No, ollaan pelattu jo moraalinen finaali, koska Frölunda tuon tulee joka tapauksessa voittamaan.Vituttaa ettei olla CHL:n jatkopeleissä. Hienoja ja tasokkaita pelejä.
Vituttaa ettei olla CHL:n jatkopeleissä. Hienoja ja tasokkaita pelejä.
Frölunda - CHL:n Saksa? Pelataan joku kuukausi CHL:aa ja lopulta Frölunda voittaa.No, ollaan pelattu jo moraalinen finaali, koska Frölunda tuon tulee joka tapauksessa voittamaan.
Vituttaa ja hymyilyttää Ilveksen puolesta. Vitutus: miksi Stadissa jumitellaan uuden hallin kanssa. Asbestihallissako pelaamme seuraavat 10v? Hymyilyttää: Tampereen ainoa Original seura pääsee uusiin upeisiin fasiliteetteihin.
Ja kyllä: jos Tampereella uskotaan investointien tuovan katetta, niin luulisi kantakaupunkialueella tai ytimessäkin kyettävän siihen.
Jep. Tampereella fyrkkaa. Stadis ei.Pitäsi varmaan ensin löytää fyrkka millä tönö rakennetaan..
Jep. Tampereella fyrkkaa. Stadis ei.
Niin näissä vain se ero, että Gaden on lähtökohtaisesti pelkällä yksityisellä rahoituksella rakennettava kun taas Nokia Areenassa on Tampere mukana muistaakseni n. 20mil. osuudella.
Jotenkin tuntuu että jos Rautakansleri-Kummola olisi hoitamassa halliasiaa meilläkin niin se olisi jo rakennettu. Kale kun jyrähtää niin kaupunki on messissä kymmenillä miljoonilla ja massikeisarit on jonossa.No eikös tuo juuri vahvista väitteeni siitä että Tampereella on rahaa, jos näin on.
No eikös tuo juuri vahvista väitteeni siitä että Tampereella on rahaa, jos näin on.
Itse käytän tätä vanhaa sivustoa juuri samojen bugien takia.Liigan sivut mobiililaitteessa.
Säädetty ja säädetty, ja nyt puuttuu sielt yläreunasta kokonaan se peliosio, josta sai selattua edellisen illan matsien tilastot, koosteet ja videot.
Vittu että vituttaa tollanen turhanpäivänen päivittäminen.
Voi toki olla, että oon vaan niin kädetön käyttäjä, etten vaan yksinkertaisesti osaa käyttää sitä sivustoa.
Aivan samaa mieltä. Kaiken maailman hyrräpäitä palkataan IT-hommiin ja sitten kun kaikki toimii, niin pitää palkkansa eteen yrittää keksiä pyörää uudelleen. Ja tulos tällä kertaa parempi kuin edellinen, mutta surkeampi kuin sitä edellinen joka oli selkeä, helppokäyttöinen ja nopeampi käyttää.Liigan sivut mobiililaitteessa.
Säädetty ja säädetty, ja nyt puuttuu sielt yläreunasta kokonaan se peliosio, josta sai selattua edellisen illan matsien tilastot, koosteet ja videot.
Vittu että vituttaa tollanen turhanpäivänen päivittäminen.
Voi toki olla, että oon vaan niin kädetön käyttäjä, etten vaan yksinkertaisesti osaa käyttää sitä sivustoa.
Löytyykö uusimmasta versiosta myös linkki tuohon? Edellisessä oli, mutta nyt en löytänyt.Itse käytän tätä vanhaa sivustoa juuri samojen bugien takia.
En tiedä, koska olen varmaan käyttänyt tuota uutta sivua yhden kerran ja se riitti toteamaan sen paskuuden.Löytyykö uusimmasta versiosta myös linkki tuohon? Edellisessä oli, mutta nyt en löytänyt.
En tiedä, koska olen varmaan käyttänyt tuota uutta sivua yhden kerran ja se riitti toteamaan sen paskuuden.
Mistä sinne pääsee?Itse käytän tätä vanhaa sivustoa juuri samojen bugien takia.
Mistä sinne pääsee?
Vituttaa kun ei ole kunnon paikallisvastustajaa.
Alussa ekaan matsiin kaikki... alussa varmaan useammat, mutta loppupeleissä vkonlopum matsit ja kovat joukkueet. Paljon riippuu lippujen hinnoittelusta perheille vkonloppuna....Vituttaa minuakin. Jos ja kun se Garden vihdoin tulee, niin mikä on se vastustaja, joka saa tuvan täyteen?
Vituttaa minuakin. Jos ja kun se Garden vihdoin tulee, niin mikä on se vastustaja, joka saa tuvan täyteen?
Alkuun tuntui oudolta, kun narreja ei enää ollutkaan, mutta enää ei ole tippaakaan ikävä kaiken sen sekoilun jälkeen. Ja nythän ne ovat päässeet sinne henkiseen kotiinsa, joten pysykööt siellä. Välillä tulee seurattua rahoitussotkujaan sekä fanien keskinäisiä riitelyjä huvittuneena, mutta siinä kaikki. Tuskin sillä porukalla muutenkaan on edellytyksiä paluuseen, koska siinä tapauksessa puuttuu raha, halli ym.Kyllä Jokereita ja paikallispelejä on ikävä. On ollut siitä lähtien kun lähtivät. Ei ole toista yhtä rakasta ja raivostuttavaa vihollista.