Nyt just vituttaa!

  • 2 579 720
  • 12 196

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Vituttaa, että tällä palstalla edes mainitaan HIFK:n yhteydessä sana 'tyhjennysmyynti'. Sen ei pitäisi kuulua tämän seura arvoihin millään lailla, vaan olla vain noiden pikkuseurojen juttu, tietysti mieluummin ei niidenkään.

Eihän meillä onneksi tuota ole harrastettu tähänkään asti ja näin toivon jatkuvan. Se on sitten eri asia mikäli esim. Lyytisestä päästään siististi eroon, koska siinä tapauksessa se olisi HIFK, joka vahvistuu.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vituttaa, että tällä palstalla edes mainitaan HIFK:n yhteydessä sana 'tyhjennysmyynti'. Sen ei pitäisi kuulua tämän seura arvoihin millään lailla, vaan olla vain noiden pikkuseurojen juttu, tietysti mieluummin ei niidenkään.

Eihän meillä onneksi tuota ole harrastettu tähänkään asti ja näin toivon jatkuvan. Se on sitten eri asia mikäli esim. Lyytisestä päästään siististi eroon, koska siinä tapauksessa se olisi HIFK, joka vahvistuu.
Erittäin hyvin kirjoitettu. Onhan täällä jo myönnetty kaikista suurimpien positiivareiden puolesta, ettei tällä kaudella pelata mestaruudesta vaikkei kuulemma kuitenkaan ole välikaudesta kyse. Lisäksi taisteluilme on tärkeämpää kuin tulos. Jokainen taaplaa tyylillään ja ei se ole väärin. Henkilökohtaisesti ajatellen tämä on kyllä pikkuseura-meininkiä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Erittäin hyvin kirjoitettu. Onhan täällä jo myönnetty kaikista suurimpien positiivareiden puolesta, ettei tällä kaudella pelata mestaruudesta vaikkei kuulemma kuitenkaan ole välikaudesta kyse. Lisäksi taisteluilme on tärkeämpää kuin tulos. Jokainen taaplaa tyylillään ja ei se ole väärin. Henkilökohtaisesti ajatellen tämä on kyllä pikkuseura-meininkiä.
Harvemmin meillä muutenkaan on uskottavasti mestaruudesta pelattu.

Ehkä HIFK onkin todellisuudessa pikkuseura, joka kuitenkin toimii yhdellä Liigan suurimmista budjeteista. Saavutus sekin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pojat, pojat, pojat… kun nyt viitaatte mun kirjoitukseeni, niin varmaan ymmärsitte, että siinä viitattiin yleisesti sellaiseen tilanteeseen, missä kaikki on jo mennyt niin päin persettä, että ainoa järkevä vaihtoehto sopeuttaa toimintaa ja suuntaa katsetta eteenpäin.

Montako kertaa HIFK on näin toiminut? Sitähän minäkin. Ainoa asia, mikä sellaisessa tilanteessa saisi katsojia halliin, tai niin olen ainakin täältä lukemalla tulkinnut, olisi se, että junnuille annettaisiin huomattavasti enemmän vastuuta. Ja kukaanhan ei halua katsoa kalliita ja paskoja surffailijoita, joten win-win. Kyllähän HIFK tuolta nousee vielä.

Mutta ihan turhaan nyt taas haette jotain sisäistä vastakkainasettelua tänne. Ihan pikkasen alkaa vitutella tämä alati yleistynyt tahallaan väärin ymmärtäminen, saivartelu ja jatkuva mukahassuttelu. Eikö asiaansa voi kirjoittaa ilman, että aina pitää vittuilla jollekin muulle?
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Onhan täällä jo myönnetty kaikista suurimpien positiivareiden puolesta, ettei tällä kaudella pelata mestaruudesta

En tiedä mihin koriin mä sun maailmassa kuulun, mutta mä en ainakaan tollasta paskaa päästä suustani ikinä ennen kuin läski leidi on laulanut.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä mihin koriin mä sun maailmassa kuulun, mutta mä en ainakaan tollasta paskaa päästä suustani ikinä ennen kuin läski leidi on laulanut.

Se on just näin. Niin kauan on tsäänssit mestaruuteen, kunnes ei enää ole. Ja meillähän on. Sekin varmaan vituttaa jotakin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Vittu, ei voi olla totta. Nytkö kaikki pyhät perinteetkin jo romutetaan? Kohta on läpsyttimet katsomossa, hallissa soi Dirlandaa ja Micke huudattaa maalintekijän nimeä yleisöllä. Mä voin pahoin.
Perinteet romutettiin jo silloin kun Pyttyä ruvettiin kutsumaan Kannuksi. No, mutta kyllä nimitys Kannukin on tsiljoona kertaa parempi kuin Poika. Mut mulle se on Pytty.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nakkikattila, kanisteri, kannu, pytty... Vaikea sanoa mikä noista voittaisi äänestyksen. Pontikkapannu voi olla poika, mutta ei hemmetissä Kanada-malja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Rakkaalla lapsella on monta nimeä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Hieman vituttaa että perinteinen Ilves alkaa perseilemään Ilmalan-malliin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Turunen voittomaali ja 1+1. Hyvä, että saatiin pidettyä Dyk-Palola ja Lyytinen. Unohtamatta huippupakkien Rantakari ja Larsson kiinnittämistä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Vituttaa HIFK vuosimallia 2022. Alas on vajottu kaikilla sektoreilla. Tätä ei enää ratkaista niillä kuuluisilla peileilläkään, vaan isoja muutoksia vaaditaan mikäli aiotaan menestyä tulevaisuudessa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Jonkinlainen kuluttajansuoja kai pitää luvata sellaisellekin markkinointiväitteelle kuin ”lupaamme kausikorttiostostasi vastaan kilpailukykyisen joukkueen 125-vuotisjuhlakaudelle”. Ai niin, vituttaa.
Osaava valmennus jäi hankkimatta.

Joko valmennus pitää vaihtaa tai onnistua hankkimaan ykkössentteri, ykköspakki ja yksi kädellinen hyökkääjä noin aluksi.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Turunen voittomaali ja 1+1. Hyvä, että saatiin pidettyä Dyk-Palola ja Lyytinen. Unohtamatta huippupakkien Rantakari ja Larsson kiinnittämistä.

Joo toi pakkihommakin, kun Tobbe selitti että jengiä täytetty niin hyvissä ajoin. Larsson ja Rantakari tulivat kuitenkin kesällä ja tulivat isoihin ruutuihin. Siis eikö parempia/varmempia palasia löytynyt niihin kohtiin aikavälillä syksy 2021 ja kesä 2022.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
HIFK pelasi heikosti, olin katsomassa ja minulla on kuumetta. :(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös