Pitäisköhän hommata joku kiva maalintekijä. Sellainen joka osaa vääntää hyvin kulmissa.Nyt ollaan toiseksi viimeisiä ja 15 pelissä ollaan tasan KAKSI kertaa tehty enemmän kuin kaksi maalia ottelussa.
Koko kaudella ollaan tehty joku 1,5 maalia/ottelu.
Perjantain jälkeen muutetaan tappio niskassa tämä muotoon jos huomenna hävitään niin maanantaina pitää…Jos Ipaa vastaan otetaan myös kuokkaan niin ei tuossa enää vaihtoehtoja ole.
Perjantain jälkeen muutetaan tappio niskassa tämä muotoon jos huomenna hävitään niin maanantaina pitää…
Piti jo. Ei vaihdu valmennus. Tämä kausi uhrataan ex-kapteenin ja amatööri urheilujohtajan vuoksi kokonaan. Eipähän tarvi soitella ja kaupata playoff-kausareita talvella.
Mikä puolestaan tarkoittaa, että ei tarvitse hakea kompensaatioita ensi vuoden runkosarjan kausikortista. Nerokasta - näin pääsemme irtautumaan kierteestä.Eipähän tarvi soitella ja kaupata playoff-kausareita talvella.
Joo kyllä tässä exittiä elinkautisesta on tarjolla.Mikä puolestaan tarkoittaa, että ei tarvitse hakea kompensaatioita ensi vuoden runkosarjan kausikortista. Nerokasta - näin pääsemme irtautumaan kierteestä.
Sama. Vituttaa, että liigasta ei voi edes pudota, vaikka puolet jengeistä on jotain saatanan kookoita, sportteja ja jukureita. Ja HIFK. En tiedä onko tämä vain mun päässä, vai kokeeko liiga tällä hetkellä pahinta alemmuustilaa kymmeniin vuosiin? Niin hajuton, mauton ja väritön tämä meidän ihana kotimainen liigamme on.
Miten vitussa tämä voi olla seuran hallitukselle Ok?
Koivistoinen tuhosi uransa kun tuli tänne paskakasaan, samoin Paananen ja Pakarinen on auringonlaskussa. Nättinen varmaan luuli pääsevänsä hyvin näytille ja isompiin liigoihin, mutta hei. Tämä Neuvostoliiton-aikainen Nordis ja sen tuskaiset seinät tekivät Nättisestäkin selvää. Ei muuta.
"Ei peli ole keskushyökkääjistä ollut kiinni."
Mun on vaikea kuvitella, ettei Salmelainen ihan oikeasti itse ymmärtäisi, että joukkueesta puuttuu vähintään yksi sentteri, jonka aiemman uran tilastojen pitää olla sellaiset, ettei ole mikään toivotaantoivotaan-haku, kun joukkueen kiekollinen sentteriosasto on muuten niin kapea. Mutta voihan se tosiaan olla, että Salmelainen on menettänyt täysin todellisuudentajunsa, eikä ketään edes enää haeta jengiin.
Eli Tobbe ja VP jotka vetävät tätä jengiä, ovat ainoita ihmisiä maailmassa, jotka eivät tajunneet tätä 5v sitten, eivätkä tänäänkään.Jokainen mainituista vaatisi vierelleen sitä pelintekoa, mutta nyt jokaista näistä on väkisin isketty peliätekevään rooliin joka ei yhdeltäkään onnistu kuin välttävästi. Ja tämä nyt olisi kaikille pitänyt olla selvää ei vain ennen tätä kautta, vaan jokaisen kohdalla sellaiset 5 vuotta sitten.
Tuon takia en mene huomenna varmaankaan hallille, kun lupasin itelleni krapulattoman lauantain.Vituttaa, että on liput huomiseen peliin vaikka en ole itse niistä mitään maksanutkaan. Pakko mennä, kun olen asiakkaalle luvannut. Mieluummin katsoisin tv:stä suunnistusta tai hevosurheilua kuin tätä paskaa.
Täytyy vetää kännit, jos se auttaisi.
Meinaatko jäädä kotiin katselemaan peiliin? Kyseisen perinne-aktiviteetin lisäksi, tälle kaudelle meille on lanseerattu pohdiskelu, mitä peilin takana on. Tekemistä siis riittää faneillekin.Tuon takia en mene huomenna varmaankaan hallille, kun lupasin itelleni krapulattoman lauantain.
Sissons sa kuusi matsia pelikieltoa eli saman verran kuin Motin. Eihän noita voi mitenkään nähdä saman arvoisina. Haistakaa nyt siellä Liigan kurinpidossa iso vittu.
Sissons sa kuusi matsia pelikieltoa eli saman verran kuin Motin. Eihän noita voi mitenkään nähdä saman arvoisina. Haistakaa nyt siellä Liigan kurinpidossa iso vittu.