Siirsin huhu-ketjusta tänne, kun en nyt parempaakaan ketjua keksinyt...
Onhan tämä palsta ollu viime aikoina varsinainen passiivis-aggressiivisen käyttäytymisen ja suorankin vittuilun tyyssija. Kuka tahansa osaa olla ilkeä, mutta sellaista taas on vaikea arvostaa, kun käsittelyssä olevat asiat ovat pääasiassa puhtaasti mielipiteisiin perustuvia. Yhtään ihan oikeaa uhriutujaa tai marttyyria en täällä kyllä ole vielä havainnut, turhautuneita ihmisiä senkin edestä.
Mua kyllä harmittaa, että täältä lähtee kirjoittajia pois, jotka ovat vuosikaudet tuottaneet hyvää ja asiallista settiä palstalle. Hyvin perusteltuja mielipiteitä on kiinnostavaa lukea, vaikka ne omistani poikkeavaisivatkin. Ignore-toiminto ei mulle ole vaihtoehto, koska en halua kategorisesti olla lukematta niitä erimielisiäkin viestejä, eikä kukaan nimimerkki ole ainakaan itselleni niin raskas, että haluaisin hänet vaientaa kokonaan.
Moni palstalle kirjoittaja on heittänyt läppää toisten nimimerkkien kanssa pidempään kuin on tuntenut oman puolisonsa tai ehkä jopa parhaan kaverinsa. Vaikka suurin osa ihmisistä on toisilleen tuntemattomia ja anonyymeja, ei tämä mikään täysin merkityksetön yhteisö kuitenkaan ole. Ei tämä varmaankaan kenenkään henki ja elämä ole, toivottavasti, mutta monelle voi olla ehkä ainoa hetki ottaa hieman omaa aikaa arjen keskellä ja siksikin itse ajattelen, että jokainen näkemyksensä perusteleva poislähtevä kirjoittaja on menetys. Hyviä kirjoittajia kun on vuosien aikana lähtenyt muutenkin paljon pois. Jos lukee vanhoja ketjuja, olihan täällä silloin paljon parempi meininki ja oikeasti hauskaa läpänheittoa. Ja silloin moni asia oli aidosti paljon huonommin.
Toivottavasti
@Postinjakaja pyörtää päätöksensä ja tietysti Apassikin, mutta häneltä on näköjään jo tunnuksetkin poistettu. Sääli.