Nyt just vituttaa!

  • 2 583 426
  • 12 208

Drache

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa illan peli jo etukäteen. Tässä on niin karmean vähän tehty maaleja ja lisäksi hävitty pelejä, että tuloksena on kestovitutus. Odotukset matalalla. 0-1 tehtyä maalia. Vastustaja iskee enemmän. Vaikka todellisuudessa noin kävisikin niin on ihan perkeleestä, kun kannattajana peli-illan fiilikset on pohjamudissa jo ennakkoon. Tehkää jotain!
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tässä pari lainausta "huvin" vuoksi:

”Levollinen mieli. Ymmärretään, että on vaikea voittaa, kun ei tehdä maaleja”, urheilujohtaja Tobias Salmelainen sanoo ympäripyöreästi.
--
”Ei peli ole keskushyökkääjistä ollut kiinni. Joukkueena maaleja tehdään ja joukkueena maaleja päästetään. Sitä yritetään ratkoa, että saataisiin onnistumisia tulemaan.”

Mitä helvettiä minä juuri luin? Eikai urheilujohtaja voi oikeasti olla näin pihalla?
 

Ikurin Vireä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves talvella ja Ilves kesällä, Ikurin Vire
"Tänä vuonna Liigan parhaalle maalintekijälle runkosarjassa annettavan Aarne Honkavaara -palkinnon voittaa ... HIFK".

Ihan hyvin tuossa vedetään vankkurit rinkiin median edessä, eikä heitetä ketään ringin ulkopuolelle, mutta minusta pitäisi pystyä sanomaan kuitenkin jotain muutakin joukkueen tilanteesta. Hiukan tarkempaakin analyysiä joukkueen tilanteesta ja tilasta voi toki tuoda esille hakematta syyllisiä. Sen mediaviestin voisi vaikka miettiä yhdessä valmennuksen kanssa, niin kukaan ei koe tulevansa yksilöidyksi syylliseksi.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä pari lainausta "huvin" vuoksi:

”Levollinen mieli. Ymmärretään, että on vaikea voittaa, kun ei tehdä maaleja”, urheilujohtaja Tobias Salmelainen sanoo ympäripyöreästi.
--
”Ei peli ole keskushyökkääjistä ollut kiinni. Joukkueena maaleja tehdään ja joukkueena maaleja päästetään. Sitä yritetään ratkoa, että saataisiin onnistumisia tulemaan.”


No, tänään taas joku 2-1 -rypistys ilman yv-maaleja ja kaikki ok.
Minua helpotti kovasti tuo ekan kappaleen Tobben viiltävä analyysi. Selvästikin asioita on pohdittu. Kyllä se tästä!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä kotisohvalla näkee tauolla muiden jengien maaleja ja Ässissä näyttää olevan iso kala jostain kaukomailta nimeltään (S)turgeon. Olispa meilläkin. Kahden kilon siikakin kävisi.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi vitun, vittu miksi mä edes katson tätä skeidaa. Sinällään hauskaa että maanantaina duunista saadut potkut ei vituta, tää IFK:n räpellys taasen vituttaa JA PALJON...
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Voi vitun, vittu miksi mä edes katson tätä skeidaa. Sinällään hauskaa että maanantaina duunista saadut potkut ei vituta, tää IFK:n räpellys taasen vituttaa JA PALJON...
Oon pahoillani sun potkujen puolesta, oli syyt sitten mitkä tahansa. Mutta Tobbe & Ville on ja pysyy, ihan sama mitä tekevät, vai tekevätkö mitään..
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Ei siinä mitään, että savolaiset pöllyttää, mutta että Lappalainenkin alisti äsken Koivistoista kirikiekossa.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Mä en vaan yksinkertaisesti pysty enää katsoa IFKn pelejä. On Cmoret maksettu ja olisi aikaakin mutta on vaan niin munatonta paskaa, että ei pysty, vituttaa liikaa jos katon
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä tässä ole tullut kovin intensiivisesti katsottua matseja tällä kaudella ja tämä saattaa jäädä kauden viimeiseksi, jonka laittaa edes taustalle pyörimään, mikäli tässä ei tapahdu jotain muutosta. Koko kesän tuskailin sen kanssa, että miten saa itselleen perusteltua oman ajan käytön, kun HIFK:n seuraaminen ei ole ollut järin palkitsevaa. Tämän kauden jengi teki kyllä vihdoin tuskailusta lopun.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Oon pahoillani sun potkujen puolesta, oli syyt sitten mitkä tahansa. Mutta Tobbe & Ville on ja pysyy, ihan sama mitä tekevät, vai tekevätkö mitään..

Maailman tilannehan se meikäläisen fudut aiheutti, samalla ovenavauksella lähti yli 20% koko firman työvoimasta (eikä firma oo mikään nakkikiska).

Ketjun aiheeseen takaisin, vituttaa toi saatanan ruma taklaus, vituttaa nuoren pelaajan puolesta.
 

Steven

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Calgary Flames, Liverpool FC
Vituttaa kun on katsonut tätä kuraa jo niin pitkään näkemättä yhtään HIFK maalia. Jotenkin ei voi sulkea televisiota jos vaikka ne tekevätkin sitten maalin ja itse missaan sen. Onhan se maalin tekeminen jossain vaiheessa kuitenkin mahdollista vaikkei todennäköistä
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Juuri saavuin himaan. Pari erää tuota riitti kiinnihirttämiseen. Kohta teillä on vittumaisempi kausi kuin meillä.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun on katsonut tätä kuraa jo niin pitkään näkemättä yhtään HIFK maalia. Jotenkin ei voi sulkea televisiota jos vaikka ne tekevätkin sitten maalin ja itse missaan sen. Onhan se maalin tekeminen jossain vaiheessa kuitenkin mahdollista vaikkei todennäköistä

On se seuraava tehty maali taas askeleen lähempänä. Vääjäämättä.
 
Suosikkijoukkue
Hupeli HC, Vaajakosken Pelikaanit, JYP
Käyttäjä on saanut pelikiellon.
Ei kulje Stadin Kingeilläkään! Ja sehän ei vituta minua! Nam....nam...nam...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös