Nyt just vituttaa!

  • 2 573 399
  • 12 172

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Mua vituttaa nyt niin paljon että olisin valmis antamaan liigapaikan ja koko jäähallin vihaamalleni Jokereille, niin voisin lopettaa tämän harrastuksen.

Mitä järkeä tässä on jollei tommoisellakaan miehistöllä IFKn pelit anna juurikaan mitään ilon tai onnistumisen tunteita. Jokainen peli on aina vaan ahdistusta, pelkoa, pettymystä, tuskaa ja aina on jotain ongelmia.

Ei jaksa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla vitutus pois ja tilalla tyhjyys. Tuttu tunne. Kuukauden kuluttua markkinointi alkaa luoda lumoa. Elokuussa uskotaan kuin lapset ja joku sanoo ”voi kun alkais jo”. Sitten mennään kohti uusia selityksiä. En ihmettele, että tälle seuralle naureskellaan. Itse ei vaan pysty.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Mua vituttaa nyt niin paljon että olisin valmis antamaan liigapaikan ja koko jäähallin vihaamalleni Jokereille, niin voisin lopettaa tämän harrastuksen.

Vähän sama fiilis tuli eilen siitä Motinin ulosajosta, että jos lätkä on nykyään tätä että joka taklausta pitää syynätä videolta niin eihän tuolla kohta kukaan uskalla taklata ja se on kuitenkin se elementti kiekossa joka itseäni viehättää ehkäpä jopa eniten.
Nyt kun se käytännössä on kiellettyä, jos menestystä haluaa, niin mitä järkeä on seurata koko peliä? Mutta en tiedä mitä muutakaan seuraisin, mikään muu laji ei ole samalla tavalla sykähdyttänyt mua.

mutta eiköhän sitä taas syksyllä istuta siellä omalla jakkaralla...
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Vähän sama fiilis tuli eilen siitä Motinin ulosajosta, että jos lätkä on nykyään tätä että joka taklausta pitää syynätä videolta niin eihän tuolla kohta kukaan uskalla taklata ja se on kuitenkin se elementti kiekossa joka itseäni viehättää ehkäpä jopa eniten.
No juuri tämä. Jos lätkä menee kohti fudiksen VAR-tarkastuksia, niin tulee aivan helvetin surullinen olo.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No juuri tämä. Jos lätkä menee kohti fudiksen VAR-tarkastuksia, niin tulee aivan helvetin surullinen olo.
Ajattelin noiden videoiden olevan hyvä lisäapu tuomareille, koska niin paljon nuo missaavat. Mutta se, että noilta videoilta kaivetaan minuuttia myöhemmin puhdas taklaus, josta voi heittää pihalle on aivan hirveää paskaa. Liigan touhu on surkuhupaisalla tasolla.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Mä olen kyllä oikeastaan videotarkastusten puolella, kun tilanne saadaan katsoa sieltä rauhassa ja moneen kertaan on tuomio varmasti oikea.
Mutta jotenkin tuo että jokaista taklausta lähdetään kelaamaan videolta tökkii kuitenkin itseäni, missä se raja sitten menee mitä sieltä katsotaan ja mitä ei? Motinin ulosajohan tuli kun ottelun mainoskatkolla tuomarit menivät katsomaan videota, livenä eivät nähneet tilannetta edes kahden minuutin arvoiseksi. Ehkäpä siinä se rajan veto voisi olla? Jos tuomari ei anna tilanteesta jäähyä, ei sitä voida jälkikäteen videoltakan antaa, minuuttimääriä voi sitten tarkistella videolta.
Ja ennen kautta puhuttiin myös että tällä kaudella korostetaan sitä taklattavan vastuuta. Ei se oikeastaan ole kauheasti näkynyt tuomioissa. Eilen syletti kun joku TPS pelaaja meni laitaan niin että käytännössä kumarsi pään kohti laitaan, joten karvaamaan tullut Pakarinen joutui väistämään ettei aja miestä pää edellä laitaan, ja pelasi itsensä ulos siitä. Tämän seurauksena TPSn pelaaja jatkoi kiekko lavassa pois tilanteesta. Jos tuo on suuntaus mihin lätkä menee niin en tykkää yhtään.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Mutta se, että noilta videoilta kaivetaan minuuttia myöhemmin puhdas taklaus, josta voi heittää pihalle on aivan hirveää paskaa.
Kyllä. Eilen nousi verenpaineet tapin yli, kun ajattelin että tähänkö sarja ratkesi. Eihän se sitten siihen toki ratkennut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK
Suosikkijoukkue
HIFK, Washington Capitals
Vituttaa se, että kauden kohokohta ja parhaat ottelut kesti tänä vuonna seitsemän peliä.

Vituttaa myös se, että paremmalla viimeistelyllä IFK:lla olisi vielä pelejä jäljellä. Toisaalta, sehän on pääosin koko kausi pienoiskoossa.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Sielä ne pois savustetut Teräväinen ja Enberg vetää Kouvostoliitossa hienosti. Kyllähän aika ois kasata joukkue roolien mukaan, eikä kasata tähtisikermä. Ei noi ykköskorin miehet mitenkään sovi 3-5 kenttään.
Maalivahti tärkein palanen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös