin pojanpojanpoika Macke-Mix.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hirveeeen kiva kiekkokierros tänään muuten. Kaikki 6-viivan ympärillä olevat jengit 3p, joten eipä tää meidän sijoitus tässä oikeen nouse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös