Tämä pitää paikkansa. Ja se on aivan ok.Kriteerisi ovat ehkä erilaiset kuin minulla.
Tämä pitää paikkansa. Ja se on aivan ok.Kriteerisi ovat ehkä erilaiset kuin minulla.
Ja se on just näin.Tämä pitää paikkansa. Ja se on aivan ok.
Tähän vahva sama. On mielestäni valovuoden suurta vitutusta aiheuttavia mertarantoja ja saukkosia edellä. En jaksa siitä häiriintyä, jos pari nimeä lausuu vähän väärin. Jatkot hymyilyketjussa.
Mulle vaan waheeb ja Sorjonen. Alkio on mölinöineen, fraaseineen ja maneereineen vaan uuden ajan mertaranta (joka toki lätkästä tietää enemmän ja tekee pohjatöitä).Jos Alkio, Waheeb ja Sorjonen vuorottelisivat IFK:n matseissa, saisi minun kanavapakettiini lisätä maksua vaikka kymmenisen euroa kuussa.
Ei Saukkolakaan huono ole. Ja omia junnujakin vielä.Jos Alkio, Waheeb ja Sorjonen vuorottelisivat IFK:n matseissa, saisi minun kanavapakettiini lisätä maksua vaikka kymmenisen euroa kuussa.
Mulle vaan waheeb ja Sorjonen. Alkio on mölinöineen, fraaseineen ja maneereineen vaan uuden ajan mertaranta (joka toki lätkästä tietää enemmän ja tekee pohjatöitä).
Tämä on yksi ärsyttävimpiä piirteitä hänessä. Tällaisesta tulee hieman ylimieliset vibat, jos ei koskaan voi myöntää virheitään.Mertaranta on joka suhteessa helvetin rasittava. Se on aina ollut. Sillä tulee varmaan yhden pelin aikana asiavirheitä useimpia. Eikä niissä mitään, mutta korjaisi edes niitä joskus. Sitä ei tapahdu koskaan.
Mä diggaan tällaisista asiaselostajista, joilla hauki ei lähde rannasta tai viedä ketään kebabkioskille, jossa ei ole takatolppia, alanahkoja tai etuläskejä, jossa ei naureskella vuosia samoille kilpiliima-jutuille. Esim. Suomessa futisselostaja nfl:ssä Mika Laurila tai käsipallon Tomi Salminen, jotka voisivat olla samaan aikaan myös asiantuntijakommentaatteroita.Ymmärrän näkökulman.
Minua ei tunnelman luominen haittaa yhtään, kunhan selostaja tietää mistä puhuu.
Lähetin C-Morelle noin vuosi sitten palautteen Mertsin väärin lausutuista nimistä -> Motin & Schmaltz. Ei korjaantunut asia heti, mutta ilokseni tällä kaudella meillä pelaa Motin eikä Muuuutttin. Tuosta toisesta nimestä en tiedä oisko korjaantunut, mutta Antsa pääsi pälkähästä kun se kaveri vaihtoi maisemaa.Tämä on yksi ärsyttävimpiä piirteitä hänessä. Tällaisesta tulee hieman ylimieliset vibat, jos ei koskaan voi myöntää virheitään.
Joskus muistan Anzan korjanneen virheensä ja sehän tapahtui sitten todella dramaattisesti, tietenkin. Teki siitä hirveän numeron, eikä voinut vain pikaisesti kuitata asiaa.
Palolalla reilu 3min peliä Timrån riveissä ja heti verkko soi….
2 ekaan peliin syksyllä meilläkin ja sitten kokonaisvaltaisuus iski.Palolalla reilu 3min peliä Timrån riveissä ja heti verkko soi….
Lyytinen heti perässä :D
Mun HIFK on raiskattu.Käynnissä oleva miespilluilumunaanpuhalluslampaankulli -asenteella kaukalossa operoiva IFK. Vituttaa myös, että cmoren erätauko "viihteenä" pyöritellään samoja pätkiä muista peleistä.
Ja tähän lähestulkoon ainoa syy on uusi halli. Mahdollistaa huomattavasti suuremmat resurssit ja olosuhteet.Ei oo kivaa, kun hallitsevat mestarit, joilla ei käsittääkseni ole ollut rosterivajetta kauteen lähtiessäänkään, ovat sitten kauden aikana hommanneet vaatimattomat 5 hyökkääjää lisää (Platt, 2xDavidsson, JIkonen, Levtchi). Helsinki on aivan Mansen varjossa kiekkokartalla, kun Ilveskin keikkuu kärkitaistoissa.
Tähän liittyen, niin Muuli varmaan on se, joka pudottaa Gardenin ekassa matsissa avauskiekon, kun silloin ei enää muita IFK-legendoja taida olla elossa......Eiköhän sitten joskus 2080-luvulla kun saadaan Garden pystyyn niin meilläkin nähdä aikamoisia nippuja.
Ennemminkin luulen, että sen pudottaa edesmenneen isoisoisänsä muiston kunnioittamiseksi Åstenin pojanpojanpoika Macke-Mix.Tähän liittyen, niin Muuli varmaan on se, joka pudottaa Gardenin ekassa matsissa avauskiekon, kun silloin ei enää muita IFK-legendoja taida olla elossa...
Se kantsii pelata sillälailla ettei tartte muiden pelien tuloksia jännittää helmikuun alussa!Hirveeeen kiva kiekkokierros tänään muuten. Kaikki 6-viivan ympärillä olevat jengit 3p, joten eipä tää meidän sijoitus tässä oikeen nouse.