....tosin kumpikaan ei tainnut olla paikalla....Eilenhän kohtasi kaksi ’eurooppalaista suurseuraa’…köh,köh,
....tosin kumpikaan ei tainnut olla paikalla....Eilenhän kohtasi kaksi ’eurooppalaista suurseuraa’…köh,köh,
Tää oli kyllä pelin kohokohta. Tuli järkkäri rauhoittelemaan ja sama show jatkui. Lopulta tuli hieman skrodempi järjestyksenvalvoja ja uhkasi heittää kaverin ulos. Vähin äänin lähti 5min ennen loppua.Mutta kuten fanikatsomo niin elegantisti asian eilen tiivisti omaa showtaan viereisessä katsomonosassa vetäneelle maalaiselle: "juntti, mikä juntti."
Ihan oikeaan ketjuun meni.Vituttaa jo valmiiksi illan peli, ehkä se tästä kuitenkin iloksi vielä muuttuu. Laitoin kuitenkin vitutusketjuun koska eiköhän tämäkin peli taas vituiksi mene.
Hyvä idea, täytyy käydä hakemassa myös.Kai se on lähettävä erätauolla hakemaan kaljaa kaupasta.
Vitutuksen aihe siis paska peli ja se ettei ole kaljaa.
Mä lähtisin kyllä rakentamaan Alkon tuotteilla.Hyvä idea, täytyy käydä hakemassa myös.
Perkele!Laitoin tulosvetoon kieli poskessa Sportille 7-1, tässähän saa alkaa jo jännittämään!
Oikeasti ei kyllä hymyilytä tippaakaan.
Tottakai Eurooppalainen suurseura on saanut kutsun Spengleriin! Hölmöähän se olisi turnausjärjestäjiltä jättää moinen mahdollisuus käyttämättä.Olin jo unohtanut, mutta ollaanko me todella mukana Spengler-cupissa...ei jumalauta.
Olin jo unohtanut, mutta ollaanko me todella mukana Spengler-cupissa...ei jumalauta.
Joo. Punaiselle torille.Huikea mahdollisuus voittaa joku pysti tällä kaudella. Lähetäänkö torille jos IFK voittaa Spenglerin?
Tottakai Eurooppalainen suurseura on saanut kutsun Spengleriin! Hölmöähän se olisi turnausjärjestäjiltä jättää moinen mahdollisuus käyttämättä.
Olisin halunnut nähdä Villen ilmeen kun Tobberi ilmoitti löydöstään. Voin melkein nähdä sen silmissäni. Ville rypistää otsaansa, ja silmät on suurina ja vastaa "Okei Tobias".Nyt minulla on huurussa tähän hommaan.
Tilanteeseen viattoman norjalaisen tulo loppukauden diilillä naksautti jotakin.