Ennemmin pari tuntia Saukkosta kuin minuuttikin MertarantaaSaukkosta pitäis jaksaa pari tuntia...
Nimenomaan. Ehkä olen tullut vanhaksi, mutta Saukkonen menee mulle nykyään ihan ok. Saukkosen jutut on helpompi antaa vaan tulla ja mennä.Ennemmin pari tuntia Saukkosta kuin minuuttikin Mertarantaa
Samoilla jälijllä; vituttaa ettei vituta.Ei vituta.
Mikä siinä oli ala-arvoista? Ei toimittajat ole faneja eikä heidän kuulukaan olla.Kommentti | HIFK:n fanit pelkäsivät maalivahtinsa sulamista – nyt tuo pelko on realisoitunut, ja ainoa korvaajakin on 16-vuotias
Niilo Halosen epävarmuus maalin suulla on HIFK:n pudotuspelikevään suurin uhkakuva.www.hs.fi
Vituttaa tällaiset ala-arvoiset kirjoitukset!
Ei kuulukaan olla, mutta toi teksti oli melko yksipuolinen ja maalivahdin roolia yksinkertaistava vaikkakin Halonen oli eilen huono. Ts. journalistinen ote ei hyvä.Mikä siinä oli ala-arvoista? Ei toimittajat ole faneja eikä heidän kuulukaan olla.
Otsikko on toki sitä itseään, mutta sen jälkeinen maininta Halosen epävarmuudesta ja uhkakuvasta playoffs-menestykselle on ihan totta. Maalivahtipeli on ja on ollut pitkin kautta epävarmaa. Itsekin näen eilisen jälkeen sen niin, että HIFK:n jatkoonpääsyn edellytyksenä Halosen pelin pitää parantua ja paljon. Edellyttäen toki, että kenttäpelaajat jatkavat eilisellä tavalla.Ei kuulukaan olla, mutta toi teksti oli melko yksipuolinen ja maalivahdin roolia yksinkertaistava vaikkakin Halonen oli eilen huono. Ts. journalistinen ote ei hyvä.
Mä järjestin päivän hyvin:Vittuko en kehittänyt enempää ohjelmaa ennen matsia, urheilemassa käyty + safkaa, nyt vaan imee bissee ja venaa et matsi alkais, huoh.
Asiallinen ohjelma. Peukku.Mä järjestin päivän hyvin:
Vapaa päivä, iisi aamu.
Klo 10 pojan koululla oppimiskeskustelu
Klo 10.30-11.15 uinti
Lounas
Klo 12-13.30 ryhmätapaaminen (opinnot)
13.30-14.15 vakuutusneuvottelut
Stadiin
15-17 asuntokaupat ja muut säädöt pankissa
17-18 opiskelua kahvilassa
18 kauppatilauksen purkua
18.30 matsi
Tajusin vasta kun sun kirjoituksen luin, että pääsin tänään aika helpolla kun vasta nyt täytyy aloittaa huolestuminen ja innostuminen.Asiallinen ohjelma. Peukku.
Vilkuilin eilen ja lopetin.Meninpä lukemaan TPS-IFK -ottelusarjaketjua. Virhe.
Ihan lukukelvotonta. Miten ois keskustelu SARJASTA eikä 200 kommenttia yhestä jäähystä provoilun ja flametuksen keraMeninpä lukemaan TPS-IFK -ottelusarjaketjua. Virhe.
Kyseinen ketju ei anna kovin mairittelevaa kuvaa Suomen suurimman ja aktiivisimman jääkiekkopalstan tasosta.Ihan lukukelvotonta. Miten ois keskustelu SARJASTA eikä 200 kommenttia yhestä jäähystä provoilun ja flametuksen kera
Kyseinen ketju ei anna kovin mairittelevaa kuvaa Suomen suurimman ja aktiivisimman jääkiekkopalstan tasosta.
Ihan hyvin se Micke vetää edelleen :)Illan selostajavalinta