Nyt just vituttaa!

  • 2 579 476
  • 12 196

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mutta näin on siis oikeasti tapahtunut? Ipan kannattajillahan on hieman historiaa false flag-toiminnasta.
Nordiksen mediakuutiolla ainakin pyöri hetken video, kun stevareita pyöri Ilveksen fanikatsomossa, joten liittynee tähän tapaukseen?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Nordiksen mediakuutiolla ainakin pyöri hetken video, kun stevareita pyöri Ilveksen fanikatsomossa, joten liittynee tähän tapaukseen?

Facessa näemmä Ipa-fani kertoo että pöllittiin bussista, joten ehkä ei sitten liity.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Joskus Pietarinkadun Oilersilla oli ihan hauska hupimatsi mutta tässä vaan höntsäiltiin.

Lunkka osoitti olevansa kovassa vedossa kuten Harri Rindelkin. That's it.
Joo joskus Tiki Tikkasella oli savukone kypärässä ja parkkeerasi tietenkin maskimieheksi silloin.
 

Zamppaaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa Mertaranta. Ensin selostaa Kotkansalon Schmaltziksi, ja tämän jälkeen Auvitun Schmaltziksi. Miten voit sekaantua leftin ja rightin pakit keskenään edes
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Vituttaa Mertaranta. Ensin selostaa Kotkansalon Schmaltziksi, ja tämän jälkeen Auvitun Schmaltziksi. Miten voit sekaantua leftin ja rightin pakit keskenään edes

Tuskin mertsi näkee edes mailoja. On kyllä taas sekavaa höpötystä.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vituttaa Mertaranta. Ensin selostaa Kotkansalon Schmaltziksi, ja tämän jälkeen Auvitun Schmaltziksi. Miten voit sekaantua leftin ja rightin pakit keskenään edes

No mutta tuo on jo edistystä jos selostaa jonkun Schmaltziksi. Yleensä se on smoots eikä Schmaltz.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katson C Moren Liiga Live-lähetystä ja Juha-Pekka Haataja on studiossa haastateltavana. Haataja on hieno pelaaja. Ja sitten Lasse Kukkonen alkaa puhua jostain Stadin kirkkaista valoista. Tuollainen vituttaa. Ei muuta.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vituttaa. Eilen jos olisi hoidettu homma varsinaisella peliajalla niin oltaisiin runkosarjassa 1. sijalla. Toisaalta hienoa että tekemisen taso on kohentunut mutta silti. Niin monta turhaa matsia jo hävitty tässä vaiheessa kautta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vituttaa. Eilen jos olisi hoidettu homma varsinaisella peliajalla niin oltaisiin runkosarjassa 1. sijalla. Toisaalta hienoa että tekemisen tasoa on kohentunut mutta silti. Niin monta turhaa matsia jo hävitty tässä vaiheessa kautta.

Älä sä tuommoisista suotta vittuunnu. Siis joo, onhan HIFK tällä kaudella ehtinyt menettämään pisteitä jo monta kertaa sellaisissa peleissä, jotka olisi edes auttavalla suorituksella voitettu kaikki, mutta itse en jaksa tuosta nyt vittuuntua. IFK:n pelissä on nimittäin tapahtunut AITO muutos parempaan ja peliä on ainakin pääosin hyvin viihdyttävää katsoa. Olen joskus aiemminkin sanonut, ettei mua jaksa edes tappiot niin paljon vituttaa, jos ne on sellaisia, että 9 kertaa 10:sta ne oltaisiin voitettu. Pleijareissa sitten toki vituttaa jokainen tappio riippumatta siitä, miten ne tulee, mutta sehän on eri.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Vituttaa. Eilen jos olisi hoidettu homma varsinaisella peliajalla niin oltaisiin runkosarjassa 1. sijalla. Toisaalta hienoa että tekemisen tasoa on kohentunut mutta silti. Niin monta turhaa matsia jo hävitty tässä vaiheessa kautta.

Joo, mutta ehkä se eilinen tappia toi sen kiukun voittaa tämänpäiväinen. Pahempi olisi ollut ottaa eilen 3 pinnaa ja hävitä tänään. Tää oli se tärkeämpi peli.

Toki oltaisiin ehkä eilisestä voitosta saatu buustia ja voitettu tänään silti, mutta alkkisfaijan tuntien olisi eilisen voiton jälkeen napattu kymppikori ABClta bussin kusitauolla ja oltu tänään 0-3 tappiolla ekan erän jälkeen.

Eli otan tämän lopputuloksen mielelläni!
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Älä sä tuommoisista suotta vittuunnu. Siis joo, onhan HIFK tällä kaudella ehtinyt menettämään pisteitä jo monta kertaa sellaisissa peleissä, jotka olisi edes auttavalla suorituksella voitettu kaikki, mutta itse en jaksa tuosta nyt vittuuntua. IFK:n pelissä on nimittäin tapahtunut AITO muutos parempaan ja peliä on ainakin pääosin hyvin viihdyttävää katsoa. Olen joskus aiemminkin sanonut, ettei mua jaksa edes tappiot niin paljon vituttaa, jos ne on sellaisia, että 9 kertaa 10:sta ne oltaisiin voitettu. Pleijareissa sitten toki vituttaa jokainen tappio riippumatta siitä, miten ne tulee, mutta sehän on eri.

Minä jaksan, sinä et. Hymiö.

@Postinjakaja jos pitäisi valita niin kyllä mä mieluummin ottaisin voiton himassa kun vieraissa, varsinkin kun olen itse mestoilla ja esitys oli hyökkäyspäähän hienoa katseltavaa. En silti usko että eilinen voitto olisi johtanut tappioon tänään. Mutta se olisi tuonut erilaisen sijoituksen. Toki sijoituksilla ei tässä vaiheessa ole väliä mutta silti.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Innala ja Tale paikkaamaan KHL-poissaoloja. Eli meiltä kolme jannua loukkivaarassa (kopkop).

Taitavat olla Talen ensimmäiset ottelut A-maajoukkueessa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös