R.P.M. 12 000
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Ilmeisesti eivät mahtuneet kovin hyvin aikanaan samaan koppiin. Olipa hieno lehdistötilaisuus!
Mitä pahaa kumisaapas on sulle ikinä tehnyt, että alensit sen tuohon kastiin?Haha, Valtonen on kyllä varsinainen Kummeli-hahmo. Kumisaapasta vastaavalla ÄO:lla varustettu jämänarri Liiga-joukkueen valmentajana, eihän tuollaiseen voi kovin suurella vakavuudella suhtautua.
Mitä pahaa kumisaapas on sulle ikinä tehnyt, että alensit sen tuohon kastiin?
Vituttaa jo valmiiksi illan selkäsauna. Eihän tuolla kokoonpanolla vaan voi voittaa Tapparaa. Vituttaa sekin, että tulee kuitenkin katsottua ja kidutettua itseään.
Vituttaa tällainen luuseriasenne. Onneksi matseja ei ratkaista paperilla taikka perusnegatiivisten fanien päässä.
Toi on muuten ihan paskapuhetta. Pessimisti pettyy aina. Yrittää kuitenkin jälkikäteen todistella itselleen ja muille, että "mitäs mä sanoin".Sori ei pääse nega-asenteesta mihinkään. Pessimisti ei pety ja jne. Toiveikkaana kuitenkin matsia katsotaan ja jos kaadutaan niin sitten taistellen.
Eihän lätkässä vain voi tehdä näin vähää maaleja? Sport-matsi oli joku suonenveto, mutta sitä lukuunottamatta on melkoinen putki nollan tai yhden maalin pelejä HIFK:lla.
E: tai no, on siellä pari "peräti" kahden maalin peliäkin.
Olipahan aikamoisen paska esitys IFKlta ja jatkopaikka meni aivan ansaitusti vierailijoille. Miten Rödan ylivoimapelaaminen (ja viimeistely) voi taas olla nähdyn kaltaista kuraa?
Off-topicia mutta onneksi Stögön soppari päättyy tähän kauteen.
Kyllä mä ainakin henkilökohtaisesti olen Juha-Matin panostukseen ollut tyytyväinen.Nuhamatti miten on. No eihän se nyt ole. Vai oliko!