Nyt just vituttaa!

  • 2 607 422
  • 12 308

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen samaa mieltä noiden itkujen mielekkyydestä, mutta minä väitän niiden vaikuttavaan Liigan tuomareihin, joten annetaan tässä etua Tepsille, kun hymistellään vaan.

Nähtiinhän se jo runkkarissa että itkemällä jokaisesta mahdollisesta ja mahdottomasta tilanteesta, ihan jo pelin sisälläkin, saatiin aika helvetillinen etu tuomaritoiminnassa. Parhaimmillaan tuolla tavalla kairattiin useampi voitto. Onneksi se ei lopulta riittänyt edes sääleihin 2022.
 

Tykinkuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aina tosiaan voidaan ÄIJJÄLLÄ ja olla kunniakkaasti vitonen tai ottaa ryminäsäälipleijaripaikka. Jokainen vitun kivi pitää kääntää voiton eteen, jos se edellyttää dumareiden manipulointia julkisuuden kautta niin se pitää sitten vaan tehdä vaikka olisi kuinka ämmämäistä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vituttiko KJ, kun aikanaan antoi Jokeri-sarjassa painetta tuomareilla ja ei ollut ainutkertainen tapaus.
Siis hetkinen. Tekeekö muistini nyt tepposet vai eikö se ollut nimenomaan Westerlund joka kitisi jotain läpi sarjan ja sarjan päätyttyä Kojo haukkuikin Westerlundin ämmäksi?
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis hetkinen. Tekeekö muistini nyt tepposet vai eikö se ollut nimenomaan Westerlund joka kitisi jotain läpi sarjan ja sarjan päätyttyä Kojo haukkuikin Westerlundin ämmäksi?

Nimenomaan näin se po- sarjassa meni. En kyllä muista että KJ olisi pillittänyt dumareista mitenkään erityisen paljon. Voi tietysti olla että aika kultaa muistot. Muistan että pari kertaa antoi kyllä joukkueelle hudaa aika suoraan kun peli ei tuntunut maistuvan.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
No sanoihan Kojokin ekan pelin jälkeen että ihmetyttää miten tuo Väänänen saa tehdä tuolla mitä vaan. Ei toki yltänyt Erkan pullonheittelytasolle.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No sanoihan Kojokin ekan pelin jälkeen että ihmetyttää miten tuo Väänänen saa tehdä tuolla mitä vaan. Ei toki yltänyt Erkan pullonheittelytasolle.

Tämä nyt ei ollut edes mitään suurta itkemistä, vaan Kojo kysyi sen, mitä kaikki miettivät.

Kaikki kivet pitää kääntää, mutta itse arvostan huomattavasti enemmän sitä, että käännetään ne kivet ihan itse ja tehdään se duuni kuin aletaan syytellä muita, kun siihen ei erityisemmin aihetta ole. Näkemyseroja ja kysymyksiä saa ja voi olla, mutta ei niistä sentään itkeä tarvitse alkaa. Mutta, kuka mitäkin arvostaa. Minä arvostan kuitenkin rehtiyttä ja suoraselkäisyyttä. Jos mulla on housut täynnä paskaa, niin ei mua tyydytä se, että kaverillakin on.
 

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kojo on kyllä semmoinen lajivoitto-edellä äijjä ettei mitään rajaa. Valehteli pokkana lehteen, jos se vaan joukkueen etua ajoi. En ehkä ole samaa mieltä hänen metodeistaan, mutta kyllä sen tajusi että hän sai tulosta.
Siitä todiste myös Nordiksen katossa.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vituttaa koutsit, jotka itkee dumareista silloin, kun ei ole edes mitään aihetta. Ahokkaalle aivan härän kullin kokoinen miinus näistä. Mun HIFK:ssa ei itketä dumareista kuin aivan päivänselvästi päin persettä vislatuissa tilanteissa ja silloinkin se tehdään tyylikkäästi, ilman itkua.

Me ollaan HIFK, itkut junteissa.

Olen antanut Tilkaselle paskaa tuosta esiintymisestä, mutta mielestäni tänään veti hyvää linjaa.

IFK näyttäytyy Tepsin rinnalla paljon varmempana, kun ei lähde tuohon ulinaan mukaan, vaan painottaa omaa duunia. Ja mitä sitä kesken pudotuspelisarjan sössöttämään. IFK pilasi matsin itse, ja tuomareilla vihjailu olisi pelkuruutta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

444

Jäsen
Kiinnostus Ahokasta kohtaan mahdollisena tulevaisuuden IFK-koutsina on kyllä laskusuunnassa. TPS ei ole hyvä jääkiekkojoukkue ja ainakin minulle täysin yllättäen kaveri on kamala pikkuvauva noissa lehdistötilaisuuksissa. Hyh, jotain tyyliä sentään saisi olla.
Ei pelkästään laskusuunnassa. Tuolla limaisella spedellä ei ole koskaan mitään asiaa HIFK:hon. Yrittäisi etsiä kiveksensä jostain ja laskea, että niitä on kaksi kappaletta, ja sen jälkeen voi mennä vaikka Kodisojalta pyytämään palkankorotusta, että saa vähemmän kiiltävää geeliä päähänsä. Puolivälieristä jos TPS, Kärpät ja Tappara jatkavat välieriin, niin tulee kyllä kyynelten täyteiset pressit, kun jokainen vuorollaan vollottaa tuomareista.

Vituttaa, että tänään ei voida syyttää ketään muuta kuin itseämme siitä, että homma lähti aivan luiskaan ensi sekunneista alkaen. Jos neljäs puolivälieräottelu lauantai-iltana täpötäydellä Nordiksella ei saa ladattua pelaajia bambi-moodia pidemmälle, niin voi pakata laukkunsa esim. heti tai välittömästi ja lähteä etsimään kaupunkeja, joissa fanit eivät vaadi liikoja. Tähän kuin kruununa meillä on ykkösmaalivahti, joka värisee ja tärisee kuin haavanlehti jo alkulämpöjen aikana.

Huomenna joka ikinen pelaaja lähtee alusta asti samalla tappamisen meiningillä ensimmäisestä vaihdosta alkaen peliin. Lopussa muutamasta töpselipelaajasta näki, kuinka yrittivät epätoivoisesti luikkia taklausten alta pois. Sitä pelkoa pitää hyödyntää, ilman ylilyöntejä. Jokainen tilanne viedään loppuun asti ja pakotetaan vastustaja hätäilemään ja rikkomaan. Jossain vaiheessa se pilli soi myös meille suotuisasti. Ja jos ei soi, niin ei vinguta tuomareista, vaan lisätään intensiteettiä ja ajetaan maalille sellaisella kiimalla, että sonnitkin säikkyvät. Ihan joka ikinen. Kellään ei ole enää vapaalippua pelaavaan kokoonpanoon.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttiko KJ, kun aikanaan antoi Jokeri-sarjassa painetta tuomareilla ja ei ollut ainutkertainen tapaus. Olen samaa mieltä noiden itkujen mielekkyydestä, mutta minä väitän niiden vaikuttavaan Liigan tuomareihin, joten annetaan tässä etua Tepsille, kun hymistellään vaan.
Samaa mieltä... ja se helvetin pieni ero on, että KJ:lla oli jo menestystä takana ja niillä napeilla puhui. Kyllä, KJ osasi myös itkeä dumareista, mutta osasi ajoittaa senkin oikein ja ei ollut jatkuvaa ininää. Ahokas ei kuulu mun silmissä enää koskaan mun jengi penkin taakse. Amen.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Geelipää taas kommentoi tuomarityöskentelyä lehdistötilaisuudessa sekä yrittää vaikuttaa siihen (onnistuneesti) ja meillä vaan saatana Tilkanen mumisee tyhjänpäiväisiä. Pistäisivät vittu Kiben sinne, jos ei ole minkäänlaista ulosantia Tilkasella ja Murphylla.
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu mutta Geeli näki heti mikä homman nimi. Veikkaan että Kibe ei uskaltanut tulla.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketä kiinnostaa koutsin käytös jossain vitun pressitilaisuuksissa? Minua ei ainakaan tippaakaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Halosella jatkaminen. Tilanne ei ole reilu Haloselle eikä Taposelle. Muutenkin päätös jatkaa Halosella on kuin ampuisi itseään haulikolla jalkaan. Itseä ei vituta mikään muu yhtä paljon kuin se, että ei edes yritetä vaan jäädään ns. tuleen makaamaan. Tämä ratkaisu on 99%:sesti paska! 1% jätetään sille, että Halonen pelaa nollapelin ja löytää jumalmoodin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hirvonen tippuu ja Innala tippuu vielä tänään, korona? Kiitos. Ai jumaliste nyt vituttaa. Kuinka se korona napsiikaan taas tietyt pelaajat pois?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hirvonen tippuu ja Innala tippuu vielä tänään, korona? Kiitos. Ai jumaliste nyt vituttaa. Kuinka se korona napsiikaan taas tietyt pelaajat pois?

Juupajuu. Kyllähän IFK:lla käy ihan saatanan paska tuurikin aina ja vuodesta toiseen. Ja se vituttaa.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Mikä kirous IFKn päällä on ollut viimeiset 10v?
Eihän millään muulla jengillä ole ollut tämmöistä paskaa onnea vuodesta toiseen. Jollei 10 pelaajaa ole loukkaantuneena niin sitten 10 pelaaja on Koronassa vuodesta toiseen ja aina mahdollisimman huonoon aikaan.

Olisi mukavaa kun edes joskus olisi normaali tilanne.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä kirous IFKn päällä on ollut viimeiset 10v?
Eihän millään muulla jengillä ole ollut tämmöistä paskaa onnea vuodesta toiseen. Jollei 10 pelaajaa ole loukkaantuneena niin sitten 10 pelaaja on Koronassa vuodesta toiseen ja aina mahdollisimman huonoon aikaan.

Olisi mukavaa kun edes joskus olisi normaali tilanne.

Onni on ansaittava organisoidun työn kautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös