Ei se tuolla materiaalilla kelpaa selitykseksi, että ”peli ajautui häviöllä olevan käsiin”.Tämä. Tuskin Ville tuota taktikoi, vaan peli ajautuu väkisinkin sen häviöllä olevan käsiin kun on vaan pakko tehdä maali.
Ei se tuolla materiaalilla kelpaa selitykseksi, että ”peli ajautui häviöllä olevan käsiin”.Tämä. Tuskin Ville tuota taktikoi, vaan peli ajautuu väkisinkin sen häviöllä olevan käsiin kun on vaan pakko tehdä maali.
Huomenna on vastassa läski-Lämsä josta mulla on ainakin jäänyt vitunmoiset traumat Peltosen teloitus-casesta. Vituttaa jo valmiiksi.Vituttaa. Tämä oli ainakin itselle henkisesti pahin mahdollinen tapa aloittaa kausi. Huominen ei kiinnosta just nyt pätkääkään, mutta silti peliä tulee seurattua aivan kusi sukassa loppuvihellykseen asti. Voitolla helpotus, tappiolla orastava kriisi. Aivan kauheaa paskaa.
Ville-dilleKuka vitun dille luuli, että pystyy peruutella Tapparan tasoista jengiä vastaan 20 minuuttia. Yhden maalin johtoasemassa.
Lämsä on ikuinen vihan kohteeni, mutta uskon että tänään painetaan sen verran byyrejä että sen ilmeitä tulee olemaan ilo seurata. Mutta eilinen vituttaa kyllä.Huomenna on vastassa läski-Lämsä josta mulla on ainakin jäänyt vitunmoiset traumat Peltosen teloitus-casesta. Vituttaa jo valmiiksi.
KEspoota vastaan kyllä, ei Jokereita.
Kuulun siihen kuulema vain yhteen prosenttiin joka ei koskaan halua enää nähdä Jokereita liigassa. Ever.
Perustetaanko yhdessä joku prosenttijengi?
Minä kans!
Joo ei narreja enää ikinä liigaan. Niin oksettava jengi ja historia.
Nyt ollaan kuitenkin posiketjussa niin tänään tulee 3pistettä!
En nyt ainakaan omasta puolestani puhuisi mistään vihasta. En vain koe kaipaavani Jokereita liigaan, kun en saisi siitä itselleni mitään positiivista viihdearvoa. IFK:n taloustilannekin sen näyttää, ettei Jokereiden paluu ole mikään must have-juttu ainakaan IFK:n kannalta.Mutta kyllä mua aidosti ihmetyttää, mistä tää tällainen suoranainen viha edelleen kumpuaa nykyistä Jokeriorganisaatiota kohtaan.
En nyt ainakaan omasta puolestani puhuisi mistään vihasta. En vain koe kaipaavani Jokereita liigaan, kun en saisi siitä itselleni mitään positiivista viihdearvoa. IFK:n taloustilannekin sen näyttää, ettei Jokereiden paluu ole mikään must have-juttu ainakaan IFK:n kannalta.
En nyt ainakaan omasta puolestani puhuisi mistään vihasta. En vain koe kaipaavani Jokereita liigaan, kun en saisi siitä itselleni mitään positiivista viihdearvoa. IFK:n taloustilannekin sen näyttää, ettei Jokereiden paluu ole mikään must have-juttu ainakaan IFK:n kannalta.
Ei kai se tunne, mikä kullakin onkaan, mitään organisaatiota kohtaan ole, tai no ossi väänästä kohtaan kyllä. Onhan seura aina niin paljon muuta kuin organisaatio. Historia, kannattajat.Mutta kyllä mua aidosti ihmetyttää, mistä tää tällainen suoranainen viha edelleen kumpuaa nykyistä Jokeriorganisaatiota kohtaan.
Nykyään tulee asuttua niin kaukana Stadista, ettei tuo derbykulttuuri näkyisi omassa arjessa millään tavalla. Silloin joskus kun näkyi, niin aika pitkälti huonolla tavalla molemminpuolisine ylilyönteineen.Siis miten ihmeessä derbyllä ei olisi positiivista viihdearvoa? Vaikka unohtaisi yhtälöstä Jokerit, niin väitän minkä tahansa maailman sarjan olevan rikkaampi monella tapaa, jos siinä pelataan paikallispelejä. Derbyyn tiivistyy oikeastaan kaikki urheilussa; väännöt työpaikoilla, koulussa, päiväkodeissa, ystävien kanssa. Täydet hallit, vastakkainasettelu, tunnelma. Tätä sanovat oikeastaan kaikki niin teillä kuin meillä pelanneet pelaajat - kannattajista puhumattakaan.
Toki vuodet 2012-14 meni vähän yli, mutta se oli monella tapaa poikkeusaikaa.
Kiitos rakentavasta palautteesta. Taisin tuossa kuitenkin todeta, ettei Jokereiden paluu toisi itselleni positiivista viihdearvoa. Puhuin siis täysin omasta subjektiivisesta kokemuksestani. Voi toki olla, etten tunne itseäni ja puhun paskaa.Jos joku väittää, ettei Jokerit lisää viihdearvoa HIFK:n osalta, niin puhuu paskaa tai ei tiedä mistä puhuu.
Laitetaan mieluummin nää vitutusketjuun, kun ei ole posiketjun kamaa.
Kiitos rakentavasta palautteesta. Taisin tuossa kuitenkin todeta, ettei Jokereiden paluu toisi itselleni positiivista viihdearvoa. Puhuin siis täysin omasta subjektiivisesta kokemuksestani. Voi toki olla, etten tunne itseäni ja puhun paskaa.
Sinänsä voisi olla hyvä idea. Muuten tämä johtaa taas siihen, että kun @iibor avasi tuota keskustelua täällä, niin hetken kuluttua narrien osiossa joku rehupuntti lakeuksilta tai keski-Suomesta kertoo miten "jullit puhuu vaan jokereista".Ehdotus. Voisiko joku avata tuonne yleiselle puolelle HIFK-Jokerit ketjun. Samalla lailla, kun Tappara-Ilves ja Lukko-Ässät - ketjut. Toki Jokerit ei vielä ole Liigassa, mutta todennäköisesti jossain vaiheessa. Älkää ampuko viestintuojaa :)
Tuo logo oli käytössä putinin leluna propagandasarjassa ja tuo välittömästi mieleen KHL:n ja ryssän sekä Venäjän lipun ensimmäisenä. Tuota ei kannata ihmetellä, tuo logo kantaa noita "arvoja" mukanaan aina hautaan asti. Näin se vain on, puhun nyt rehellisesti ja suoraan ikävä kyllä. Teidän leirissä on älyttömän paljon niitä henkilöitä, jotka olisivat yhä mukana tuossa propagandaliigassa, jos putin olisi antanut käskyn vetää joukot rajalta pois. Niitä jotka nielivät niin kutsutun soft powerin täysin ja joiden kirjoitukset olivat pääsääntöisesti suomalaisen jääkiekon haukkumista ja KHL:n ylistämistä. Näitäkö pitäisi jotenkin nyt kaivata?Mutta kyllä mua aidosti ihmetyttää, mistä tää tällainen suoranainen viha edelleen kumpuaa nykyistä Jokeriorganisaatiota kohtaan. Organisaatiota, jolla ei ole mitään tekemistä KHL:n kanssa.
Lähtökohtaisesti en usko, että tuntuu sen pahemmalta tai paremmalta. Tappio vituttaa aina vastustajasta riippumatta, ainoastaan Tapparaa ja Kärppiä vastaan häviäminen vituttaa keskimääräistä enemmän ja vastaavasti voitto tuntuu ekstrahyvältä. Tunnetilat tietysti kasvaa mitä pidemmälle kevättä mennään. Omaan tuttavapiiriin ei ole vuosikausiin kuulunut yhtään jokerifania, joten ei sitäkään kautta tule mitään ekstralatausta.Luin hätäisesti. Pahoittelut siitä. Väitätkö kuitenkin kirkkains ilmin, että narrien voittaminen tai narreille häviäminen ei tuntuisi keskimääräistä pahemmalta/paremmalta? Väitän näin: Halusit tai et, niin näin se tulee kuitenkin heti ensimmäisen pelin kohdalla menemään. Urheilussa tunnetila = mielenkiito, johon kuuluu myös vitutus.
Nimen muutos voisi ehkä auttaa.Laitetaan mieluummin nää vitutusketjuun, kun ei ole posiketjun kamaa.
Mutta kyllä mua aidosti ihmetyttää, mistä tää tällainen suoranainen viha edelleen kumpuaa nykyistä Jokeriorganisaatiota kohtaan. Organisaatiota, jolla ei ole mitään tekemistä KHL:n kanssa. Tai jos jotain kytköksiä haluaa etsiä, niin Väänänenhän siellä on, mutta niinhän teilläkin on Lehterä, Komarov, Lindbohm ja Pakarinen. Eli omasta mielestäni mitään kytköksiä ei tietenkään kummallakaan ole.
Omaan silmään nää ”ei-jokereita-ikinä-liigaan-oksettava-jengi” -avautumiset näyttäytyy samalta, mitä itse teininä harrastin HIFK:ta kohtaan, vaikka todellisuudessa HIFK oli aina se jengi, jota vastaan pelatut ottelut aiheuttivat kutinaa ja pelkoa tappiosta jo muutamia viikkoja ennen peliä. Ja nyt en malta odottaa, että joku päivä vielä pelataan samassa sarjassa.
Ja tuohon yhteen lainaukseen liittyen:
Eihän stadilainen jengi voi pelata paikallispelejä espoolaisia vastaan ;)
Ehdotus. Voisiko joku avata tuonne yleiselle puolelle HIFK-Jokerit ketjun. Samalla lailla, kun Tappara-Ilves ja Lukko-Ässät - ketjut. Toki Jokerit ei vielä ole Liigassa, mutta todennäköisesti jossain vaiheessa. Älkää ampuko viestintuojaa :)
Laitetaan mieluummin nää vitutusketjuun, kun ei ole posiketjun kamaa.
Mutta kyllä mua aidosti ihmetyttää, mistä tää tällainen suoranainen viha edelleen kumpuaa nykyistä Jokeriorganisaatiota kohtaan. Organisaatiota, jolla ei ole mitään tekemistä KHL:n kanssa. Tai jos jotain kytköksiä haluaa etsiä, niin Väänänenhän siellä on, mutta niinhän teilläkin on Lehterä, Komarov, Lindbohm ja Pakarinen. Eli omasta mielestäni mitään kytköksiä ei tietenkään kummallakaan ole.
Omaan silmään nää ”ei-jokereita-ikinä-liigaan-oksettava-jengi” -avautumiset näyttäytyy samalta, mitä itse teininä harrastin HIFK:ta kohtaan, vaikka todellisuudessa HIFK oli aina se jengi, jota vastaan pelatut ottelut aiheuttivat kutinaa ja pelkoa tappiosta jo muutamia viikkoja ennen peliä. Ja nyt en malta odottaa, että joku päivä vielä pelataan samassa sarjassa.
Ja tuohon yhteen lainaukseen liittyen:
Eihän stadilainen jengi voi pelata paikallispelejä espoolaisia vastaan ;)
On kovaa tekstiä kosmopoliitilta joten en usko että olet kosmopoliitti. Minulle Jokerit on ollut se vihollinen numero yksi useimmat vuodet. Välillä Kärpät ja nyt Tappara. Myöskin se kun Jokerit palaa liigaan niin on sopivaa ainakin eka kauden ajan fanien muistuttaa Venäjästä vastineena tuohon Jokereiden Suomi huutoon. Mutta ei Jokereita pidä jotenkin poistaa vaan antaa pelaamalla ja taloudella todistaa elinvoimansa. Mua henk.koht ei se Suomi huuto ressannut kun en ole syntyperäisiä stadilaisia ja en myöskään ruotsinkielinen vaan seudulta jossa meidän yläasteella oli noin 400 oppilasta niin olin ainoa IFK-fani. Näyttää myös sille että olen jopa avarakatseisempi kuin Force.Vituttaa että tuosta syövästä täytyy jatkuvasti puhua. Eikö nyt voisi jo harkita leikkausta, kemoterapiaa ja sädehoitoa? Helsinki, IFK, Suomi, jääkiekko urheiluna ihan yleismaailmallisesti, urheilu suomessa ihan yleisellä tasolla, politiikka, kulttuuri ja kansanterveys.
Yksikään noista ei kaipaa tuota j-alkuista syöpää, ei sitten tippaaakaan.